GFG Blog

Az leszek, amivé ti tesztek

Táviratok a kampányból 20.: A liberálisok nem értik

2014.02.19. 14:47, gfg ,

Budapest nem Kijev.

Ehhez elég lenne csak kinyitni az ablakot.

Az egyszeri magyar liberálisnak azonban még mindig semmiféle viszonya sincs a valósághoz.

Az IMF magyarországi szószólói még mindig nem értik, hogy az EU-t és Amerikát nem zavarja, hogy Kijevből Damaszkusz lesz.

A morális felháborodás bajnokai nem látják, hogy éppen a morális felháborodás vall kudarcot.

A szomszédban emberek halnak meg.

Brüsszelben a liberális barátaitok még csak fel sem háborodnak, most éppen ebédelnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://gfg.blog.hu/api/trackback/id/tr395822478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabuscica 2014.02.20. 09:20:53

@maxval a gondolkodó birca: örülök, pondrouw, ha begyógyultál.

Totof 2014.02.20. 09:22:46

@maxval a gondolkodó birca: Először Moszkvának kéne kiszállni.

gabuscica 2014.02.20. 09:23:37

A párhuzam Kijev és Damaszkusz között alulbecslő. Szíria szétszakítása több darabba egyik demokrátor fejében sem fogamzott meg. A párhuzam Kijev és Belgrád között helyes.

HunMag 2014.02.20. 09:25:29

@gabuscica: egy szavad se lehet, a BIRKA fejlődik, már nem hisz annyira a Dimitrovval kapcsolatos mesékben...

czjanos 2014.02.20. 09:28:51

@gabuscica: Ne terelj! Vesd össze ezeket a számokat a maiakkal:
2010.01.04. CHF 181,16; EUR 269,50 (MNB lekérhető adatok).

Szevasztok 2014.02.20. 09:29:10

@gabuscica: Ugye hogy értelmesebb ha kicserélünk egyetlen szót az eredeti szövegben?

gabuscica 2014.02.20. 09:36:45

@HunMag: úgy legyen! Engem nagyon zavar az agresszív tájékozatlansága és pondrózása (utóbbi akkor, ha leleplezik).

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.20. 09:36:58

@Totof:

Moszkva természetesen van ott, nem agresszorként. Ukrajna lakossága Oroszország barátja.

gabuscica 2014.02.20. 09:38:13

@czjanos: D-209 szerint ócsítani kell a forintot. Akkor megtapsoltad, stuporos droid-arcot vágva.

gabuscica 2014.02.20. 09:39:15

@Szevasztok: csak te nem a megfelelő cserét hajtottad végre, István.

czjanos 2014.02.20. 09:45:49

@gabuscica: Nincs érdemi válaszod, ezért írsz egy értelmezhetetlen butaságot. Téma részemről lezárva!

impala 2014.02.20. 09:48:55

@maxval a gondolkodó birca: úgy érted, hogy az ukrajnai orosz lakosság Oo barátja, ugye?

belekotty 2014.02.20. 09:52:25

@maxval a gondolkodó birca: Ilyenkor már van rendelés a pszichiátrián, felírunk neked egy dupla adag haloperidolt.

belekotty 2014.02.20. 09:54:08

@maxval a gondolkodó birca: "Ukrajna lakossága Oroszország barátja. "
- jaja, csak az oroszok nem voltak azok.

belekotty 2014.02.20. 09:56:06

@gabuscica: A vezéred szerint meg az erős forint a jó. Legalább is néhány éve még ezt mondta. Ja és azt is mondták hogy 300 forintos euró felett le kell mondania a kormánynak.

belekotty 2014.02.20. 09:57:08

@maxval a gondolkodó birca: Ja, nyilván a 30-as években az oroszok nagyon kedvesen bántak az ukránokkal. Szemel5t tartották a diétájukat.

belekotty 2014.02.20. 10:00:33

@maxval a gondolkodó birca: Mi van Gyurcsánnyal? Akkor az is rendben volt 2006-ban?

♔batyu♔ 2014.02.20. 10:03:50

Az egyszerű magyar liberális tudja, hogy ez kiknek a bulija, ezért ebédel.

"Ukrajna alapvető problémája a gazdasági válság, az országnak ezért segítségért kellene fordulnia a Nemzetközi Valutaalaphoz (IMF) - jelentette ki szerdán Jack Lew amerikai pénzügyminiszter. "

Ez itt a lényeg, Ukrajna erőforrásai, piaca.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.02.20. 10:05:04

Szerintem ez a blogger egy kukkot nem ért a világból.

legeslegujabbkor 2014.02.20. 10:05:26

Ha Budapest nem Kijev, akkor semmi okunk félni, hogy az orosz kölcsön megfojt minket.

Ha Brüsszelt nem érdekli, mi folyik Ukrajnában, akkor semmi okunk félni, hogy ránk tukmálják szörnyű feltételekkel a kölcsönüket.

♔batyu♔ 2014.02.20. 10:06:14

@Szevasztok: Ez jó. Álláspontod igazolásául idelinkelsz egy liberális blogot. Ráadásul épp egy ilyet.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.20. 10:09:04

@belekotty:

Аzok a kommunisták voltak, nem az oroszok. Sztálin eleve grúz vokt, nem orosz. S annak is a legfőbb áldozatai az oroszok voltak.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.20. 10:10:35

@belekotty:

Gyurcsány a békés tüntetők elleni fellépésben hibázott, felesleges agressziót követett el a rendőrség. Az agresszív tv-támadók ellen viszont túl gyengén lépett fel.

dr kíváncsivagyok 2014.02.20. 10:18:12

Ebben az "írásban" csak duhos , értelmetlen frocsogést látok,..de addig sem kell errol beszélni :
1 Euro = 317 ft

dr kíváncsivagyok 2014.02.20. 10:19:38

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
"Szerintem ez a blogger egy kukkot nem ért a világból. "

Viszont a nyelve barna...

Grigorij Pantyelejevics 2014.02.20. 10:19:55

GFG már fél, hogy megszűnik az apanázsa ... jó látni. :)

dr kíváncsivagyok 2014.02.20. 10:21:15

@maxval a gondolkodó birca:
"Ukrajna lakossága Oroszország barátja. "

Ja,..azért van polgárháburú...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.20. 10:22:58

@dr kíváncsivagyok:

Egy agresszív kisebbség harcol az ukrán nép többsége ellen, egyre véresebb eszközökkel. A többség nyugalmat akar és barátságot Oroszországgal. A nyugat meg ppnzeli az agresszív kisebbséget, köztül a neonácikat. A náci is jó Brüsszelnek és Washingtonnak, ha "jó" célokért harcol.

Behajtó70 2014.02.20. 10:24:26

Csak addig liberálisok, amíg érdekeik úgy hozzák. Egyébkent sima nácik/komcsik...tetszés szerint. A lényeg, hogy szélsőséges, antidemokratikus seggfejek.

Behajtó70 2014.02.20. 10:26:33

@dr kíváncsivagyok: értelemtlen? Mert a tények szerinted mást mutatnak? Teostoba!

dr kíváncsivagyok 2014.02.20. 10:27:54

@belekotty:
"A vezéred szerint meg az erős forint a jó. Legalább is néhány éve még ezt mondta. Ja és azt is mondták hogy 300 forintos euró felett le kell mondania a kormánynak. "

Ja,..most nézem , 317...
Várok még...mondjuk 335 -ig akkor konvertálom kicsinyke megtakarításomat...
Aztán jon a kormányváltás...és megnyugszik a forint...
(Orvbán úgy változtatgatja a véleményét , hogy az már hányiger... , de ez kell a jobbernek , mert ezt igényli...a sunyi hazudozást ...)

dr kíváncsivagyok 2014.02.20. 10:29:07

@maxval a gondolkodó birca:
"Egy agresszív kisebbség harcol az ukrán nép többsége ellen, egyre véresebb eszközökkel. A többség nyugalmat akar és barátságot Oroszországgal. A nyugat meg ppnzeli az agresszív kisebbséget, köztül a neonácikat. A náci is jó Brüsszelnek és Washingtonnak, ha "jó" célokért harcol."

Bolcs kormányod is ezt vallja ???

dr kíváncsivagyok 2014.02.20. 10:35:40

@Behajtó70:
"értelemtlen? Mert a tények szerinted mást mutatnak? Teostoba! "

Nektek,...náciknak és egyéb jobbereknek értelmes...
Mint ahogy értelmes a baltásgyilkos elengedése...
Csalo koztársasági elnok kinevezése...
A maganvagyonok szisztematikus ellopása...kissé szelidebb eszkozokkel , mint 44 -ben...
Nektek értelmes a demokrácia lerombolása is...esetleges "alternatív" államforma bevezetése...
nektek értelmes újra az oroszoktól fuggeni...évtizedekig...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.20. 10:35:59

@dr kíváncsivagyok:

Nem vagyok egyetlen kormány alkalmazottja vagy szócsöve sem. Pártfüggetlen közíró vagyok.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.02.20. 10:36:44

Ennyi?
És ebből meg lehet élni?

@♔batyu♔:
Hát, igen az ukrán erőforrások és piac mindent megér :)

dr kíváncsivagyok 2014.02.20. 10:37:50

@maxval a gondolkodó birca:
" A többség nyugalmat akar és barátságot Oroszországgal. "

Olvasd a híreket kretén...a magyarok is csatlakoztak a tuntetokhoz...
Tudod,..akiknek most adtatok szavazati jogot...

dr kíváncsivagyok 2014.02.20. 10:38:56

@maxval a gondolkodó birca:
"Pártfüggetlen közíró vagyok. "

Te egy szarfaszu barnanyelvu vagy...

dr kíváncsivagyok 2014.02.20. 10:40:51

Hahóóó,..devizások !!!
317 !!!!!
( 2010 ...választás elott : 267 ...)

dr kíváncsivagyok 2014.02.20. 10:43:55

@maxval a gondolkodó birca:
"Magyarok között is vannak barmok. "

Azokat barmozod le...barnanyelvu... akik Európához akarnak tartozni - Oroszország helyett ??
Te...bazmeg... nem vagy észnél...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.20. 10:52:15

@dr kíváncsivagyok:

Kárpátalja mindig oroszpárti volt és sosem támogatta az ukrán nacionalizmust. A magyar kisebbség természetes szövetseége az orosz kisebbség, nem az ukrán fasiszták.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.02.20. 10:56:37

@maxval a gondolkodó birca: "Moszkva természetesen van ott, nem agresszorként. Ukrajna lakossága Oroszország barátja."

Te olyan retardált hülye vagy, mint a faszom kifordítva.
Ukrajnában igen jelentős orosz népesség él. Fóleg a nyugati régióban. Az ipari nagyvárosok márpedig ott vannal. A két náció között olyan mély és gyűlöletteljes a viszony, hogy könnyen fordulhat polgárháborúba a helyzet. AZ ikránok az odatelepült oroszokat parazita megszállóknak tartja, az oroszokat pedig egy nemzetükre törő gátlástalan hatalomnak.

A jelenlegi konfliktus már évtizedek óta lappang a mélyben.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.20. 10:59:52

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

Nincs etnikai konfliktus Ukrajnában, ez csak az ukrán szélsőséges nacionalisták beteg agyában létezik.

2014.02.20. 11:05:26

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

"Az ukránok az odatelepült oroszokat parazita megszállóknak tartja, az oroszokat pedig egy nemzetükre törő gátlástalan hatalomnak."

Magyarországon ez úgy néz ki, hogy a parazita zsidók és a cionista EU a megszálló, azaz Budapest tényleg nem Kijev. Szerencsétlen nyugat-ukránok még nem tudják, hogy egy orosznál sokal rosszabb parazita érdekében küzdenek.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.02.20. 11:06:25

-------------------------------
G. Fodor Gábor
Századvég, stratégiai igazgató
Nem elemző vagyok, hanem politikai gondolkodó. Ennek a szerepnek van hagyománya és előképe, de nincs kortárs kontextusa. Az a cél, hogy legyen.
-------------------------------------

Gondolkodó vagy te a nagy büdös lófaszt.

Haveri alapon bekerülve segédmunkásnak jelentkeztél egy közpénzen fenntartott propagandaműhelybe, és szorgalmas seggnyalással fölvakaróztad magad egy alibi állásba.

Muzsikok közt 2014.02.20. 11:06:58

Nem gond ez. Addig jó amíg a liberálisok el vannak szakadva a valóságtól. Úgyis jobban kamázzák a bélyeget.

belekotty 2014.02.20. 11:10:32

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Ugye milyen ügyesek ezek a zsidók? Mindenkinél okosabbak.

SemBoga 2014.02.20. 11:11:58

@maxval a gondolkodó birca: ebben az esetben moszkva mit keres az események közelében?

2014.02.20. 11:13:16

"Az egyszeri magyar liberálisnak azonban még mindig semmiféle viszonya sincs a valósághoz."

És ez így megy 25 éve, amióta a judeokomcsik átnevezték magukat liberális demokratának. Ezek sosem tanulnak.

Szevasztok 2014.02.20. 11:17:06

@♔batyu♔: "Álláspontod igazolásául idelinkelsz egy liberális blogot."

Ez jellemző, ha a mondanivalóval nem tudsz vitatkozni, akkor minősíted a vitapartnert.

Ezek szerint te is egyetértesz az idézett bloggal, csak még magadnak se merted beismerni...

belekotty 2014.02.20. 11:19:17

Kiszivárgott, hogy miért tört ki a forradalom Kijevben. Putyinhoz úton leszállt Kijevben Orbán gépe a köd miatt, ennyi elég is volt az arab tavaszhoz hasonló eseményekhez.

2014.02.20. 11:19:37

Arról mi a véleményed GFG, hogy a libsi gettópatkányok átkozódva csőcselékezték a 2006-os tüntetőket, most meg seggnyalizva szolidaritanak egy sokkal durvább rombolás résztvevőivel?

Szevasztok 2014.02.20. 11:21:24

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: "a libsi gettópatkányok átkozódva csőcselékezték a 2006-os tüntetőket, most meg seggnyalizva szolidaritanak egy sokkal durvább rombolás résztvevőivel?"

És ugyanez elmondható a másik oldalról is csak ellenkező előjellel...

belekotty 2014.02.20. 11:23:02

@imperial: Akarsz róla beszélni? Kóros elmeállapotra utalnak a röfijeid.

"imperial 2014.02.20 11:13:16
"Az egyszeri magyar liberálisnak azonban még mindig semmiféle viszonya sincs a valósághoz."

És ez így megy 25 éve, amióta a judeokomcsik átnevezték magukat liberális demokratának. Ezek sosem tanulnak.

imperial 2014.02.12 17:06:29
@andzsin:

A hazátlan, magyargyűlölő baloldal évtizedekig a kommunista Moszkva seggét nyalta, most meg a cionista Brüsszelét. A lényeg, hogy idegen segg legyen.

imperial 2014.01.28 16:37:05
Kíváncsi vagyok, hogy ez a szervilis buta picsa hányszor kérdezte meg a zsidó haverjaitól, hogy a felmenőik mit csináltak a Lenin-fiúk, vagy az ÁVH tevékenykedése alatt.

imperial 2014.01.27 12:29:27
Mostanában másról sem hallani, mint a cionista-antifasiszta csőcselék őrjöngéséről.
A felbújtóik érzik a vesztüket.

imperial 2013.12.23 15:49:18
Persze-persze, aki nem úgy ugrál, ahogy a cionisták fütyülnek, az diktátor. Unalmas."

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.02.20. 11:23:48

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

"Szerintem ez a blogger egy kukkot nem ért a világból."

dehogynem

csak az o perspektivajabol, azaz barna nyelvvel varni orban segge alatt a kovetkezo csomagot a szazadvegnek;-)

termeszetersen a ti adotokbol.

ha orban marad, gfg zsiros jovedelme is marad:-)

czjanos 2014.02.20. 11:25:39

Elolvastam még egyszer gfg sorait és csak az jött le belőle, hogy ismét bele rúgott egyet a "liberálisokba". Szidja Amerikát, Európát, Brüsszelt, de egy szót nem ejt Moszkváról, Putyinról, pedig hát a nagy orosz medve mancsa jócskán benne van ebben a tragédiában. Igaz, Moszkva, Putyin most "jó barátja" annak, akinek a tenyeréből gfg eszegeti a százmilliókat. Ki várhatná el tőle, hogy most ezt a kezet, ezt a jó barátot harapdálja?

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.02.20. 11:26:59

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: bizony. van kulonbseg, amikor valaki egy putyini diktaturaert gyujtja fel a bekes varost es van amikor az ellen.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.20. 11:28:09

@trisel:

Ennek örülök, bár nem tulajdonítok neki sok jelentőséget.

czjanos 2014.02.20. 11:29:41

@maxval a gondolkodó birca: Ukrajna akkor dönthetne maga, ha lenne egy törvényes, demokratikus népszavazás. Csakhogy a diktátorok nem szeretik a népszavazást. Orbán is csak addig kérdezte meg az "okos népet",pl. a vizitdíj ügyében, amíg az érdeke ezt kívánta. Miután hatalomra került, már nincs szüksége a "buta nép" véleményére.
Félreértés ne essék: nem akarok párhuzamot vonni a két "diktátor" között.

Szevasztok 2014.02.20. 11:31:25

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: "libsi gettópatkányok átkozódva csőcselékezték a 2006-os tüntetőket, most meg seggnyalizva szolidaritanak egy sokkal durvább rombolás résztvevőivel?"

2006-ban a "békés" tüntetők azzal KEZDTÉK, hogy feldúlták a TV székházat. Ez egy barátságos felütés volt nemde?

Ukrajnáról meg kérdezd meg a kárpátaljaiak véleményét. Ha hazafinak tartod magad, akkor az ottani magyarokkal szemben nem védhetsz más álláspontot...

2014.02.20. 11:39:25

@Szevasztok: :DDDDD

Jól van, azt is megértük, hogy egy libsi a hazafiságra meg a külhoni magyarokra hivatkozik. Ha így fejlődtök, előbb-utóbb Trianon is fájni fog.

Azért csak óvatosan az ilyen hozzászólásokkal, mert a végén megORROL rád a kommentelő gettószemét :D

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.20. 11:43:23

@czjanos:

Ukrajnában vannak demokratikus választások, ezek mindig népszavazások is a két oldal között.

czjanos 2014.02.20. 11:55:42

@maxval a gondolkodó birca: Legyen igazad, mielőbb jussanak el addig!

VT Man 2014.02.20. 12:10:56

@dr kíváncsivagyok:
"Hahóóó,..devizások !!!
317 !!!!!"

Milyen 317?

314 jelenleg. Akkor javult?

deruyter 2014.02.20. 12:14:31

Te nagyon h.. Miről beszélsz? Mitől liberális brüsszel? Mert nem annyira betokosodott agyú mint a magyar kormány? És a ormányunk mit tesz? Semmit? Ja igen semmit. És ha brüsszel tenne valamit , akkor meg nem azzal lenne bajod??? Húzz már el a milliárdos kormány megrendeléseiddel a tudod hova te demagóg jobbik-szagú. Az index is minek linkel be ilyeneket. Most megint ideges lettem, pedig már kezdtem elfelejteni, hogy te is ennek a bolygónak a levegőjét szívod.

Szevasztok 2014.02.20. 12:48:06

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: A személyeskedésen kívül a lényegi kérdéshez is tudsz szólni?

Gondoltam, hogy a magadfajta mocskosszájú csak addig "nemzeti", amíg a vezére érdekeivel egyezik.

Egyébként a nagy nemzeti érzelmű kormányunk kiállt egyetlen szóval is a tüntetők mellett? Mert a lengyelek már igen!

Vagy neki most Putyin seggének fényesítése a fontosabb?

willdattaa06 2014.02.20. 12:48:17

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A nyugat által támogatott ukrajnai soviniszta ellenzék fel akarja számolni a nem ukrán (köztük a magyar) nemzetiségűek oktatását, anyanyelv használatát, és nem utolsó sorban antiszemiták:

www.karpatinfo.net/cikk/ukrajna/gajdos-istvan-totalis-egynyelvuseget-vezetne-be-ukrajnaban-az-ellenzek
Gajdos István: Totális egynyelvűséget vezetne be Ukrajnában az ellenzék
Kárpátinfo.net | 02/18/2014 - 08:40 | Utolsó módosítás: 02/18/2014 - 08:40 | Ukrajna

hungarian.ruvr.ru/2013_07_09/A-knesszet-az-ukrajnai-antiszemitizmus-ellen-lepett-fel
A knesszet az ukrajnai antiszemitizmus ellen lépett fel
9.07.2013, 19:36
Harminc izraeli parlamenti képviselő Martin Schulz EP-elnöknek címzett nyílt levelet írt alá, amelyben mélységes aggályának adott hangot az Ukrajnában egyre növekvő náci hangulatokkal és a Szabadság nacionalista szervezet tevékenységével kapcsolatban.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

KovA 2014.02.20. 13:06:29

Sajnos a magyarok ukrajnában szívni fognak. Ez az egy biztos.
Egyébként meg forradalom van ott. Szemét az a vezetés adott rá okot.
Alapvetően attól a pillanattól, hogy nem teszi magát mérlegre mihelyst kétségessé válik a legitimitása: ő maga az oka a kitört erőszaknak.
A hatalom aki ellenáll és nem igazolja újítja meg népi felhatalmazását : erőszakot provokál maga ellen.
Utána hiába mutogat ujjal, hogy erőszakos az ellenzék - ő felel érte.
Nem marad más lehetőség ellenük mint az erőszak.
A fickót el kell kapni - és gyorsított eljárással kivonni a forgalomból mint Ceaucescut.
A forradalomnak kényszere hogy győzzön és úg törvényt szabjon - mert törvényes forradalom nincs.
Vagy győz és leszámol a régi hatalommal, vagy velük számolnak le. A leszámolásnak megsemmisitőnek kell lennie vagy erkölcsileg vagy fizikailag.
Börtönbe csukott vezetőből mártír lesz - amíg csak létezik a vezető az érdekelt szervezetek is működnek.
Csak a vezető megsemmisítésével hullik szét.

Janukovics sáros Julia Timosenko koncepciós bebörtönzésében és alighanem Viktor Juscsenko dioxinnal történő megmérgezésében is legalábbis az ügy nyomozását ő lehetetlenítette el.
Hibát követnek el a felkelők, ha tárgyalnak vele, sarokba kell szorítani a kutyát most amíg lehet.
A föld alól is elő kell ásni és fizikailag kézre keríteni, másképp nem győzhetnek.

szonár 2014.02.20. 13:16:20

@KovA: Riasztóan emlékeztet ez a logika a komcsikra. Különösen, ha azt veszem, hogy Ukrajna elvileg demokrácia. Olyan, amilyen, de mégis...

pástétom 2014.02.20. 13:23:16

470 e Ft / oldal, te seggfej!!

KovA 2014.02.20. 13:37:22

@szonár: Ha demokrácia, akkor nem fél kiírni választásokat. ha kiírja a választásokat - okafogyottá válik az erőszak. Addig nem.

Kedves szonár: nincs demokrácia. Nálunk sem.
Amikor itt odakerült a kérdés, hogy a hatalomnak mérlegre kellene tenni magát 2006-ban - szintén erőszakba torkkolt a dolog. 2010-ben pedig kiderült, hogy megalapozott volt a gyanú, hogy a vezetés a legitimitását - népi felhatalmazását - elvesztette.

A komcsizást pedig felejtsd el. Olcsó és üres címkézés.
Valószínűleg azt sem tudod mi az, hogy kommunista.

bgp 2014.02.20. 13:39:25

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Szerintem igen. De szeretné, ha a közönsége nem.

zsg? 2014.02.20. 13:44:26

Ez a post egy valamire jó: felvenni az anamnézist GFG és a századvég mentális állapotáról.

Aki nem azt gondolja, amit mi, az mind libsibolsi. Gratulálok. Elmondom nektek, hogy ebben az országban már rég nem a libsi-komcsi-jobbos vonalak mentén osztódik a társadalom, hanem az önálló gondolkozásra képesek és a kézivezérelt ostobák vonalai mentén.

béla a görög (törölt) 2014.02.20. 14:35:52

Budapest még lehet Kijev.
A Fidesz mindent meg is tesz azért, hogy az legyen.

Ukrajna meg többszörösen hasadt:
- lakosságilag: ukránok-oroszok
- gazdaságilag: nyugati-keleti rész
- befolyásilag: Brüsszel-Moszkva
Ja és 2 hét múlva államcsőd lesz jelen tendenciák szerint - mindenki le van gatyásodva - az állam és a lakosság is (kivéve a korrupt politikusokat)

Nálunk is a Fidesz szívósan dolgozik azért , hogy kifossza a lakosságot, ellopja a pénzt, orosz befolyási övezetbe belekergesse az országot.

ÉS ha Budapestből Kijev lesz, kit fog zavarni? Senkit. Legfeljebb az itt lakókat. Meg téged mert nem érted. Pedig a válasz egyszerű: A hatalomnak békén kellene már végre hagyni az embereket. Nem az állam számít. A korrupt politikust meg ki kell dobni a francba innen is onnan is.

KovA 2014.02.20. 14:38:51

@béla a görög: Nyugi. Nem lesz Budapestből Kijev.
Egyelőre Brüsszel befolyása és elnyomó potenciálja nagyobb mint Moszkváé.

Totof 2014.02.20. 14:40:20

@maxval a gondolkodó birca: Ez jó duma addig, amíg nem zsarolja Oroszország Ukrajnát a gáz árával. Meg amíg az Orosz hitel nem függ a (putyini értelemben vett) rendrakástól.

KovA 2014.02.20. 14:42:45

@béla a görög: Az ukránoknak is az volna a recept ha nem volna Moszva-párti meg Eu-párti, hanem Ukrajnapártiak lennének mindkettővel szemben.
Nekünk pedig magyarpártinak kéne lennünk elsősorban.
A legnagyobb baj, hogy nem vagyunk közössség hanem egoista individuumok tömege lettünk nem utolsósorban a kozmopolita globalista agymosás következtében - köszönet a néhai SzDSznek érte.
Most nézhetünk kifelé a fejünkből.
A tartalékaink a hibáinkban vannak - a közösségben annak értékrendjében kellene rendet tennünk.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.20. 15:00:49

@Totof:

Tessék Norvégiából venni gázt, hitelt meg nyugatról - mi a gond? Ja, hogy úgy drágább? Hát ilyen az élet...

Totof 2014.02.20. 15:07:29

@maxval a gondolkodó birca: Aha. Tehát olcsóbb gázért tömegbe lehet lövetni. Érdekes egy demokráciafelfogás, dehát nálunk is voltak már ilyen demokraták.

béla a görög (törölt) 2014.02.20. 15:20:18

@KovA: Én csak a trendet irtam le, amit ez a falusi parsztjogász művel, meg ami a tendencia magyarországon.
'Ahhh, kapitalimus - nem jött be - csináljuk vissza'
'Ahhh, Brüsszel - nem jött be - irány Moszkva'
...ember meg pillázik...

"A legnagyobb baj, hogy nem vagyunk közössség hanem egoista individuumok tömege lettünk nem utolsósorban a kozmopolita globalista agymosás következtében - köszönet a néhai SzDSznek érte."

Nem fogsz szeretni, de megkérdezem, hogy ez miért baj? Minden ember individum, minden embernek magának kéne megtalálni a boldogulását. Az iskolában (általános/közép/felső) a jegyeket egyénileg kapod teljesítmény alapon (+ mellette még fizetsz is hogy tanulj az sem közösségi alapú), elvileg utána egy munkahelyre egyénileg kerülsz be normál esetben valami teljesítmény alapú kiválasztési folyamat révén, utána a hitelt/megtakarítást/fogyasztást/felhalmozást egyéni alapon végzed.
Olyan egyedül vagy mint a kisújjam.
Igen, van közösség de az, hogy mire és mit engedek át neki az egyéniségemből az korlátozott.
A közösség jó érdekérvényesítésre (pl. szakszervezet), védelemre, meg 1-2 dologra, de egyébként... Nem sok mindent kaptam én a közösségtől, hasznom nincs belőle legfeljebb engem akarnak kihasználni - tudod, dolgozzunk közösen, megmondom mit csinálj - azt mikor azt mondom NEM! akkor szociopata vagyok meg sárkány. Ennyit a közösségről. Én legalábbis meg vagyok nélküle. :)
Ember, embernek farkas. Továbbá az ember kapzsi - vagy mondjuk úgy többre vágyik (nem feltétlen rossz lrtelemben kpzsi) Ez nem kozpolitizmus, nem szdsz, nem zsidó - erkölcs, tanítás, akármi - ez tény.

kézműves étcsokimikulás 2014.02.20. 16:13:42

@Szevasztok: termeszetesen hazudsz,mint mindig,akarcsak a ballibbant bertroll barataid...
de nem szamit...
:)
erolkodjetek csak,mind a heten,mind a 25 neveteken...

nilsh 2014.02.20. 16:23:19

@zsg?: mekkora igazság...

nilsh 2014.02.20. 16:29:00

@KovA: ne haragudj, de mennnyipénzt is adott ide az EU? NEM BRÜSSZEL: az EU állampolgárai adója került ide. Jobb otthon az autópálya mint Belgiumban, és tudod miért? Azért mert, MO-nak jár rá pénz az itteniek pénzéből, nekik viszont nem jár EU pénz, illetve max a 10%-a...mekkora elnyomás, vazze...ha nem nyomnak el, még mindig Siófok és BP között lehetne csak zakatolni az autópályán...
Azért nem érdekes, hogy a pénzt benyeljük, aztán anyázunk? mert esetleg megkérnek minket hogy legalább ne lopjuk el a felét aztán vigyük a bizniszt Moszkvába? Remélem nem ismerlek személyesen, mert ha így gondolkodsz, nem bnagyon bíznám rád semmimet...

KovA 2014.02.20. 16:54:16

@nilsh: Nem haragszom. És mennyi munkát is végzünk el az EU-nak olcsóért az idetelepített üzemeikben ?
Rabszolga légy hálás, hogy enni kapsz... de ők attól versenyképesek, hogy itt és olcsón dolgoztatnak.
És nem itt adóznak viszont, hanem otthon.
No abból bőven jut arra, hogy kapjunk pénzt.

A rabszolga abból kap amit megtermel - légy nyugodt.
Csak tudod . az EUs pénzeket lehet lobogtatni.
Az hogy mennyire vérzünk ki a nyitott gazdaság miatt pl a több mint 300 munkavállalóval akit itthon neveltek itthon képeztek az itthon nyomorgók adójából de odakint dolgoznak, adóznak - ahol beléjük nem fektettek - ezt kiszámoltad-e már ?

Nem kell féltened az EU-t - jól jár velünk egyelőre - a mi nyomorunk neki haszon. Erről szól a globalizálódő gazdaság. A te hiányod, rászorultságod máshol extraprofit forrása. Az államadósságod szép hozamokat produkál az ide hitelezőknek és "befektetőknek".

KovA 2014.02.20. 16:56:09

@béla a görög:
A közösség több mint individuumok összessége.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.02.20. 17:24:09

@KovA:
Mennyivel jobb lenne zárt gazdaságnak lenni. Észak-Korea is csak úgy virágzik. És Mao Kínája is maga volt a mennyország. Hodzsa Albániájáról nem is beszélve.

KovA 2014.02.21. 09:07:53

@Lord_Valdez: Senki sem mondta hogy zárt gazdaságban kell lenni. Szolgáltatásért szolgáltatással kell/lehet kereskedni. Más kérdés, hogy alapvető - a közösség létét megalapozó erőforrásokat véglegesen eladni közösség elleni bűncselekmény: ilyen pl. a termőföld ügye, aminek csak a használati jogát volna szabad bérbeadni.
Nem minden eladó. A szabad kereskedelemhez adott esetben az is hozzátartozik, hogy egy közösségnek joga megmondani mijével nem kereskedik.
Az egy másik dolog, hogy politikai kényszerítő eszköz bezárni egy gazdaságot.
Észak-Korea egy ilyen bojkottokkal sújtott ország - nem a maga akaratából ennyire zárt - szerintem.
Járhat így egy kicsi, ha nagy a hangja - hogy bevetnek ellene ilyen eszközöket, hogy kényszerítsék: de akkor legalább nyilvánvaló milyen indítékokkal áll szemben.
Pillanatnyilag a szabadkereskedelem tiltja a tiltásokat.
Ez egyoldalú előny az erősnek kifosztani a gyengét, mert a feltételeket az árakat is - ő diktálja azokban a gazdasági kényszerekben amiket a gyengéknek teremt.
Mi a kifosztottak oldalán vagyunk saját hülyeségünk következtében is pl. hogy a szabad munkaerővándorlás nincs összekötve azzal, hogy a fogadó államok legalább azoknak az országoknak az elvándorlókba befektetett közösségi befektetését megtérítse ahol az el és bevándorlás mennyiésgi és minőségi egyensúlya megborult.
Az hogy magyarországról legalább 300000 ember külföldön dolgozik és oda adózik óriási érvágás pl. és megint a gazdag közösségeket gazdagitja a szegények rovására. És azért az a több mint 300000 ember igen jelentős része éppen a munka- és adózóképesképes közösségnek - rengeteg befektetés van bennük több millió családi pótlék, nem beszélve óvoda, iskola nevelési költség és a szüleik természetbeni befektetése stb. És a rájukeső államadósság/fő ről nem is beszélve... azt is illene a fogadó államnak az állampolgárral együtt átvenni.
Lehet pofázni arról, hogy mi mért nem vagyunk nyugat.
Hogy a koldus miért nem csinálta meg a szerencséjét.
Ettől még a koldust fosztogatni - utolsó dolog.
A szerencsésebbjének fentről leprédikálni is szánalmas hülyeség.
Ennek az országnak nem az újszülöttjei rosszabb minőségűek mint másutt, és nem az emberek különbek alapból fajilag másutt - ideszületve azok ugyanilyenek lennének.
Hanem az ország indulási pozíciói, a szétliberalizált értékrendje, melynek eredményei immár minősítik az ideológiát. A mi körülményeinkre ez nem működik.
A tartalék pedig nem az egyénekben van, hanem a közösségben ami az egyéneket is formáló élettér: a közösségi hiányosságain (felszámolása) a tartalékunk.
És jó néhány illúzióval le kell számolnunk azt illetően, hogy nekünk segítenek, velünk jót tenni akarnak más közösségek.
Nem. Azok is maguknak akarnak jót, nekünk pedig meg kell próbálnunk azt a hasznunkra fordítani.
Szolgalelkűséggel ez nem fog menni.
Megszolgálni kell, mert illik is a dolgokat, de majmolni a mi pozíciónkból oroszlánt: végzetes.
Mi a szabadmonopolyban bukóágban vagyunk és leszünk - ez a játék törvényszerűsége amíg ki nem szállunk belőle és meg nem tanuljuk érvényesíteni az érdekeinket a sorsközösségek közösségében.
Ha azt hiszitek az Európai egybesült államok megoldja a problémát: tévedtek. Leszünk azon belül majd egy lecsúszott gettó régió akit EU rendőrök őriznek. Ennyi.
És egész addig kitörni sem hagyják nemzet-létéből államiságából e sorsközösséget, amíg államadósság címén kopasztható. Sajnos egyre inkább már csak ettől vagyuink sorsközösség - értékrendfosztottság okán - köszönhetően a liberális agymosásnak.
Tökmindegy :-) Addig fogja kalapálni a sors a sorsközösséget amig el nem jut bizonyos felismerésekre... aztán akár évszázadokig terroristának, szeparatistának titulálják, aztán szabadságharcossá lép elő mígnem darabokra hull a birodalom - mint elődei. Egy birodalom sem örök.
A Rómainak 1000 év kellett - mi lehet a központját csodáljuk de évszázadokon át szenvedte a peremvidék a hpzzátartozást. Nincs új a nap alatt. :-)
Az USA - világbirodalom sem örök és az Európai sem lesz az, ha lesz egyáltalán.

KovA 2014.02.21. 09:17:35

@béla a görög: Visszacsinálás nincs.
Mondják nem lehet 2x ugyanabba a folyóba lépni.
Attól még megállni nincs ok mert ez itt még nem a Kánaán.
Nem is lesz viszont túlságosan le vagyunk maradva.
A hátrányt behozni nem sok esélyünk van az előttünk futók nyomába eredve. Illúzió.
Az a birkanyáj előttünk még kövér füvön erősödött.
Nekünk mögöttük a birkabogyó jut.
Más utakat kell keresni.
És felhagyni a komcsik meg a kapitalizmus sztereotípiáinak emlegetésével.
Amíg az embernek mindig van egy bálványa meg egy sátánja (liberális piacgazda kapitalizmus kontra tervgazdaság) és az egyik bukásával örök igazolást lát a másik dicsőítésére - nem jut előbbre.
Az alapokhoz kell visszanyúlni, magunkba nézve, az ember állatját leleplezni idomítani és okulva oktatni magunkban, ahelyett, hogy szánkba rágott sémákat szajkóznánk.

nilsh 2014.02.21. 10:32:11

@KovA: Mint ahogy semmi sem örök...
ellenben picit reagálnék abszolút szubjektíven természetesen, a 300 ezer (más vélemények szerint félmillió) magyar külföldön történő adózására:
én külföldön dolgozom. A legtöbb külföldre kerülttel ellentétben engem a karrierem hozott Belgiumba.
Ami mindig zavart: MO lakossága hozzávetőlegesen 10 Mio ember. Ebből valamivel több, mint 4 Mio ember számít foglalkoztatottnak (beleértve közmunkát is). Ebből a 4 Mio emberből jó esetben másfél millió ember van, aki ténylegesen értéket termel abban az értelemben, hogy nem az államkasszába befolyó adóból fizetik a fizetését - legyen az közmunkás, közalkalmazott, köztiszt(ség)viselő -, hanem olyan forrásból kapja a fizetését, ami mögött magántulajdonú cég áll, mely saját terméket, szolgáltatást állít elő. Ebből a másfél millióból a komolyabb adófizetők - nem a top managerekre gondolok, hanem aki már havi 1-200 ezer forintot adózik az már nagyon jól keres a magyar átlag szerint -, na mi elyenek vagyunk (én ost átmeneti szünettel külföld miatt, de 7 évig nem adóztak kevesebbet otthon, na, mi vagyunk 500 ezren se. A következtetés egyszerű: 1.5, max 2 millió ember tart el MO-n 10 milliót kedves barátaim és ennek is a 60-70 %át ennek a harmada tejeli be. Majd ezután azzal szembesülsz, hogy eltartod az ország 85 (!!!)%-át és megmondja mellé - akit szintén én tartok el (sarkítva erősen persze), hogy én mit gondoljak, cselekedjek, ne igyak sört mielőtt autóba ülök mert megbasznak nagyon (itt 2 sört lehet inni kb, ha kérdezik, megmondod, megfújod a szondát és ha tényleg nem ittál többet, mosolyogva elköszön a rendőr és további jó utat kíván). De még abba is bele akarnak ugatni, milyen pártkötődésű lehet csak egy iskolaigazgató, és most az egyetemekre gondolok, hanem ovódára, ált isire pl. Ez nagyon nem fasza. A legjobban pedig azt utálom, hogy vezényszavakra kellene ugrálnom, különben balos libsi kommunista mittomén mi is lehetek akár. Bocs, de engem senki ne rakjon dobozba, mert individumokat nem lehet dobozba rakni.
Másképp: engem nem az zavar igazán, hogy pl mit adott elő az ellenzék anno az oroszokkal kapcsolatban és mit csinál most. lehet akár hogy igazuk is van most kormányon, de honnan tudjam, ha annyira hülyének gondolnak, hogy meg sem próbálják értelmesen elmagyarázni, hogy mi változott? 10 évvel ezelőtti érvekkel nem lehet egy mai döntés mellett vagy ellen érvelni. Nem releváns, annyi külső tényező változott meg alapvetően (és folyamatos mozgásban van). De adósok a magyarázattal - nekem megygyőződésem, hogy Gyurcsány - többek között és jogosan, ne érts félre - bukott nagyot, mert nem tudott a hülyék számára érthetően beszélni, Bajnairól nem is beszélve. Nem értettem egyet minden érvükkel, de közgazdaságilag, társadalompolitikailag teljesebb képet kaptam, hogy mit miért is tesznek. És loptak, de legalább nem tolták az orrom alá ennyire direktben. Az egyik sunyi, pofátlan, a másik sunyi, pofátlan, erőszakos. Tetszés szerint keverhető. Nem államférfiak, megélhetési politikusok vezetik az országot - úgy tűnik ez örök keresztünk...
Kedvenc példám egyébként a Bokros-csomag, ami elképesztően fontos volt az országnak és ma úgy emlegetik, mint valami bűntettet. Hát, amit a Surányival csináltak akkor, azt tanítják közgazdaságtanban a mai napig - ugyanis ettől lettünk versenyképes ország lévén ez alapozta meg a konvertibilis forintot. Csak azért mert valami jót mást csinált, még nem lesz rossz (vica-versa). Pont az a lényege a képveseleti demokráciának, hogy van kormány, van ellenzék és közösen dolgozva, érveket ütköztetve képviselnek minket. Hát, ezt én valahogy hiányolom. És azzal magyarázni a bizonyítványt, hogy bezzeg az előző kormány is milyen volt, hát, ez sovány. Anyámnál se működött, hogy ok hogy szar a jegyem, de a másik gyereknek is az vagy rosszabb. Képzeld, nem hatotta meg soha. Szerintem jogosan nem hatotta meg.
Ahogy az egyik legjobb tavalyi beszólásban is elhangzott egy nem igazán tisztelt házban: Attól, hogy valaki elől kiabál és vörös a feje, még nem biztos , hogy igaza van.
P.S. sose éreztem magam rabszolgának. Az üzlet arról szól, hogy adok és kapok. Lehet, hogy az EU nem elég hatékony és erősen bürökratikus. Lehet is ezért kritizálni és kell is. A demokrácia nem hatékony az autokriter illetve diktatórikus rendszerrel szemben. Ez tény. Nem elég hatékony - viszont mindenki beletartozik, az is aki más véleményt képvisel.
Fel kellene nőnie a magyar társadalomnak és ameddig hülyének nézik minden szinten és mögé teszik ezt a nyomasztó média fölényt, az nyilván nem azt a célt szolgálja, hogy kineveljen egy értelmes társadalmat...

KovA 2014.02.21. 13:12:20

@nilsh: Egyet tudok érteni azzal amit írsz. Meglehet mindenkinél kicsit máshol a hangsúly.
A tömegeket érzelmeiknél fogva meg lehet vezetni erre szakosodtak a kampánytanácsadók... van egy szlogen ami bejön pl ilyen volt a "durvul a kampány" című is hajdanán amivel az emberek jóérzését illetve azon hiúságukat, hogy magukat különbnek jóérzésűbbnek tartsák hízelegték ki. A kiváltott érzelmek fölötte állnak a tárgyilagos gondolkodásnak - meglehet rálátás/belelátás híján senkinek nincs igazán lehetősége tisztán látni - de azért a törekvés közelebb hozhatná a kollektív bölcsességet az igazsághoz.

Na mindegy. Azért gyurcsánnyal kapcsolatban egy apróság ami - úgy veszem észre a többségnek elkerüli a figyelmét illetve túl kevesen fogalmazzák meg...
Azért említem, mert úgy fogalmaztál, hogy: "bukott nagyot, mert nem tudott a hülyék számára érthetően beszélni,"
Többről van szó - ami iránt - liberális agymosás okán - egyre inkább elveszítjük az érzékünket - de valaho a mélyben mégis ott van - ha megfogalmazni már nem is tudjuk: Gyurcsány az öszödi beszéddel azt tette nyilvánvalóvá hogy egy olyan "értékrendet" testesít meg ami az egész közösséget sérti és mindenkire veszélyes.
Kiemelni azt szokták, hogy "hazudtak", meg "nem csináltak semmit", meg lekurvázták az osrzágot.
Ez a feltűnő...
A probléma az ehhez való viszonyulásával van: természetes, hogy hazudunk - ez a játszma része. természetes, hogy hülyére vesszük a választókat így lehet nyerni. És egy demokráciában tüntetni fognak de majd megunják és hazamennek - igaza van - nagyon racionális és számító de arculköpése magának a demokráciának, hogy ezt a szemünkbe is mondja... ennyit a népuralomról, a nép majd megunja és hazamegy... na Gyurcsány oly mértékben vesztete el az érzékét erkölcs és igazság iránt, hogy már diplomáciai érzéke sem volt ahhoz, hogy mit szabad mondani és mit nem. nem az igazság számít hanem a győzelem. A népnek meg cinikusan a szemébe mondja hogy tehetelen - mert olyanok a játékszabályok.
Régi nyelven azt lehet az ilyenre mondani, hogy gátlástalan számító gazember.
Liberális nyelven ez már nem jelent semmit, mert ugye mindenki verseng valamilyen szabályok szerint sőt benne van az ügyes szabályszegés is, reklám megtévesztés és minden - ráadásul mindenkinek saját igaza van az igazságnak nincs is értelme stb...
De azért a sok agymosás ellenére is érezzük még mitől gazember a gazember.
Utóbb - mostanában kiderülni látszik, hogy korrupt is épp Paks ügyében cége a semmiért vágott zsebre milliókat és most a legfőbb baja vele az, hogy nem ő csinálja meg/köti az üzletet... amit ő is az oroszokkal kötött volna, azokután, hogy Medgyessyék akik ki tudja miért a franciákkal voltak jóban kiadós üzemzavart idéztek elő Pakson sok üzemanyagból sok atomszemetet csinálva.
Nincs illúzióm - a másik oldal se sokkal tisztább, ha mégis akkor csak átmenetileg amíg el nem száll velük a ló. Ami biztos a piszkos üzleti ügyleteiket a MaSzoPos klientúra ügyesebben rejtette nagyobb részt voltak bejáratottak a kapcsolatok - míg emitt még nagy a tülekedés. A változások a feltűnők...
Na mindegy.
Csak egy olyan nézőpontját próbáltam megvilágítani a gyurcsány-bukásnak, amire lassacskán elveszítjük a nyelvünket a dolgok liberalizálásának és általános mércevesztés okán - már nemigazán tudjuk megfogalmazni miért is probléma, ha egy politikus összevissza hazudik, ha tényleg csak úgy nyerhet - meg még cinikusan a szemébe is mondja a választóinak: ennyit a hatalmatokról, majd megunjátok a tüntetést és hazamentek... Ösztönök szintjén viszont érezzük, hogy nagyon gáz az ilyen ember.
Libás bajnai szintén nem az erkölcsiség bajnoka - egyszer úgy fejezte ki mikor méltatlankodtak, az előélete miatt, hogy ott (ahol a kétes dolgait csinálta) is a dolgát tette meg miniszterelnökként is. Ott azt akarta jól csinálni valakinek az érdekei szerint itt meg emezt... az nem zárja ki azt hogy jó miniszterelnök lehessen...
Ismét a mércevesztés tünete: jó számítógép valaminek a szolgálatában ámde saját (közösség számára értékelhető) értékrend nélkül...
Hogyan lehessen ilyenekben megbízni ?
Na ez a nagy probléma. Én nem bízok meg azért valakiben mert jó szakember, jó lövész - nekem fontosabb minek alapján választja ki a céljait...
És mióta dívik az individualizmus meg a liberalizmus - nem egykönnyen bízok meg ilyen emberekben.
Nemcsak én - én legföljebb csak meg tudom fogalmazni miért is - de akik nem mondják azok is érzik hogy gáz az egész mércéjevesztett bagázs.

Rólam

G. Fodor Gábor Századvég, stratégiai igazgató Nem elemző vagyok, hanem politikai gondolkodó. Ennek a szerepnek van hagyománya és előképe, de nincs kortárs kontextusa. Az a cél, hogy legyen.

Címkék

Alkotmánybíróság (1) államadósság (1) az önbecsülés kultúrája (2) a lebeszélés kultúrája (3) Bajnai (7) Bajnai Gordon (1) baloldal (7) blogok (1) Brüsszel (1) centrális erőtér (1) centrális politikai erőtér (1) DK (1) Együtt 2014 (3) EGYÜTT 2014 (1) ellenzék (1) első ember (2) értelmiség (1) Ertsey Katalin (1) Európa (1) Eurpai Unió (1) EU csúcs (1) fasizmus (3) férfiasság (2) fiatal konzervatívok (1) Fidesz (4) forradalom (2) Gurmai Zita (1) Gyrucsány Ferenc (1) Gyurcsány (6) Gyurcsány-Bajnai Szövetség (2) háború (1) Haha (2) hazafiság (1) Herczog Edit (1) igazság (1) IMF (2) Jávor (1) Jobbik (1) jobboldal (5) Karácsony (1) Karsay Dorottya (1) kommunizmus (1) kormányzás (4) középosztály (1) közmegegyezés (3) kulturkampf (1) kultúrpolitika (1) Kunhalmi Ágnes (1) liberalizmus (3) LMP (5) machiavellizmus (1) Medgyessy (1) megszorító politika (1) Mesterházy Attila (1) Milla (2) módosító indítványok (1) MSZP (6) nagyvonalúság (1) nemzetegyesítés (1) nemzeti érdek (2) nőiesség (1) Orbán Viktor (2) örülünk vincent (1) összefogás (1) ostromlott erőd (1) parlamentarizmus (1) polgári Magyarország (1) Polgár Dóra (1) politikai gondolkodás (1) progresszív blog (1) reformközgazdaságtan (1) regisztráció (1) rendszerváltás (1) rezsicsökkentés (1) sas-kabaré (1) Scheiring (1) szabadságharc (1) szabad ember (1) Szabó Rebeka (1) szakértő (1) SZDSZ (1) szocialisták (1) szocialista hatalompolitika (2) szocialista párt (3) szocializmus (2) Szolidaritás (1) törvényjavaslat (1) Vadai Ágnes (1) választási eljárás (1) válság (3) válságkezelés (1) varánusz (1) Címkefelhő

Kommentek

  • igorx: Régen voltak a fotelpunkuk Utána jöttek a fotelnácik Újabban a fotelkomcsik (Fidesz) Most meg itt ... (2020.05.28. 22:02) Férfiasság
  • Lepo: Mi baja van ennek a ronda, gnóm kis embernek? Kicsit félek, ha tehetné, orsósféreggé válna, hogy m... (2019.04.18. 11:50) Férfiasság
  • TalpigJimmy: Emberek! Ez egy nagyon frusztrált ember :D Van is mire :D Hogy néz ki a szerencsétlen? (2018.05.30. 20:32) Férfiasság
  • szabik: en internet munkat keresek (2016.03.17. 07:25) Férfiasság
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása