GFG Blog

Az leszek, amivé ti tesztek

Gyurcsány a kapuk előtt?

2012.10.18. 07:25, gfg ,

“A FORRADALMÁROK HAZAMENNEK KIVESZIK AZ / OLAJFÜRDŐBŐL A KARABÉLYOKAT MEGTÖRÖLGETIK / KIFÉNYEZIK ÉS ÖSSZESZERELIK ŐKET FŰVEL MOSDANAK / ÁTÖLTÖZNEK MEGVACSORÁZNAK KIBIZTOSÍTJÁK A / KÉZIGRÁNÁTOKAT ÉS ELINDULNAK.”

(Szőcs Géza: A forradalmárok vacsorája)

 

 

Van egy dramaturgia.

Egyszer már bevált, miért ne működhetne újból?

Hogy a maga mélységében és egyúttal egyszerűségében érthessük meg a forgatókönyv vonzerejét, egészen 2001 júniuság kell az időben visszalépnünk. Ekkor lett a szocialista párt miniszterelnök-jelöltje Medgyessy Péter, aki arra szegődött, hogy legyőzze Orbán Viktort. 

Kézenfekvőnek tűnik a párhuzam közte és a baloldal új Messiása között.

Bajnai lehetne egy második Medgyessy: ő is „civil”, büszkén vállalja, hogy nem politikus, hanem szakértő, sőt válságkezelő. Ő sem a szavak embere, a bankárok világából jön: pénzember. Elhiszi magáról vagy elhitetik vele, hogy áramvonalasabb, mint a klasszikus szocialista politikusok, hogy tud újat mondani és csinálni. Elhiszi magáról vagy elhitetik vele, hogy csak ő lehet a baloldal győzelmi esélye, és hogy éppen rá van – a jobboldal négyéves „országdúlása” után – a magyaroknak szüksége.

A karakterek hasonlósága ellenére van azonban legalább három döntő különbség Medgyessy Péter jelöltsége, majd miniszterelnöksége, illetve Bajnai második eljövetele között.

  1. Bajnainak, aki tapasztalatlan a politikai vitákban és ütközetekben, másfél évet kell végigküzdenie, ha komolyan ringbe akar szállni a pole pozícióért, míg  Medgyessy, mivel a szocialisták, amíg csak lehetett, kivártak, legalábbis a kampányban meg tudta magát óvni attól, hogy elégjen a karaktere.
  2. Míg Medgyessy azután lett a szocialista párt jelöltje, amikor a párton belül már elintézték a vitás kérdéseket, addig Bajnai nevét azelőtt dobták be, mielőtt az egymással rivalizáló baloldali érdekcsoportok megkötötték volna a megegyezéshez szükséges alkukat, így az új Messiás ki van szolgáltatva a megannyi baloldali csoportosulás pozícióharcának. Sőt, megjelenése olyan feszültségeket hívott elő a baloldalon, ami lassan minden szereplő számára kedvezőtlen, tulajdonképpen az se tudni, kik állnak igazán mögötte – mintha egyszerre mindenki, meg senkise.
  3. Medgyessy, miután nyert, képes volt arra, hogy „osztogasson”, meghosszabítva ezzel saját politikai élettartamát, Bajnai számára ez a lehetőség viszont már nem adatna meg. A szocialista hatalompolitika fundamentumait a Fidesz lerombolta, a válság pedig nem teszi lehetővé, hogy a szocialisták újra hitelből finanszírozzák a jóléti juttatásokat.   

Tegyük fel, hogy Bajnaival a baloldal mégis nyer. Csak ezután vetődhetne fel az „igazi” kérdés: ki jönne Bajnai után?

Medgyessy, a bukás után egy interjúban arról panaszkodott, hogy őt megpuccsolták: az akkori SZDSZ készséggel szolgáltatott háborús okot, a szocialista párt egyes vezetői pedig úgy gondolták, hogy szükség van a háborúra. A következmények ismertek: Medgyessy – akarva akaratlan – Gyurcsány Ferencnek csinált helyet, akinek akkor így nem kellett magát egy demokratikus versenyben megmérettetnie.  

Bajnai esetében is van miből kiindulnunk. A szocialisták miniszterelnök-castingja után „jobb hiján Bajnai” azt mondta, egy év után ő már senkinek sem lesz a politikai riválisa.

Mi van akkor, ha most is ugyanarról szól a rendezői utasítás, mint tíz évvel ezelőtt: a langyos ember megnyeri nekünk, utána vagy magától hátralép vagy megpuccsoljuk?   

Mi van akkor, ha Bajnai esetleges győzelme most is Gyurcsánynak, vagy egy másik olyan politikai kalandornak nyitna utat, aki ma – különböző okok miatt – nem képes vagy nem akarja magát megmérettetni az emberek előtt?

Vajon tudják-e az új forradalmárok, hogy mit főznek maguknak vacsorára? 

Címkék: baloldal,Gyurcsány,Bajnai,Medgyessy

A bejegyzés trackback címe:

https://gfg.blog.hu/api/trackback/id/tr454855575

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Politikai elvonókúra 2012.10.23. 21:33:21

Növekvő népszerűségünk ellenére hamarosan fel kell hagynunk politikai témájú cikkeinkkel. Nem a cenzúra, vagy annak első számú magyarországi helytartója, az NMHH ítél minket hallgatásra, hanem az egyik legsúlyosabb szenvedélybetegség.   Az e...

Trackback: Politikai elvonókúra 2012.10.23. 21:33:15

Növekvő népszerűségünk ellenére hamarosan fel kell hagynunk politikai témájú cikkeinkkel. Nem a cenzúra, vagy annak első számú magyarországi helytartója, az NMHH ítél minket hallgatásra, hanem az egyik legsúlyosabb szenvedélybetegség.   Az e...

Trackback: A szükséges kétség 2012.10.22. 23:25:57

Amióta Bajnai fellépése kiszivárgott olyan pezsgő politikai élet lett, amire igen régóta nem volt példa. Azt nem tudhatjuk, hogy Bajnai kovász lesz-e valaha, de hatása minimálisan is egy pezsgőtablettáé....

Trackback: Gyurcsány a kapuk előtt? 2012.10.18. 10:36:01

Mi van akkor, ha most is ugyanarról szól a rendezői utasítás, mint tíz évvel ezelőtt: a langyos ember megnyeri nekünk, utána vagy magától hátralép vagy megpuccsoljuk?

Trackback: Hol jár az eszem, csak az ásót ölelem. 2012.10.18. 10:25:24

Napok óta. Mert egy családi ház rendbehozatala nem merül ki a különböző belsőségek transzplantációjában, rozzant és megereszkedett, ráncot vetett burkolatok cseréjében. Ide tartozik bizony a külcsín is, kert, udvar. Mivel a belső munkák immáron télies ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F. A. Hayek 2012.10.18. 08:01:12

Az SZKP XX. kongresszusáig nyúlik vissza a folyamatos megújulás baloldali ideológiája. Mikor a múlt bűnei és ballépései már elviselhetetlen terhet jelentenének, a Párt egy elegáns oldalazó mozdulattal kilép alóluk. Bár kollektíven vettek részt a gazemberségekben (pl. nyomogatták az igen gombot), az azokért való felelősséget egyedül a lejáratott vezetőjük veszi magára. Akit persze azért támogattak, mert jót akart, csak rosszul sült el: a fasiszta veszély, a nemzetközi helyzet, a struktúrák, az ellenzék populizmusa behatárolták a mozgásteret, így nem lehetett megvalósítani a nagyszerű elképzeléseket. Időnként egy-egy félénken elrebegett önkritika is elhangzik: Karsai elvtárs, Szanyi elvtárs, Szili elvtársnő.

A következő megmérettetésre mégis megköttetnek a megállapodások, és újra felsorakozik az egész csapat az új sztár mögött. Aki ért az emberek nyelvén (Horn), kiváló pénzügyi szakember (Medgyessy), energikus reformer (Gyurcsány), vagy éppen a válságkezelésre kiváló receptekkel rendelkező sikeres üzletember (Bajnai). Természetesen helyes a szerző elemzése: onnantól kezdve, hogy megvan a hatalom (ezúttal nem lesz meg), érvényesülhetnek a háttéralkuk, és színre léphet a demokratikus megmérettetést nem vállaló tényleges vezető.

DarthVader 2012.10.18. 08:56:41

Imodiumot (árérzékenység fennállása esetén Lopediumot), Bolus adstringenst, széntablettát, esetleg ezek szabad kombinációját tudnám javasolni.

hollario 2012.10.18. 09:01:17

Ahogy elnézem, ez is belekerült félmilliónkba.

gono 2012.10.18. 09:02:59

az okfejtés teljesen rendben van, de a gyurcsannyal valo riogatas tenyleg nevetséges.

2012.10.18. 09:04:30

Ennek az országnak egy "új '56" kell.
Mert amit a politikai elit művel, 22 éve az már gyalázat.
Remélem hamarosan bekövetkezik és akkor lógni fognak a politikusok és haverjaik, az út menti kandelábereken, villanyoszlopokon--mert addig itt nem lesz rend!
Ám addig is zengjen a Hajrá Magyarország! Hajrá Magyarok !

agent_x 2012.10.18. 09:09:17

Miért, a mostani helyzet jobb?

Lásd: Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes

Balt 2012.10.18. 09:20:01

Az biztos, hogy kesztyűsbáb, még ha - feltéve, de meg nem engedve hogy nyernének - kihúzna egy egész ciklust... :)

felcsutisuttyo 2012.10.18. 09:26:37

Nem kell találgatás, csak az a lényeg hogy az NEMZETI DIKTATÚRA megdőljön és a Nemzeti Szaros Törpe eltűnjön...---ha lehet Fidesz csinálta választási törvény nélkül!!!!!!!!!!!!!Aztán el és leszámolni a disznó FIDESZES MAFFIÁKKAL ÖRÖKRE. Utána lehet gondolkodni, hogy ki vigye tovább és meddíg a dolgokat.
Jó lenne ha nem várna DÜHÖS NÉP 2014 ig, hanem odacsapna!!!!!!

Terézágyú 2012.10.18. 09:27:08

Nem ti vagytok a (fülke)forradalmárok? :)))))))

felcsutisuttyo 2012.10.18. 09:27:55

Mindent illegitimnek kell nyilvánítani az új kormánynak, amit a Fidesz banditák hoztak!!!

dr kíváncsivagyok 2012.10.18. 09:28:04

Még Gyurcsány is jobb , mint ez az őrült ámokfutó Orvbán...
Avagy : Jobban élünk , mint négy éve ?

dr kíváncsivagyok 2012.10.18. 09:29:20

@felcsutisuttyo: Sokan,...nagyon sokan nem szeretnénk , ha ez az ámokfutás még másfél évig elhúzódna !!!

dr kíváncsivagyok 2012.10.18. 09:32:45

@F. A. Hayek:
"Karsai elvtárs, Szanyi elvtárs, Szili elvtársnő."

Már megbocsáss....,de 23 éve mi volt a megszólítása Orbánnak , Kövérnek , és a többi Fideszes vezérnek ??? Orbán elvtárs , Kövér elvtárs stb. elvtárs !
Több a komcsi a Fideszben , mint az ÖSSZES TÖBBI pártban együtt !!!!!!!

szempontpuska 2012.10.18. 09:39:20

Volt erre más példa is, amikor bukva a választást, Bod Péter Ákos volt a jelölt.

Tökmindegy, a Fidesz nem tud mivel riogatni, mert Orbán maradásánál nincsen rosszabb forgatókönyv

Szevasztok 2012.10.18. 09:39:34

Látom, hogy GFG (társaihoz hasonlóan) már csak egy jó kis Gyurcsányozásban hisz. Ez náluk a taktikai atomfegyver.

G. Wolf 2012.10.18. 09:40:43

Látod nagyon szépen leírod mi a különbség a Fidesz és az MSZP között, csak nem ezzel indítod a mondókád.

Amikor Horn megbukott jött Orbán, aztán az MSZP-ben VÁLTOZÁS történ és Medgyessy jött, nem jött be képesek voltak lecserélni jött Gyurcsány aki kihívója az akkor bukott Orbán volt, aztán Gyurcsány nert de megint nem jött be képesek voltak cserélni és jött Bajnai... Közben Orbán már folyamatosan vezeti a Fideszt, és alig van személyi fluktuáció nem hogy a csúcs szinten de lejebb se nagyon.

Úgyhogy ha Bajnainak mennie kell akkor menni fog.

Szóval igen az MSZP képes a változásra, a megújulásra, (annak minőségétől függetlenül de megvan a képessége) a Fidesz meg nem, csak romlik mert óhatatlanul elhasználódnak az emberek.

kekec8 2012.10.18. 09:41:19

igen, Gyurcsányt vissza, majd ő! mint a régi szép időkben, kénytelen lesz megint maj'd belehalni, hogy 4 évig nem csináltak egyébként semmit, azon kívül, hogy visszahozták a szarból az mszMp-t, meg hazudtak éjjel meg nappal. birka magyar megérdemli fizessük imf hitelből a nyugdíj emeléseket

gentry 2012.10.18. 09:42:35

Pártunk és kormányunk érezheti, hogy nagy a baj, ha egy ilyen hülye cikket írattak.

Ami pedig a jelenlegi helyzetet illeti, szerintem csak idő kérdése a robbanás, ami elmaradt 89-90-ben ("tetszettek volna forradalmat csinálni"), az attól tartok hamarosan bekövetkezik.

Balt 2012.10.18. 09:43:27

@dr kíváncsivagyok:

"Kedves Péter!

Én már kormányoztam, voltam miniszterelnök. Muszáj azt mondanom, semmit sem ér a kormányzati hatalom, ha a nép nem hisz neked. Most már egyre kevésbé hisz Orbánnak. De hisz-e bárki másnak? Látom, érzem, hogy keresik az új miniszterelnököt. Halljuk Bajnai nevét. Kiváló férfi. De vajon a nép akarja-e azt, amit ő tenne? Nem arról beszélünk, hogy mit kell tenni az országnak, hogy mit kell elviselnünk, hanem arról, hogy ki ül be a Nándorfehérvári terembe, a miniszterelnök dolgozószobájába. Ez, ne haragudj, elég satnya dolog.

(...) De tudod, én politikus vagyok. Azért választottak, hogy részt vegyek az ország vezetésében. Hol kormányon vagyunk, hol meg ellenzékben, mint most. Az ország nagy dolog. A legnagyobb. Az ország biztonsága, nyugalma, kormányozhatósága a legfontosabb. És igen, inkább még Orbán kormányozzon két évig, mintsem idő előtt bukva jöjjön az anarchia, a kormányozhatatlanság, a szétesettség. Orbán árt. De van, ami ennél jobban árt: az ország szétesése. Hogy marad az állandó marakodás, a majdnem egyenlő támogatottságú oldalak öldöklő küzdelme, a szétszakítottság, a nyugalom hiánya.

(...) Visszatérnék a nyugodtabb vizekre. Tudod, a kormányzás nem egyszerűen eszmék képviselete. Cselekedni is kell. Mert baj van ezer helyen. Mindenki több pénzt szeretne. Elképesztő a tanárok helyzete. Az orvosok, ápolók, nővérek még szlovák kollégáiknál is kevesebbet keresnek. A közalkalmazottak százait rúgják ki, azt nem is értem, hogy miért tettek lapátra csaknem hatszáz adóellenőrt. Őrült nagy baj van.

És mondd, ha mi kormányoznánk, több lenne a pénz? Tudnánk emelni a nyugdíjakat, az orvosok fizetését, a tanárok járandóságát a mai rendszerben? Ugye nem. Ők azt mondták, elég ha ők jönnek. De hazudtak. Én nem akarok hazudni. Nem akarom azt mondani, hogy elég üvölteni, hogy "Orbán takarodj!", és ettől minden jobb lesz. Bocs, hogy azt mondom: egy frászt.

Ma egyik ellenzéki párt sem elég erős, hogy önmagában legyőzze Orbánt. És egyiknek sincs a választók által ismert, részletes programja. Közös meg végképp nincs. Mi lesz ebből Péter, ha így kezdünk neki? Nem kellene felébrednünk?
Nem akarok balliberális Magyarországot. Különösen nem akarok konzervatív Magyarországot. Olyan országot szeretnék, amiben otthon érzi magát minden magyar és nem magyar ember. És ehhez nem elég legyőzni Orbán rendszerét. Valamit érteni is kell belőle, nekünk meg fel kell nőni a nemzet, a köztársaság kormányzásának feladatához. Eddig ezt mindkét oldal elbukta. Mi is, ők is. És holnap mi lesz?

Barátsággal:

Gyurcsány Ferenc"

:)

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.10.18. 09:43:50

Ez a fos vajon mennyibe került/"bruttó karakter"?

Nyomorult rablóbanda.

Pop40 2012.10.18. 09:46:57

Már épp kezdtem elemzésként kezelni, mikor kibukott a Gyurcsányozás :) Hogy miért pont ő, az persze nincs alátámasztva semmivel, gondolom, mert olyan népszerűtlen, nyilván a "Bajnai mögött álló erők" :) túl népszerűnek érzik magukat, ezért kell nekik Gyurcsány.
Túl ezen, nem fordulhat elő, hogy esetleg a Medgyessy-féle történetet Bajnai is ismeri, és bebiztosítja magát, mielőtt összefog valkivel?

Azért remélem, hogy a 470 ezres tanulmányaitokban legalább alátámasztjátok valamivel, amit állítotok :)

Balt 2012.10.18. 09:47:05

@G. Wolf: "Szóval igen az MSZP képes a változásra, a megújulásra"

A szélsőlyobbódali Uj Péter jegyzetének rezüméje Őszöd után Szép volt, Feri! címmel:
"(...) De alkalmatlan vagy. Al-kal-mat-lan. És alkalmatlan az a párt is, amelyik ezt a politikát és ezt az erkölcsöt nem csak eltűri, de kikényszeríti, kitermeli újra és újra."

index.hu/velemeny/jegyzet/flet060921

felcsutisuttyo 2012.10.18. 09:47:48

Legyen FORRADALOM ..de nem a fülkében...úgyis ezt szereti a kis Szaros Nemzeti Törpe...meglátjuk mennyire örül majd neki::))))hhehe
Harcolj...kis felcsúti gazember!!!!!! az utolsó leheletedig!!!!!

Pop40 2012.10.18. 09:49:46

@G. Wolf:
"Szóval igen az MSZP képes a változásra, a megújulásra, (annak minőségétől függetlenül de megvan a képessége) a Fidesz meg nem, csak romlik mert óhatatlanul elhasználódnak az emberek."

Azok az emberek már nem használódnak sehová. Egy Orbán, egy Selmeczi, egy szíjjártó, ezek mégis hova tudnának még elhasználódni?:D

dr Smittpálelnökúr 2012.10.18. 09:49:51

Na, g pont megint böffentett egy jót a szeretett vezér érdekében, és most várhatja a jól megérdemelt 470 ezrét oldalanként.

Balt 2012.10.18. 09:50:39

@Pop40: "Hogy miért pont ő"?

Nyilván a Megyó-analógiából levezetve. De lásd fent ugyanerről Fletót, itt explicite benne van, hogy ő fog kesztyűsbábozni Gordonával, ahogy mindig is...
@Balt:

Balt 2012.10.18. 09:51:41

@felcsutisuttyo: B+, az első pofon után behugyoznál aszzem. :))

dr Smittpálelnökúr 2012.10.18. 09:53:05

Ez a seggnyalonc ezt írja magáról: "Nem elemző vagyok, hanem politikai gondolkodó."

Helyretenném az önmeghatározásodat: sem elemző, sem gondolkodó nem vagy. Egy szánalmas, szervilis szolga vagy, aki megtalálta azt a segget, amit napi 24 órában lehet nyalni.

gomorra 2012.10.18. 09:55:22

De rohadt ember vagy, G.fodri, képes vagy bebeszélni a zemberek hasába, hogy Bajnai után Gyurcsány jön?!

Nem ismered a jelszót?

Orbán takarodj, Gyurcsány takarodj!!!

Mondhatnám, h. g.fodri takarodj, de te ahhoz kis emberke vagy, ezért nem mondom.

bgp 2012.10.18. 09:57:22

Barom posztoló. Dobjátok ki Orbánt és Simicskát, akkor talán még a kisebb tolvajoknak van reménye.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.10.18. 09:57:56

@dr Kangörény: "Ez a seggnyalonc ezt írja magáról: "Nem elemző vagyok, hanem politikai gondolkodó.""

siman kurvanak hivjak az ilyet, aki barmilyen faszt a szajaba vesz jo penzert:-)

de nem baj. publikalgassanak csak. legyenek szem elott. lassuk csak, mit tesznek.

az inernet megorzi. ermlekezni es emlekeztetni fogukn rajuk, amikor eljon az ideje:-)

seagull 2012.10.18. 09:58:31

@felcsutisuttyo: Persze, ne gondolkodjunk semmit, arra majd ráérünk, csak ezek takarodjanak! Hogy is volt 2010-ben? Hogy jött össze a kétharmad ehhez az ámokfutáshoz? Hja, hogy ugyanígy? Hogy mindegy, mi a program, mindegy, hogy tudjuk, az a kevés, amit tudni lehet, az is blődség, hazugság, populitsa maszlag! Nem, baj, mindent elhiszünk, csak ezek takarodjanak! Gratulálok, igazán jó stratégia, már most is látszik, mennyire bejött! Gratulálok az összes 2010-es lelkes Fidesz szavazónak, aki most azon hörög, hogy mindegy ki, csak váltsuk le! Mert az agyhalott pártdroidok(jobbos, balos, egyre megy, őket azért nem is említem) mellett ők ássák mélyebbre és mélyebbre az országot!

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.10.18. 09:59:18

Ezt már a Vincent blogon kiveséztük tegnap. Nem lehet mindent egyszerre, közös erővel meg kell dönteni a kétharmadot és visszaállítani mindent amit a fidesz a saját érdekében hozott, sőt ez a fázis lenne a legalkamasabb egy új alkotmányozásra, aztán szépen fel kell oszlatni a parlamentet és új választásokat kiírni, amikor már mindenki a saját színében indulhat. Személy szerint nem is bánnám, ha a 200 fős parlamentben minden pártnak max 10-20 képviselője. Így legalább mindenen szépen összemarakodnának, és nem kerülne törvénybe olyan, amivel nem ért legalább a nagy része egyet.

Ugyanis semmit nem ért egy kormányváltás a fidesz kétharmados törvényei, alkotmánya, és 9 évre kinevezett káderei miatt. Akkor már tényleg jobb a b) változat, hogy ők maradnak, és 2018-ra ugyanúgy megutáltatják magukat mindenkivel mint az MSZP.

Anselmo 2012.10.18. 10:00:39

A hozzászólásokat olvasva bámulatos, hogy az indulatokkal, érzelmekkel mennyire befolyásolhatóak az emberek. Az indulat felülír minden más érvet, avagy "vérben forgó szemekkel nehéz tisztán látni".

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.10.18. 10:02:19

@seagull: figyelj, elkövetett az ország egy hibát. Viszont óriási különbség lenne aközött, hogy egy párt kapta meg a felhatalmazást (uram bocsá egy ember, ismerjük a fidesz hierarchiáját) minthogy 5-10 olyan kisebb-nagyobb párt aki egyébként egymás torkának menne. Magyarország nem akar még egyszer kétharmadot, viszont a mostani eltörléséhez még egyszer szükség van. Új kétharmados törvényeket meg úgyse fognak tudni hozni, mert egyszerűen nem lesz meg az egyetértés - a fideszben sincs, csakhát a nagyüzemi szavazógép azért működik.

2012.10.18. 10:10:06

Már évekkel ezelőtt sejteni lehetett, hogy Bajnait fogják előhúzni a cilinderből, mert ő olyan szimpi gyerek. "Pénzember?" "Szakértő?" "Bankár?" Minden jelzője, önmagában bomba az országra, hátmégha hozzávesszük, hogy ugyanaz a velejéig rohadt apparátus, és ideológia van mögötte, ami sohanemlátott mélységekbe taszította az országot... persze most fel van aprózódva a baloldal, de szemernyi kétségünk se legyen, koalícóra lépnek ezek önmagukkal simán, hogy az csipetcsapat összeáljon ismét egésszé.

Értem én, hogy gőzerővel megy az agymosás, minden fronton kapja az ember a pofájába a tudatmódosító infomorzsákat, aminek hatására majd a kritikus pillanatban az mszpre fog ixelni, de ilyen gyalázatos hazugságokkal teli 22 év után nem tudok mást mondani, minthogy köpje szembe magát, aki negyedszerre is szavazatot fog adni erre a csürhére.

szakállasbácsi 2012.10.18. 10:11:08

Állítólag egy mém igazságtartalma nem számít. Az számít, hogy a mémben sokan hisznek. Lásd vallások.
Miután szorgos munkával sikerült felépíteni a "hazug-nemzetvesztő-népnyúzó" miniszterelnök mémjét (gy.k.: Gyurcsány Ferenc), kár lenne a befektetett munkát veszni hagyni. Célszerű - marketing szempontból inkább úgy mondanám: költséghatékony - ha Bajnaira egy kész klisét húznak, miszerint ő valójában Gyurcsány.
Nem az.
Ami viszon szent igaz: el kell égnie az országunknak ahhoz, hogy legyen hamu, amiből feltámadhat. Szerintem ezt ma már lehet látni: vér fog folyni előbb utóbb.
Már vettem egy kék kevlár sisakot egy német veterántól egy tálca sörért. Sicher was sicher.

Anti Anyag (törölt) 2012.10.18. 10:18:03

Kizárt, hogy Bajnaival együtt nyerne. Ilyen alapon eltűnődhetünk Vonáról is.

Bajnai pedig biztosan nem civil. Még akkor sem, ha nyilván minden balliberális blogban ez lesz kihangsúlyozva.

Az egész ott nevetséges, hogy alapvetően két hitelkártya között kell 2014-ben választani és az egyikről annak ellenére próbálják bebizonyítani, hogy az ügyfél nyer vele, hogy az ügyfél még ma is ennek a hitelkártyának a kamatát fizeti.

spinat 2012.10.18. 10:18:17

Viszont Bajnai férfiasabb mint Medgyessy. A szakértöt megkérdezném hogy áll ez Gyurcsány viszonylatban.

Viszont a szerzö tudhat valamit, eddig nem hallottam róla, hogy a szociknak van egy miniszterelnökjelöltje, aki nem is tagja az mszpnek, és utána le akarják cserélni valakire, aki nemrég lépett ki az mszp-böl. Nagyon ravaszdiak ezek a szocik! Nehogy ebbe bukjon bele a fidesz, hogy nem látták át ezt a taktikát!

Balt 2012.10.18. 10:18:45

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
Nektek, ótvar gyurcsányistának sose jön el az idejük. Pont azért, mert a kollektív emlékezet (a neten is) megőrizte a lenyomatotokat. :)

Balt 2012.10.18. 10:21:52

@seagull: "Gratulálok az összes 2010-es lelkes Fidesz szavazónak, aki most azon hörög, hogy mindegy ki, csak váltsuk le!"

Nos, ilyet lámpással kell keresni. Talán, ha hárommal találkoztam 2,5 év alatt. (És persze egyik mellett se voltam ott szavazáskor, magyarul azt mondhat, amit akar.)

Annyi történt, hogy a gyurcsányisták ki merik nyitni a pofájukat pár év sunnyogás után. (Lásd pl. itt a kommentek közt.)

Kabbe (törölt) 2012.10.18. 10:21:59

vajon ez a lakáj( a poszt szerzője) ezért mennyit tett zsebre az adóforintjainkból?

G. Wolf 2012.10.18. 10:23:40

@Balt: Így van, Gyurcsány és köre, akiket ma Demokratikus Koalíciónak hívnak nem alkalmasak a kormányzásra, hiába van meg bennük esetlegesen a technikai tudás (bár ez is kétséges?) de bármit csinálnának bizalom híján nem érne semmit.

Egyetlen "értelmük" hogy az MSZP-től visznek el szavazatot és Dunaújvárosi "eredményeket" tudnak elérni...

@Pop40: Ő dolguk.... Tetszettek volna jobban kormányozni...

Balt 2012.10.18. 10:25:56

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]: Kari Geri újratöltve. Halva- született csora (azaz ötlet). Elképzelem, ahogy a tegnapi avasi tüntetők pl. szépen karonfogják egymást és elmennek szavazni egymásra. A gárdista-féle Horváth Alira, a DK-s Zagyva György Gyulára. :))

Pop40 2012.10.18. 10:28:00

@Balt:
Persze, ezt anno, az AKKORI támogatásával megtehette - na de most?

Jelenleg GY olyan, mint Piszkos Fred - akit ő nyilvánosan kedvelni kezd, annak annyi.
Nem hiszem, hogy bármely komoly erő számolna vele, az ő feladata annyi, hogy egy Bajnai mögött felálló esetleges összefogás mögé bevezényelje azt a pár % hívét, ami megmaradt neki. Ezért esetleg kap majd valami ellenszolgáltatást, de hogy nem kormányfői helyet, az tuti.

arckönyv 2012.10.18. 10:28:55

ez az ember totál hülye...

Borenbukk 2012.10.18. 10:29:02

@kekec8: "fizessük imf hitelből a nyugdíj emeléseket"
Tudom, hogy csak nagyot akartal mondani, de meg az sem igazan sikerult. Jelenleg sokkal dragabb hitelbol emeljuk a nyugdijat.

Balt 2012.10.18. 10:29:21

@Jankove: Az fix - és itt lenne aktuális GFG posztja -, hogy legkésőbb 2014 őszén, a ktsgvetéskor borulna az egész. Nem fog ez összejönni, mégiscsak elő kell venniük a bőröndöket. :)

Pop40 2012.10.18. 10:30:20

@G. Wolf:
Ezek már ne kormányozzanak semmit, tűnjenek el mielőbb.

Mondjuk Orbán mellett, aki minden épeszű embert kirak maga mellől, és hülyékkel veszi körül magát, a "kormányzás" eredménye nagyjából borítékolható.

Pop40 2012.10.18. 10:32:45

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]:
" Akkor már tényleg jobb a b) változat, hogy ők maradnak, és 2018-ra ugyanúgy megutáltatják magukat mindenkivel mint az MSZP."

Gondolod, ezt, ami már 2,5 éve zajlik, kibírja még 5,5 éven át az ország?

Balt 2012.10.18. 10:33:14

@spinat: Ebből is látszik, hogy az egész bajnaista revival fantazmagória. (Bár attól tartok, van az a pénz, főleg keleti-parti zöldhasúban, amivel össze lehet terelni legalább egy választási szövetségbe a szétszaladt rettegőket, de mi lesz utána, pláne, ha nem jön a megdicsőülés...?)

873ujr3rk 2012.10.18. 10:35:16

"Mi van akkor, ha Bajnai esetleges győzelme most is Gyurcsánynak, vagy egy másik olyan politikai kalandornak nyitna utat, aki ma – különböző okok miatt – nem képes vagy nem akarja magát megmérettetni az emberek előtt?"

barátom, szarok vagytok. elértétek, ami elképzelhetetlen volt, 2 év múlva minden erőlködésetek ellenére visszajönnek a kommerek. minden lehetőséget megkaptatok egy élhető ország létrehozására , de gyáva féregként nem csináltok struktúrális reformokat, megint bevételnövelésben és nem kiadáscsökkentésben gondolkodtok.
nyuggerek és közalkalmazottak kormánya vagytok, pont mint a kommerek, de ők nem tolakodtak a hálószobámba, nem baszták szét a kölyök suliját.
húzzatok a faszba.

Balt 2012.10.18. 10:36:18

@Pop40: Ezt idén januárban írta. Egyébként meglepő realitásérzékkel... :)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.10.18. 10:36:50

a napi 10 milliós gázsiban benne van ez a blog is? vagy ezt szimplán csak seggnyalásként írjátok, hogy aztán legyen még később milliárdos megbizatás?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.18. 10:36:50

"Tegyük fel, hogy Bajnaival a baloldal mégis nyer."

Bajnaival a "baloldal" egyik fele nyerhet. A fideszes és jobbikos baloldaliak nem. Kicsiny hazánkban nincs jobboldali párt!

veny 2012.10.18. 10:38:17

Mennyibe kerül nekem ez a "kortárs kontextus"?
Látatlanba nem ér annyit, negatív összeg esetén se.

Foxtrotty 2012.10.18. 10:39:34

Bajnai egy név, egy logó, semmi több. Nincs mögötte párt, vagy bármilyen politikai erő vagy legalább egy csoportosulás. Félretéve a gyerekes illúziókat: így nem lehet egy országot kormányozni. "Jön az egyszemélyes megváltás" ez röhej

Ha van benne tisztesség, akkor beveszi Gyurcsányt a kormányába, mint ahogy Gyurcsány is bevette őt kulcspozícióban a maga idején. De ha nincs akkor is rákényszerül. Innentől kezdve pedig már nem is érdemes tovább elemezni

veny 2012.10.18. 10:40:26

@TrueY: Ott a pont.

És nincs viccesebb annál, mint amikor a legnagyobb fideszbolsik kommunistázzák le ezért a kijelentésért az embert... :)

is 2012.10.18. 10:42:40

@Balt: ezt én is így gondolom. a 2006-ot követő minden lépést, a hülyenépszavazással, az összes FIDESZes keresztbetevéssel, nehogy az országnak jobb legyen, azt mind megőrizte a lenyomat. most úgy teszel, mintha ilyen nem lett volan, de mondom: meg van őrizve.

Pop40 2012.10.18. 10:43:19

@Balt:
Ó, sok víz lefolyt már azóta a Dunán:)

De ki írt, és mit?

sga 2012.10.18. 10:47:07

1. Bajnairól még nem tudjuk, hogy milyen formában próbálkozik (ha próbálkozik egyáltalán)
2. Bajnai nem az MSZP miniszterelnök-jelöltje, a dolgok mai állása szerint nem is lesz az. Az esetleg elképzelhető, hogy valamiféle ellenzéki összefogás élére áll aminek az MSZP is tagja, de ennek részleteiről még semmi sem világos, szerintem az esetleges résztvevőknek sem
3. Gyurcsány nem az MSZP tagja. Minden józanul gondolkodó ember tisztában van vele, hogy Gyurcsánnyal az élen jelenleg Mo-n csak bukni lehet, és ez a helyzet nem valószínű, hogy változna a jövőben. Gyurcsányból emiatt nem lehet miniszterelnök a 2014-2018-as ciklusban. (Megkockáztatom: később sem).

A fenti cikk egy szokásos próbálkozás arra, hogy ismét Gyurcsányt fessünk a falra, ezúttal Bajnaival. Tele van csúsztatással, és logikai bukfenccel. Szánalmas. Biztos jól fizet, igaz a cikk mellé a gerincet is oda kellett adni. (Ha még volt mit)

semmiextra 2012.10.18. 10:48:01

@GFG:
Én vagyok a hülye, hogy egy ilyen emberrel leállok iszapbírkózni, de már fáj a hülyeség. (Amúgy te tényleg pofonokért jársz ide?)

Először nehány tárgyi tévedés. Gyurcsány csúnyán megvert titeket es kedvenc Orbánotokat egy legitim választáson iszonyatos hátrányból. Ennyit arról hogy nem méretretett meg. A másik, hogy Gyurcsányt is az MSZP buktatta meg most önálló pártja van aki NEM AKAR EGYÜTT MŰKÖDNI. De tudom a tények nem szàmítanak.

A politikai elemzés részébe bele sem megyek mert ez te sem gondoltad komolyan.

Annak az egynek örülök, hogy ennyire be vagytok sz@rva és ekkora a baj, hogy a Habony-művek és a századvég ezzel az elbaszott Csubakka védelemre képes!

U.I.: Ha én lennék az MSZP kampány statégája, folyamatos mea culpaázás mellett. ( Leváltottuk, nem a párt tagja) csak annyit tennék,hogy folyton azt harsognám, hogy Orbán gyurcsányabb Gyurcsánynàl. Hatalmas plakátok mindenféle Gyurcsány = Orbán. A többit már ti elinteztétek.

kekec8 2012.10.18. 10:52:37

@Borenbukk: Csak a lényeget nem érted, ezért írom le neked: A kis barátaid megvették a nyögdíjasokat kilóra, és ez a jövő generációk esélyét nullázta le.

Hertelendi 2012.10.18. 10:55:31

@Foxtrotty: Én nem venném be Gyurcsányt! Ez nem tisztesség kérdése, hanem a realitásé. Gyurcsány politikai hulla. Nem mintha valamivel is rosszabb lenne, mint orbán. Gyurcsánynak vissza kellene vonulnia. Kárt okoz a baloldalnak.

reccs 2012.10.18. 10:56:39

@kekec8: Úgy érted, hogy Bajnai el merte venni a 13. havi nyugdíjat, a mostaniak meg mindenkit szívatnak, csak a nyugdíjasokat nem merik, mert sokan vannak? Lásd nagy októberi két Matolcsy-csomag.

kekec8 2012.10.18. 10:57:46

@Borenbukk: és jutott még eszembe, ok-okozat.... tudod ha akkor nem emelgetnek akkor most nem kéne az általad említett módon finanszírozni, mely egyébként nem biztos egyáltalában, hogy hosszútávon előnytelenebb.

DArchAngel 2012.10.18. 10:58:51

Nem unalmas mindig a Gyurcsány alakú aigisz mögé bújni? Vagy van egy olyan dramaturgia, hogy az éhség éveit követő, néhány milliárdos, bő esztendő esetlegesen egy esztelen elemzést is megér egyeseknek?

kekec8 2012.10.18. 11:00:39

@reccs: El merte venni, mert különben kapott volna két maflást az imf-től. Egyébként az erre való reagálás is érdekes volt a panelproli nyugdíjas részéről, mikor orbánék nem a szoci törvény szerint emeltek anno, akkor sírtak azért és azóta is sírnak, bezzeg ha a gyurcsány úr, az még pofán is rúghatná őket, akkor is ő a Zisten! :) Elvették a 13. havit, meg is buktak! :)

tiborc2008 2012.10.18. 11:02:31

Miután ebből a nyomorult, halálra ítélt országból az értelmes emberek már elmenekültek, a megmaradt idióták meg bármelyik gennyet megszavazhatják, végülis teljesen mindegy, hogy
- szemkilövöldöztető ocsmánycsótány
- libatolvaj bajnai
- faszkalap idióta orbán
- náci vona
- akármely más politikusgenny

viszi a pusztulásba az országot.

manhattan (c) · http://manhattan.webspawner.com/ 2012.10.18. 11:05:40

Aki ennek a két gazdasági idióta párosnak (Ovi + Jobbkéz eftárs) az elmebeteg ámokfutása után attól cidrizik, hogy mi lesz ha politikai kalandorok jönnek az országra, annak a saját készülékében javíthatatlan hiba van.

IdomitottFoka 2012.10.18. 11:08:45

Az a hülye aki itt Gyurcsány nevét olvasva azt hiszi, hogy tényleg róla van szó. Gyurcsány már elkopott teljesen. Persze lehet, hogy GFG tényleg rá gondol, jellemző lenne mint fideszhívőre, hogy tényleg Gyurcsányt hiszi fajsúlyos politikusnak. Mondjuk Orbánnal pariban is vannak, ami a negatív teljesítményüket illeti.

Az persze meglehet, hogy Bajnai esetleg megint vki ismeretlennek csinálhat helyet. Nos ez benne van a pakliban, Bajnain múlik, hogy képes-e megvédeni a helyét, ha egyáltalán nyer. Azt nem gondolom, hogy eleve úgy indulna el, hogy másnak kapar.
Elég szar baloldal van Magyarországon, gondoljunk csak az MSZP-re és a Fideszre.

szakállasbácsi 2012.10.18. 11:13:23

@Hertelendi: Ezt nem egészen értem, hogy miért mondod.
Gyurcsány egyáltalán nem bontotta le a jogállamot, sőt semmi jelét nem adta annak, hogy ezt szeretné tenni. Minden intézkedése mögött azok a szándékok látszottak, hogy konszolidálja az országot: igen ehhez meg kellett nyerni a 2006-os választásookat és igen, ehhez be kellett állni a sorba. De a szándékai tisztességesek voltak. Például azt hangoztatta egy beszédben, hogy nem akar tovább hazudni, mert ez ellentétes az ország érdekeivel. Vagy rosszul emlékszem?
Demokrata, ami Orbánról nem mondható el. Orbán folyamatosan hazudik és ellentétes dolgokat cseelkszik az ország érdekeivel. Nemzetközileg teljesen elszigetelődtünk például.
Nem tudom, hogy milyen alapon teszel egyenlőségjelet egy demokrata és egy autokrata közé. Nem Gyurcsány tehet arról, hogy a megvezetett tömegek és az azóta ügyesen megszüntetett népszavazás segítségével gyakorlatilag minden szükséges reformját és szerkezeti átalakítási tervét megkontrázta egy hatalomra törő agresszív és gátlástalan bűnbanda.
MIért nem lehet másból érteni, csak abból, ha lőnek?

manhattan (c) · http://manhattan.webspawner.com/ 2012.10.18. 11:13:55

Amúgy meg a 2002 óta egyik kalandor jön a másik után. A fidesz kormány valójában a maszop-szadesz korszak meghosszabbított ciklusa:

A két év tudománytalan handabandázás alapköve: Matolcsy, az egykori mszmp-s bürokrata parasztian egyszerü, egybites közgazdasági világa

Az egykulcsos adó: több mint 100 napos pofon

Matolcsy, az MSZMP-s bürokrata már többb ciklus óta tömi Orbán fejét azzal, hogy az egész világ hülye a gazdasági kérdésekhez, rendre félrekezelnek mindent és ezáltal ragadnak le most is a válságban. De ö tudja a megoldást: semmi megszorítás nem szükséges egy adósnál, mert az adós képes arra, hogy ha akarja, akkor aztán nekiáll és növekszik. És a növekmény hozamából röhögve kifizeti az adósságát. Mert ez így müködik és ezt Mo-on – ellentétben a világgal – nem csak hogy tudjuk, de meg is valósítjuk!

Megszületett tehát matolcsy parasztian egyszerü világképe egy lokális gazdaság sikertörténetéröl a globális törvényszerüségek ellenében. A primitíven egybites gondolatmenetre épített elmélet-képlet nem veszödött sok változóval és kauzális összefüggéssel. Kimondta, miszerint ha adót csökkentünk, akkor az emberek zsebében több pénz marad, amit ök majd elköltenek és ebböl felfut a gazdaság.

Hogy 2002-2006-ban pontosan ez a parasztian együgyü világképlet okozott költségvetési és valuta válságot, ikerdeficitet, kisiklást a konvergencia pályáról, az Matolcsyt nem érdekelte. S mivel ez az egybites világképlet a fidesz kormányprogramja lett, úgy látszik, hogy a velünk élö történelem az egész pártot sem érdekelte. Mert valszeg ott se voltak a történelemben 2002-2006 között. Vagy ott voltak, csak agyilag máig se fogták a történéseket.

.....
De ez még nem minden, hiszen ezek mellé a tudománytalan matolcsidióta világképletek mellé felsorakozott Orbán hírhedt háttér közgazdász társulata. Csaba László, nem hivatalos hódudvar vezértöl tudjuk, hogy ez a társaság hitt benne (és ajánlotta), hogy a kormányváltás után annyi a válság legyözö recept, hogy a maszop-libsi megszorítást be kell fejezni és ettöl a vállalatok usgyi!, már ki is löttek a növekedésükkel az ég fele.
Mintha csak egy kóla automatáról beszélnénk: megnyomod a fekete gombot – elnyelte a kólát. Megnyomod a fehér gombot – kiadja a kólát! (marha komcsik csak a fekete gombot nyomták állandóan, bezzeg mi!)

Orbán hódudvari közgazdászainak a tudása is tehát egy parasztian egyszerü, egybites világképlet szintjén várt a nagy ugrásra. Ezek se vesztegettek sok idöt arra, hogy a képletükbe több változót építsenek be, kauzuális összefüggéseket, kölcsönhatás erösségeket vizsgáljanak.
Na meg hogy egyáltalán találjanak egy olyan országot szerte a világban, ahol ez így müködött volna. Akárcsak 5 percig!

Innen indult tehát az ország 2010 nyarán: egymásra talált Orbán udvari bolondjának és a közgazdasági hódudvarának a primitiven egyszerü, egybites közgazdasági világképlete: megvan tehát a válságból kivezetö, azonnal ható recept!

Miközben szerte az industrialised világban politikusok, tudósok, Nobel-díjasok, think tankok, jegybankok/kerbankok elnökeinek, igazgatóságainak, elemzö közgazdászainak, multivállatok vezéreinek tízezrei agyaltak már 3 éve a válság effektív kezelésének és legyözésének a módjáról – és még mindig nem jutottak eredményre, addig Pesten, a 2-es villamos megállójától nem messze egy MSZMP-s bürokrata meg néhány hódudvari közgazdász feltalálta a világképletet!

S ami a legborzasztóbb: szerencsétlenek ezt el is hitték. És meg is valósitották.

Mindannyiunk legnagyobb bánatára!

ananda123 2012.10.18. 11:17:01

Gyurcsány valószínűleg nem jön vissza, a gyurcsányizmus viszont annál inkább. Értsd: elkúrt neoliberális gazdaságpolitika baloldali retorikával és posztkommunista hatalomtechnikákkal levezényelve.
Az szdsz megszűnésével politikai képviselet nélkül maradt neoliberális érdekkörök becsempészik Bajnait az "alternatív mozgalmak", mint milla, 4K, LMP, stb. élére. Aki ebből kihúzza magát, az Orbán csatlósának - értsd: árulónak - nyilvánítják. Az MSZP ebben a helyzetben nem tehet mást, mint beáll az "ellenzéki összefogás" mögé.
Ezáltal az MSZP-re ismét rá lehet kényszeríteni egy szűk neoliberális elitnek kedvező programot, és kezdődik az egész 2002-2010 időszak elölről, csak a kiindulási helyzet lesz lényegesen rosszabb.
Ez egyébként kezdetben még sikeres is lesz. Sokat és hosszan fogják idézni a külföldi írásokat, hogy Magyarország megmenekült a "fasiszta diktatúrától", lesz instant IMF megállapodás, az EU ismét szemethuny a "trükkök százai" felett, tehát lehet megint magas a hiánycél és nőhet az államadósság, mert tudják, hogy enélkül az új hatalom képtelen lesz stabilizálni a bázisát.
Aztán ha normalizálódik a helyzet, szépen benyújtják a számlát. Ezáltal az aktuális baloldali vezető karakter erodálódik és időközi cserével jöhet az "új gyurcsány", aki igéretcunamival átlökögetheti a következő választásokon a baloldalt.
Kb. ennyi várható jelenleg a baloldaltól.
Még szerencse, hogy Magyarországon demokrácia van és 2014-ben választások lesznek, így van még esély, hogy mindez ne történjen meg.

egyjózsi 2012.10.18. 11:20:53

"vagy egy másik olyan politikai kalandornak nyitna utat,", mint Orbán Viktor! Ugyanis, Ő jött utána...
A mondat így lenne teljes!
...amúgy az írás rendben lenne... Viszonylag korrekt elemzés, amely GFG-től meglehetősen ritka.
Bajnaival kapcsolatban szerintem téved: céltudatos, erős karakter, az a fajta manager-típus, aki megfelelő tudás és információ birtokában hozza meg döntéseit. Egy baj van vele, ami talán előnye is lehet: Nem politikus alkat! A libázás meg sima fidesz-szerű karaktergyilkosság, semmi más! Gyurcsány pedig, - bár rajongói vannak - , tudja, hogy elutasítottsága oly mértékű, hogy visszatérésére évekig kell várnia! Ezért, ebben az esetben is téved GFG!

Hertelendi 2012.10.18. 11:25:42

@szakállasbácsi: Figyelj! Teljesen egyetértünk, de Gyurcsány sajnos akkor is politikai hulla, mert a fidesz egész pályás letámadást indított ellene és neki nem volt rá válasza.2006-ban meg kellett volna keresni a felelősöket, akik a randalírozást pénzelték és kezdeményezték. Lehet, hogy eljutottak volna orbánig is. Gyurcsány ezt is elmulasztotta. Nem jól választotta meg a vezetőtársait sem. Hagyta magát provokálni az SZDSZ-től is. Emlékszel még hogy lett államfő Sólyom? Na ezekért lett politikai hulla

Balt 2012.10.18. 11:27:37

@manhattan (c): "Hogy 2002-2006-ban pontosan ez a parasztian együgyü világképlet okozott költségvetési és valuta válságot"

Azzal a "nüansznyi" különbséggel, hogy akkor elszabadult az államadósság, rendre magas volt a ktsgvetési hiány stb. Tény, hogy sajnos jól megtanulták Orbánék 2002 után: "nyugdíjasokat nem piszkálunk". Ill. ez se egészen igaz, lásd a nyugger poltisztek mozgalmát, akik Bajnai mellett fognak szónokolni. Muhaha!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.10.18. 11:28:09

@Balt: szivsen foglak agyonverni a puskatussal, mikozben a parthazat veded, te mocskos allat:-)

ja

mit is kepzelek..
az ilyen topketlen gyava szarok a pinceben fognak remegni es kibaszott nagy bajnairajongokka valnak majd a rendszervaltas utan. mint tortent 90 korul. mindig ezt jatszatok:-)

nyilasbol avos, avsobol munkasor, munkasorbol fidesznyik verkeresztyen:-)

de rad emlekezni fogok....
lesz lusztracios torvemny cerkofkaim...:-)

a komcsik melle a fideszesek lesznek kitiltva a kozeletbol:-) mar ugye amelyik a sittet megussza.

Virág et. 2012.10.18. 11:28:53

Gyurcsány nem fog visszajönni. Medgyessynél ő egy üres lap volt, jó választás, mert nem volt támadható, nem volt múltja. Ez ma már nem igaz.
A helyzet annyiban is más, hogy Bajnaival sem tud majd az MSZP kizárólagosan nyerni, az ellenzéki összefogás meg azonnal elpárolog, ha nincs meg az összetartó erő.

Ha már párhuzam, akkor inkább 2009-2010 a jó, ott is a kényszer tartotta össze a pártokat a Bajnai kormány mögött, most is az fogja. Persze az még Orbán szerint is sikeres válaságkezelés volt, azzal nem elhet riogatni, ellentétben Gyurcsánnyal.

Balt 2012.10.18. 11:30:11

@ananda123: Szerintem nincs esélyük. Ha mégis van, akkor jogosak a félelmek, de nem fognak egy ciklust kihúzni, már őszre borul a bili...

Balt 2012.10.18. 11:32:20

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Ami azt illeti: ezúttal a cső rossz végén álltok. Cumi. :))

nu pagagyí 2012.10.18. 11:32:43

E szánalmas poszt szánalmas írója nemes egyszerűséggel politikai kalandornak minősíti Orbán ellenfeleit, pedig majd kiböki a szemét az igazi politikai kalandor, aki 30%-os szavazatát 100% százalékosnak állítja be és tízkörömmel kapaszkodik a hatalomba.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.18. 11:36:51

Ez hülye.

Gyurcsány 2011-ben már az MSZP-t sem tudta megpuccsolni, nem tagja az MSZP-nek, mit kell itt vele még mindig riogatni?!

Ott se tartunk még, hogy az MSZP mondjuk 47 százalékkal nyerje a választást, eléggé úgy néz ki, hogy csak a DK és LMP-vel együtt nyerheti, ha egyáltalán. Namost paranoiások, akik esetleg úgy gondolkodnak, hogy az SZDSZ sem akadályozta meg Gyurcsányt, és micsoda baj volt (ez a vélemény már eleve Fideszes agymosást feltételez): aki Bajnait leváltaná, az az LMP és a DK beleegyezését is kell, hogy bírja.

Ez nem Gyurcsány lesz.

Ez az ember százszor jobb lesz Orbánnál. Ahogy Bajnai is az, és egyébként Gyurcsány is az.

Orbánnál csak Vona rosszabb. Tessék vele ijesztegetni!:)

es2300 2012.10.18. 11:37:28

ezt sikerült összehozni 1mrd-ból?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.18. 11:40:28

A sok milliárdos állami pénzből ennyire hülyeségeket tudsz csak összehozni?! Én a tizedéért százszor értelmesebbet írok. Mondjuk nem lesz hízelgő, de közelebb az igazsághoz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.18. 11:40:30

nem is tudom, hogy mióta az első poszt amin még érezhető némi gondolkodás is, meg úgy értelme is van.

egyjózsi 2012.10.18. 11:46:32

@Balt: Te lemaradtál az azeri átadásakor! Elrejtetted magad? Lehagytad az "a" betűt? Nos, te és a hozzád hasonlóan gondolkodók hozták össze Orbánnak a kétharmadot! ...s most titkolod? Megértem a dühödet! Vágni ész nélkül! Előre mutató gondolat? Ja az nincs...

Joaquin 2012.10.18. 11:48:16

Wow, sikerült Bajnai kapcsán Gyurcsányozni! Ügyes! Kezdesz megérni vmi szóvivői pozícióra, úgy érzem.

"Mi van akkor, ha Bajnai esetleges győzelme most is Gyurcsánynak, vagy egy másik olyan politikai kalandornak nyitna utat, aki ma – különböző okok miatt – nem képes vagy nem akarja magát megmérettetni az emberek előtt?"

Ha Bajnai mögött összeállnak a pártok, akkor az utána következőnek is össze kell fognia a pártokat, különben mindegy milyen kalandor jön, kormányképes nem lesz. Nehéz elhinnem, hogy te erre nem gondoltál, legyünk őszinték: ez propaganda.

De van egy jobb kérdésem: mi lesz Orbán után? Az lesz, hogy a bebetonozott pártemberei (médiatanács, államfő!, alkotmánybíróság...) ott tesznek keresztbe a kormánynak ahol tudnak. A 2008-as népszavazás alkalmával már láthattuk: az ország érdekei nem számítanak, ha keresztbe lehet tenni a másik oldalnak. Nehéz elhinni, hogy ez alkalommal nem így lesz.

Balt 2012.10.18. 11:48:45

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: De mi lesz, ha bukik Clintonné...? Akkor kit hívtok? A Gyed Marózt?

Balt 2012.10.18. 11:50:12

@egyjózsi: ??? Mit kéne titkolnom, vén kommer? Vmit félreértesz. :))

egyjózsi 2012.10.18. 11:52:08

@Balt: Ki, mit, hogyan? Ezt! Vagy erről nincs véleményed, arc nélküli titán?

Rive 2012.10.18. 11:54:51

Ahhoz a politikai kalandorhoz képest, akit a 'régi' fülkeforradalmároknak sikerált felnyomniuk a pulpitusra, elég nehéz rosszabbat választani.

velemenyvezer.blog.hu/2012/10/05/ez_a_csapat_tenyleg_ennyit_tud

A posztoló is tényleg csak ennyit tud.

Pop40 2012.10.18. 11:55:51

@Joaquin:
"De van egy jobb kérdésem: mi lesz Orbán után? Az lesz, hogy a bebetonozott pártemberei (médiatanács, államfő!, alkotmánybíróság...) ott tesznek keresztbe a kormánynak ahol tudnak."

Ezért kell az ellenzéknek 2/3-dal nyerni, ami az új rendszerben, ha megfelelő a társadalmi támogatottság, könnyebb mint a régiben. (Paradox módon maguknak ásták meg az ellenfelük nagyobb arányú győzelmét:))

Amikor megvan a 2/3, rögtön azzal kell kezdeni, hogy az összes fideszes szart kihajigálják, aki pedig sáros, az mehet hűsölni pár évtizedre.

egyjózsi 2012.10.18. 11:56:10

...jó lenne, ha nem csak anyázásról szólnának a blogok, hanem vélemények, elképzelések /:lehetőleg saját:/ felvázolásáról is...
...Ha Bajnai "sem", akkor ki? Maradjon Orbán? Legyen káosz? Értelmet a "blogoknak" !

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.10.18. 12:00:06

@egyjózsi: igen
jo lenne...
csak sajnos a jozansag ideje tovaszallt. jelenleg egy szervezett bunozoi csoport szerezte meg a hatalmat.

pillanatnyilag orban az azeri verdijbol vasarolt hummerjevel hajt keresztul a demokracia es jogallamisag rendorzaszlosan...

egyjózsi 2012.10.18. 12:00:13

@Pop40: ez jó! De kivel? Szerintem Bajnai! Esetleg még Sólyom is elfogadható lenne! Ismeretlen kizárt, őt nehéz lenne felépíteni ennyi idő alatt...

2012.10.18. 12:00:37

GFG, nem vagyunk gyerkek, ne ijesztgess. Gyurcsány Orbánnal karöltve fog elmenni a picsába.

2012.10.18. 12:07:46

@Balt: Én a fideszre szavaztam, de nem erre a gazdasági és politikai ámokfutásra. És sokan vagyunk így. Lehet parázni a pártközpontban, mert ha fidesz szavazóként magas volt a részvételi hajlandóságunk, úgy akkor is magas lsz, mikor picsán kell rúgni a fiúkat, mert csúnyán átbasztak bennünket.

Joaquin 2012.10.18. 12:08:15

@Pop40: Szép lenne, de nem hiszek benne. A jobbikkal senki sem fog összeállni, és kétséges, hogy akár teljes ellenzéki összefogással meglenne-e a 2/3. Szerintem nem.

2012.10.18. 12:09:34

@Foxtrotty: Gyurcsány politikai hulla, észre kéne venni.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.10.18. 12:10:04

@Pop40: "Amikor megvan a 2/3, rögtön azzal kell kezdeni, hogy az összes fideszes szart kihajigálják, aki pedig sáros, az mehet hűsölni pár évtizedre. "

remek meglatas.

ezert is forsziroznam en - akar befogott orral - a teljes ellenzeki osszefogast - nem. a jobbik nem ellenzek. a jobbik a fidesz pitbullja.

igenis, a demokratikus eroknek ossz ekell fogni a bunozok ellen. aztan majd meglatjuk, mit tudunk epiteni akkor, ha visszaallt a jogallamisag es az alkotmanyos rend. azon a hidon majd atmegyunk akkor. az elso lepcso a fidesz nevu bunszervezet levaltasa, majd teljes felderitese es atvilagitasa kezdve a tisztikaszino ugyetol a fidesz prominmenseinek vagyonan keresztul egeszen pinter viselt dolgaiig.

es nem szabad erzekenykedni, hogy jajajj, a mi kutyank kolyek is beleeset. aki beleesett az a fideszkutyak kolyke, barmilyen szinnel is takarozik. szoci, lmps, jobbikos, barki.

doktor.dikhed 2012.10.18. 12:14:58

A blog első néhány bejegyzése még érdekes volt, benne volt a szerző fent olvasható bemutatkozásának ígérete. Kár, hogy végül politikai gondolkodó helyett fizetett megmondóember lett.

Annak, hogy Bajnait szándékosan bukott MSZP-s politikusokkal emlegeti egy cikkben, csak egy oka lehet. Hitelteleníteni a kormányra veszélyesnek tűnő személyt, aki összefoghatná az ellenzéket.

Medgyessy neve nyolcszor szerepel, Gyurcsányé háromszor anélkül, hogy valódi párhuzamokat vonna köztük és Bajnai között. A lényeg, hogy együtt szerepeljenek, úgy tűnjön, szoros a kapcsolat.

Ez így nem szép. Tényleg minden eladó?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.10.18. 12:17:00

ja es kedves gfg

uzenem a fonokodnek, a kuminferinek, hogy lehetett volna tobb esze is, hogy szoljon a kuszaszemu fosammannak, hogy ertelmesebben is kommunikalhatta volna a csomagjat es talalhatott volna jobb idopontot is...

nem lepodnek, meg, ha a hosszuhetvegen balhek lennenek...

vagy ez a cel?:-)
a TEK felhivatalos bevetese es erodemonstracio? provokacio, majd tomegbelovetes?:-)

Pop40 2012.10.18. 12:21:17

@egyjózsi:
Nyilván Bajnai.

Sólyom ilyen értelemben nem hinném, hogy alternatíva:)
Én személy szerint kedvelem, egy igen okos, és őszinte ember, de

1, Attól, hogy csalódott a fideszben , attól még nehezen tudom elképzelni, hogy összefogna a szocikkal:))
Szocik nélkül pedig, tetszik vagy sem, nincs kormányváltás.
2, Bajnai egyfajta menedzser, gazdasági szakember, pont akire szüksége van az országnak. Sólyom is jó szakember, de alkotmányjogi területen, ami szintén fontos, de hogy az ország egyáltalán elindulhasson egy növekedési pályán, jelenleg a gazdasági szakértelem sokkal fontosabb, mint az alkotmányjogi.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.18. 12:22:44

@_zulu_: Ez a blog pedig a "szocialista szellem vasútja", ahol hullákkal ijesztgetik a nagyérdeműt.

makacs szennyeződés 2012.10.18. 12:25:43

Karakterek száma (szóközökkel): 3690

Akkor mennyibe is került ez a bejegyzés az adófizetőknek?

DARTH HAJDU 2012.10.18. 12:27:52

Kitartott hímringyó.

Aberrált önalázó díszbuzi.

Pop40 2012.10.18. 12:28:15

@Joaquin:
Nem is a Jobbikra gondoltam.
De amennyiben a megfelelő ellenzéki alternatíva kellően vonzóvá tehető a bizonytalanok számára is, nem is lesz rájuk szükség. Mivel az új rendszer túlkompenzálja a győztest, ezzel (amennyiben sikerül valóban összefogni az ellenzéknek) elérhető a kétharmad a jobbik nélkül is.

A jobbik kábé egy stabil 15%-on áll, egy összeesett fidesz mellett az ellenzék már hozzájut akkora arányú győzelemhez, amennyiből az új választási szisztéma túlkompenzációja miatt kijöhet a kétharmad.
Ehhez persze hiteles ellenzéki alternatíva kell, anélkül nem megy.

Pop40 2012.10.18. 12:35:53

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
Tökéletesen egyetértek, egy kiegészítéssel:

"igenis, a demokratikus eroknek ossz ekell fogni a bunozok ellen. aztan majd meglatjuk, mit tudunk epiteni akkor, ha visszaallt a jogallamisag es az alkotmanyos rend. azon a hidon majd atmegyunk akkor"

Ez sajnos így nem működik, mivel egy apatikus bizonytalant ezzel felrázni nem fog az ellenzék, hogy "mindent vissza, aztán utána majd csak lesz valahogy"... Ha nem adsz neki forgatókönyvet arra, mi lesz az a valami, nem szavaz rád, így még a fideszes szeméthalmok eltakarítása is veszélybe kerül.

Lássuk be, ez a "majd valami lesz" nem egy túl vonzó ellenzéki alternatíva :))
Ebben a témában nagyon remélem, hogy Bajnai 23-án vázol valami irányt.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.10.18. 12:55:19

@Pop40: nem "valami" lesz

demokratikus jogallam lesz. amibol barmi kinohet, ha csak el nem kurjuk megint, mint az elmult 22 evben, amikor is az emberi ostobasagra, gyuloltre, iurigysegre alapozva meg lehetett mergezni a kozeletet, le lehetett a lelkes asszisztalasunkkal vadaszni a teljes magyar politikai palettat, szitokszova zulleszteni a liberalizmust es a szabadsag eszmejet.

ehhez orban viktor egymagaban keves volt. ehhez kellettek az itt elok, a rosszindulatuk, irigyseguk, butasaguk, gyuloletuk is. kellett a talaj, ahol szarba szokkentek orban szoviragainak magvai.

ha nem kepesek felfogni a valasztok, hogy a cel a demokkratikus jogallamisag es az ezek altal megadott keret, amiben a politika es politikusok csak diszlet es statisztak, amibol barmilyen jo kijohet, ami teret es lehetoseget ad, akkor meg mindig orbant erdemelnek....

nem lehet magasztosabb es fontosabb cel, mint egy olyan rendszert visszaepiteni, amiben barki kepes mukodni es egyuttmukodni. ha akar.

az orban-rezsim azokat az alapokat renditette meg es valtoztatta fosohomokka, ami nelkul minden cel, jovokep csak illuzio.

a demokracia a valsztok felelossege. ha nem tudjak, mit valasszanak, ha rosszul valasztanak, ok fogjak megszivni. senki mas nem szivhatja meg helyettuk. a szabadsag ugyanis nem mas, mint dontest hozni es azert felelosseget vallalni. sajnos az allampolgari es kozgazdasagi alapismeretek oktatasa mind a mai napig nem valosult meg. ezert lehet tomegesen az a jelenseg, mairol beszeltel, azaz "adjon nekem egy vezer jovokepet" hangulat. nekem ne adjon senki jovokepet. az nem az enyem. nekem lehetoseget adjanak, amiben kialakithatom a jovokepemet. es ha ezt jol csinalom es sikeres leszek es mas is jol csinalja es sikeres lesz, akkor egyutt tudunk sikeres tarsadalmat felepiteni cirka 25 ev alatt. igen. ha annakidejen antallek nem kurjak el annyira, amennyire, ha erre nem laptolnak ra orbanek es a megyo-kabinett, ha engedik, hogy gyurcsany megcsinalja a reformokat es a cocik nem fekszenek be a fidesz ala feltve a kozos mutyijaikat, akkor mashol tartanank.

de a "mi lett volna, ha" kerdeseknek akkor van az ideje, amiko raerunk koldoknezegetve filozofalgatni...:-)

Pop40 2012.10.18. 13:03:50

Egyetértek.

"nekem ne adjon senki jovokepet. az nem az enyem. nekem lehetoseget adjanak, amiben kialakithatom a jovokepemet. es ha ezt jol csinalom es sikeres leszek es mas is jol csinalja es sikeres lesz, akkor egyutt tudunk sikeres tarsadalmat felepiteni cirka 25 ev alatt. "

Ezzel meg pláne egyetértek, csak sajnos van az országban egy olyan réteg, nem is kicsi, akik az éppen aktuális vezértől várják folyton a megváltást.
Katasztrofális teljesítménye ellenére azért létezik még mindig a fidesz, mert ennek a rétegnek az igényére megadja a választ.

Balt 2012.10.18. 13:14:26

@_zulu_: OK, te vagy az 1 db a 3 közül. :)

Balt 2012.10.18. 13:16:20

@egyjózsi: Visszafejtve a "dialógust", nem tudom mit akarsz kérdezni. Viszont tényleg jó nagy arcod van. :))

Balt 2012.10.18. 13:18:29

@egyjózsi: Ja, így már értem. Orbán és Bajnai közül választva természetesen előbbi, bár kedvemre valóbb a Navra/Varga/Pokorni-féle konszenzuálisabb stílus.

Pop40 2012.10.18. 13:20:25

@Balt:
"Orbán és Bajnai közül választva természetesen előbbi"

Ehhez azért hadd gratuláljak!:)

Balt 2012.10.18. 13:22:26

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
"pillanatnyilag orban az azeri verdijbol vasarolt hummerjevel hajt keresztul a demokracia es jogallamisag rendorzaszlosan..."

Hahaha, b+, a drogos osztrák militáns vadász-hippi pont, hogy kb. a Bajnaival kokettáló milla-szoli-féle identitászavaros alakulatot képezi le kicsiben. A rendőrt pedig mégiscsak Pintér léptette posztumusz elő, úgyhogy ez a szimbolizmus telitalálat. Nem fogtok még egyszer jogosítványt kapni... :))

Balt 2012.10.18. 13:24:13

@egyjózsi: Azon kívül eszébe nem jutna saját magának sem a milla-szoli-???stb. alakulatra szavazni. :) Se Chikánnak, se Mellárnak, se Ángyánnak. Úh kicsit el vagytok tévedve a málnásban. :))

Pop40 2012.10.18. 13:35:06

@Balt:
Ha megmondaná Chikán, hogy kire szavazna inkább, egy milla-szolis Bajnaira, vagy egy (általad favorizált) Orbánra, lehet, hogy meglepődnél:)

index.hu/gazdasag/magyar/2012/06/05/kupa_a_piac_nem_hulyekbol_all/
és még jópár hasonló nyilatkozata volt.

Balt 2012.10.18. 13:44:17

@_zulu_: Ja, érdemben:
Ámokfutás: ez legalábbis véleményes, mert nagyon is a (jórészt öröklött) helyzet kényszerítette ki a szokatlan lépéseket; nem mellesleg felmelegítve a 2009-10-es ballib "érvet", Bajnai (vagy akárki) annyival tudna mást csinálni, hogy direktben varrná a zemberek nyakába a korabeli elkúrás évtizedes költségeit...

Balt 2012.10.18. 13:46:09

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Nem lesz meg a maccsotok sem, te pedig mehetsz a sárga házba - vagy ami maradt belőle. :))

Balt 2012.10.18. 13:49:40

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "vagy ez a cel?:-)
a TEK felhivatalos bevetese es erodemonstracio? provokacio, majd tomegbelovetes?:-)"

Ne magadból indulj ki. Tegnap rendőri jelenlét mellett az Avason szépen eltüntetgettek egymás mellett az ex-gárdisták, a romákok meg a DK, tudod, akiknek kézenfogva kell(ene) majd az urnákhoz járulni és egymásra szavazni, hogy többség legyen Bajnai mögött. :)))

Balt 2012.10.18. 13:53:14

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "le lehetett a lelkes asszisztalasunkkal vadaszni a teljes magyar politikai palettat, szitokszova zulleszteni a liberalizmust es a szabadsag eszmejet."

Nyihihi, b+, önmagukat (ja, tegeződünk) önmagatokat járattátok le, de még ez sem világos, ugyi? Mondom ezt úgy, hogy '94-ig (megtévesztett) SZDSZ-szavazó voltam.

Balt 2012.10.18. 13:56:56

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "az allampolgari es kozgazdasagi alapismeretek oktatasa mind a mai napig nem valosult meg."

Az, hogy te nem tanultad (legfeljebb a foxi-maxin), nem jelenti azt, hogy ma ne lenne tananyag. Mert ti. történelem érettségi tétel az alkotmányos berendezkedés.

Balt 2012.10.18. 13:58:08

@Pop40: Kösz, mind 2010-ben, mind '14-ben örömmel veszem. :)

Balt 2012.10.18. 14:54:30

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Na, fiúk, lányok, osszatok, szorozzatok, különös tekintettel a millára, oszt majd meglátjuk. :)))

(Ne felejtsetek el kiváltani Xanaxot, jól fog jönni!)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.10.18. 15:02:16

@Balt: beloled es a bekemenetes roman nyugdijasaidbol puszta kezzel lerendezek ugy 5-10 kornyeken.
ha viszek ket vascsovet, ez a szam akar harmincig is felemelkedhet:-)

ezen kivul eleg jo kikepzest kaptam lofegyverek hasznalatara es a vegzettsemgem vegyesz.

szamolj te:-)

Barragon 2012.10.18. 15:25:42

Alapvetően téves ez az "összehasonlítás"!!! Ugyan milyen alap van ehhez??? Semmilyen!!! És ismeretei is erősen hiányosak a szerzőnek!!! Medgyesy után Gyurcsánynak éppen az MSZP elnökségének EGÉSZÉVEL és a párton belüli lobbik nagyobb részével KELLETT MEGKÜZDENIE, egy viszonylag demokratikus "csatában"!!! Csakhogy akkor az MSZP-ben egyszeri, talán megismételhetetlen módon a "tagság fellázadt"!!! Ugyanis semmiképpen nem találta alkalmasnak Medgyessyt "tervszerűen" váltó személyt, Kis Pétert a vezetésre!!! De még ez is kevés lett volna, ha a Kuncze Gábor határozott igenlésére, az SZDSZ nem szavaz bizalmat Gyurcsánynak! Mert az SZDSZ-ben is voltak, akik nem akarták elfogadni! PL Horn Gábor és mások!! Az MSZP-ben meg elcsendesedtek a belső AKARNOKOK, mert reménykedtek abban, hogy Gyurcsánnyal valóban GYŐZNI lehet, ha pedig nem akkor meg buktatják! De rendszeresen áskálódtak, amíg "csínytevésüknek" valóban áldozatává vállt Gyurcsány is! Most viszont egyenlőre nincs ilyen HÁTTERE Bajnainak!!! neki a demokratikus ellenzékeben kell találnia szövetségeseket, a pártokban és a civil szerveződésekben, EGYÜTT!!! Gigászi feladat ez is, de nem reménytelen!

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.10.18. 20:45:03

Az a "csodás" az egészben hogy a fidesz szépen meghekkelte a demokráciát és sikerült taccsratenni az országot jó időre.
Az a gond hogy a fideszes ámokfutást veszteségek nélkül nem lehet visszavonni.
Ha a sikerül leváltani a fideszt 2014-ben és nem lesz meg a 2/3, akkor nem tudnak semmit sem csinálni.
Egy csomó dolgot betettek olyan sarkallatos törvénybe hogy még csak népszavazást sem lehet kiírni róla.
Ha a következő kormány azt mondja hogy toll a fülükbe és rollback minden, akkor a turbófeltöltésű térkörbehugyozók ott fognak tobzódni 4 éven keresztül.
Ráadásul precedens lesz hogy a törvények magyarországon nem érnek szart se, mivel a következő garnitúra BÁRMIT átszabhat. Ennek meg ugye nincs jó üzenete.

Magyarul vagy az lesz hogy jogállamot tiszteletben tartó béna kacsa lesz a köv. kormány, vagy valami szélsőséges erőszakos, aki azzal kezdi hogy felkötteti a fideszes kádereket hazaárulásért.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.10.18. 20:46:44

Ja az meg különösen gyönyörűséges, hogy anno a vérkomcsi pufajkás 3/3-as Hornéknak és megvolt a 2/3 a szadesszel együtt és nem éltek vissza vele.

Durva dolog hogy az iszákos pufajkás komcsi nagyobb demokrata mint ezek foci huligánok.

Wintermoots (törölt) 2012.10.18. 21:27:36

úristen, mekkora szégyen ez a blog

Dr.Zomboss 2012.10.19. 13:37:15

Jajj! Félek! Jajjjön a gyurcsány!!! TE AGYALÁGYULT BAROM!!! Mikor szakadtok már le erről a nyomorultról? Ki a bánat ez a gyurcsány? Egy 2 %-os párt elnöke te gyökér! Ki a faszt érdekel? Legfeljebb titeket, drága orbánfasz szopók, mert így áll helyre a rend. Van a gyurcsányista tolvaly, meg van a narancstálib tolvaly. Ez van, ezt köll szeretni! Mint a retekklubb, meg a csigakettő. Mindkét adó egy agymosoda, de csak ez jár ennek a barom népnek, igaz? Az meg sem fordul a töppedt agyatokban, hogy van jónéhány ember, akit ezzel a "kétpólus" szarsággal nem tudtok már megetetni? Ebbe fogtok belebukni, te is te ingyenélő, hiába gyűjtöd a gazdád fingját rogyásig!

(már csak) sikolyok 2012.10.19. 13:58:52

Ajjaj! Kontextus helyett konteó, kinek mi jut. :)Ha netán gfg lejönne a nép közé, meglenne a kortárs kontextus is, bár lehet, hogy egy hónapig csöngene tőle a füle :)
Cuki ez a blog XD
Különösen a múltkori "férfias" comingout teccett.

wowerman 2012.10.20. 17:54:53

Tudták-e a 2010-es fülkeforradalmárok hogy mihez adják a szavazatukat?

kgonzo 2013.03.10. 11:17:12

Úgy látom tele a nadrág.
Annyira félnek Bajnaitól, hogy mögé rajzolják Gyurcsányt.
Mindenesetre elvtársak a NER-ben vasárnap délelőtt van az Euró: 299,32, a növekedés: -1,7 %, a magánnyugdíj tagdíjunk eltapsolva. És Orbán szerint ez a siker történet.

Rólam

G. Fodor Gábor Századvég, stratégiai igazgató Nem elemző vagyok, hanem politikai gondolkodó. Ennek a szerepnek van hagyománya és előképe, de nincs kortárs kontextusa. Az a cél, hogy legyen.

Címkék

Alkotmánybíróság (1) államadósság (1) az önbecsülés kultúrája (2) a lebeszélés kultúrája (3) Bajnai (7) Bajnai Gordon (1) baloldal (7) blogok (1) Brüsszel (1) centrális erőtér (1) centrális politikai erőtér (1) DK (1) Együtt 2014 (3) EGYÜTT 2014 (1) ellenzék (1) első ember (2) értelmiség (1) Ertsey Katalin (1) Európa (1) Eurpai Unió (1) EU csúcs (1) fasizmus (3) férfiasság (2) fiatal konzervatívok (1) Fidesz (4) forradalom (2) Gurmai Zita (1) Gyrucsány Ferenc (1) Gyurcsány (6) Gyurcsány-Bajnai Szövetség (2) háború (1) Haha (2) hazafiság (1) Herczog Edit (1) igazság (1) IMF (2) Jávor (1) Jobbik (1) jobboldal (5) Karácsony (1) Karsay Dorottya (1) kommunizmus (1) kormányzás (4) középosztály (1) közmegegyezés (3) kulturkampf (1) kultúrpolitika (1) Kunhalmi Ágnes (1) liberalizmus (3) LMP (5) machiavellizmus (1) Medgyessy (1) megszorító politika (1) Mesterházy Attila (1) Milla (2) módosító indítványok (1) MSZP (6) nagyvonalúság (1) nemzetegyesítés (1) nemzeti érdek (2) nőiesség (1) Orbán Viktor (2) örülünk vincent (1) összefogás (1) ostromlott erőd (1) parlamentarizmus (1) polgári Magyarország (1) Polgár Dóra (1) politikai gondolkodás (1) progresszív blog (1) reformközgazdaságtan (1) regisztráció (1) rendszerváltás (1) rezsicsökkentés (1) sas-kabaré (1) Scheiring (1) szabadságharc (1) szabad ember (1) Szabó Rebeka (1) szakértő (1) SZDSZ (1) szocialisták (1) szocialista hatalompolitika (2) szocialista párt (3) szocializmus (2) Szolidaritás (1) törvényjavaslat (1) Vadai Ágnes (1) választási eljárás (1) válság (3) válságkezelés (1) varánusz (1) Címkefelhő

Kommentek

  • igorx: Régen voltak a fotelpunkuk Utána jöttek a fotelnácik Újabban a fotelkomcsik (Fidesz) Most meg itt ... (2020.05.28. 22:02) Férfiasság
  • Lepo: Mi baja van ennek a ronda, gnóm kis embernek? Kicsit félek, ha tehetné, orsósféreggé válna, hogy m... (2019.04.18. 11:50) Férfiasság
  • TalpigJimmy: Emberek! Ez egy nagyon frusztrált ember :D Van is mire :D Hogy néz ki a szerencsétlen? (2018.05.30. 20:32) Férfiasság
  • szabik: en internet munkat keresek (2016.03.17. 07:25) Férfiasság
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása