GFG Blog

Az leszek, amivé ti tesztek

Táviratok a kampányból 4.: Gergő és a kínai átok

2014.01.18. 11:54, gfg ,

Vannak, akik szerint ez az igazi bolsevik-tempó.

Gergő kezdetben SZDSZ-tanácsadó.

Majd a Gyurcsány-Bajnai kormánnyal szembeni állásfoglalásként barátaival megalapítja az LMP-t.

Aztán megkísérli, hogy a Lehetmást szőröstül-bőröstül bevigye a Bajnai által vezetett mozgalomba.

Egy jó kis pártszakadás segítségével Gergő legfőbb fegyverhordozója lesz Gordonnak.

A „Mesterházyval semmiképp” hangoztatása után egy választási szövetségben indulna Attilával.

Majd az is kiderül, hogy „Gyurcsánnyal soha” azt jelenti, hogy „dehogynem”, sőt, vele egy listán. Ha nem így lenne, az lenne csak igazán „arcvesztés”.

Mások szerint azonban ne legyünk méltánytalanok Gergővel.

Inkább tartsunk tőle.

Az SZDSZ eltűnt a süllyesztőben. Bajnai mozgalma nagy remények után a parlamenti küszöb alá küzdötte le magát. És veszteni fog Gyurcsány listája is.

Valahogy így hangzik egy kínai átok magyar fordításban: Legyen inkább a te pártodban Karácsony Gergő!

   

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gfg.blog.hu/api/trackback/id/tr225768977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zozi79 2014.01.18. 13:40:47

Nagyon jó! :D

Persze, egyértelmű hogy az LMP-t annak idején az SZDSZ szavazóinak átmentésére hozták létre, csak hát a Schiffer-szárny közbezavart :)

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.18. 22:15:42

@Zozi79: Úgy-úgy! A mostani PM a Magyarok ellen jött létre, hogy meghiúsítsa Szent Küldetésünk, élükön Karácsonnyal és Gyurcsánnyal, akinek még a neve sem magyar!

serwer 2014.01.18. 22:50:08

A tetves politikai elit újratermeli magát. Mindenkinek javasolt a "Kalózpárt" nevű tetűírtó, beszerezhető a patikákban, meg neten.

2014.01.18. 23:17:23

A gazdád kirabolt minket, hazudott, összefeküdt régi kommunistákkal, elverte a nyugdíjvagyont, majd eladta a jövőnket az oroszoknak. Ezekhez képest Karácsony egészen rendben van.

Azonban felmerül a kérdés, hogy az ilyen cikkeket miért írod? Ha te most a többséget provokálod, az egy eléggé veszélyes játék, kedves Gábor.

J.László 2014.01.18. 23:22:57

Gergő úrinő. Ha nem, akkor talán, ha a talán, akkor igen. Ha igen, akkor nem úrinő.

serwer 2014.01.18. 23:41:20

@J.László: Csak az ostoba kommentelők buziznak a címlapos blogokon. Trendi vagy...

serwer 2014.01.18. 23:41:21

@J.László: Csak az ostoba kommentelők buziznak a címlapos blogokon. Trendi vagy...

grande milan (törölt) 2014.01.18. 23:41:25

Hányás ez a Kari Geri. Jól passzol a pol-elitbe.

J.László 2014.01.18. 23:47:09

@serwer:
Hülye vagy barátom és nem is kicsit.

taga20 2014.01.18. 23:47:50

@grande milan: apám, ako gfg a te embered. szép, fess, igazi valami, csak meg kö várnod, amíg kimászik vitya seggéből:)

serwer 2014.01.18. 23:55:31

Persze, hogy a poszthoz is hozzászóljak (ez nekem kényszerem):
Egy politikai elemző akkor támad a személyre, amikor elfogytak az érvei, eredeti megállapításai.
Pont úgy, mint amikor egy kocsmában már lendülnek az öklök, repülnek a székek, nyílnak a bicskák.

serwer 2014.01.19. 00:00:54

@J.László: Ez nekem is feltűnt. Ha okos lennék, akkor nem kommentelném a buzizó kommentelők kommentjét.
Nem akartam bonyolultúl írni, bocsi.

Hülye vagyok, elismerem, ezért tartok itt.

taga20 2014.01.19. 00:01:37

@serwer: ne gyere evvel a kocsma hasonlattal. szerintem gfg még pinát se látott élőben, nem hogy egy kocsmát belülről:))

serwer 2014.01.19. 00:07:58

@taga20: Csak a személyeskedés?
A posztolót és a politikai elitet egy virtuális vascsővel agyonverhetem.
De a mögötte álló személyt tisztelem, mint embert.
Mi olyan nehéz ezt ebben?

parandroid 2014.01.19. 00:12:34

@poszt: nyilvánvaló, hogy élvezetes dolog olyan klubhoz tartozni, amelyik elfogadja az embert tagnak. más kérdés, hogy ez az embert és a klubot is minősíti. gfg, az egyenletes színvonal.

vegyen magának pincsikutyát a lázár jános.

parandroid 2014.01.19. 00:21:56

persze ha nagyon érdekelne a válasz, megkérdezném, hogy a gfg-galaxisban miképpen néz ki a "kisgazdákkal semmiképp"-üzenet, a "bankszövetséggel aláírt, majd széttépett megállapodás", az "egyenlő mérce" és a "szálka-gerenda" nevű égitestekből rajzolható csillagkép. lenne még sok ilyen, mint égen a csillag.

vegyen magának mol-részvényt a selmeczi gabriella.

taga20 2014.01.19. 00:24:14

@serwer: és melyik részét tiszteled ennek az embörnek? azt amelyik benyal vityának, amelyik összevissza kamuzik, amelyik egy csomó közpénzt elsíbol?
ne haragudj, de az ilyen gfg, kerényi, fekete csicskákat rühellem. lehet, hogy velem van a baj, nem mondom:)

serwer 2014.01.19. 00:30:10

@taga20:
Most akkor rohadjon meg minden pék?
Ezek csak foglalkozások, munkák és persze előítéletek.

2014.01.19. 00:30:31

Az úr politikai elemző?? Én kérek elnézést... Egyszerű bértollnok.

taga20 2014.01.19. 00:32:37

@serwer: melyik része az előítélet?

serwer 2014.01.19. 00:37:47

@taga20: A panelek mind azok, mind a kommentekben, mind a posztban.
Semmi újdonság, semmi eredeti, semmi konkrét, csak az unásig ismételt és visszaböfögött panelszövegek.

taga20 2014.01.19. 00:41:12

@serwer: ha esik az eső, ako nem mondhatom azt, hogy süt a nap. ha ez panel, ako legyen neked igazad:)

Foxtrotty 2014.01.19. 00:47:27

Kihagytad a Lévai Katalinnal bemutatott politikai pornográfiát

Sinistroll 2014.01.19. 01:10:40

Nem "gondolkodó" vagy Te, aranyapám, hanem egy agyatlan Fideszdroid.

eöeöe 2014.01.19. 01:55:42

Ez egy zseniális írás. Tán stratégiai igazgatni kellene helyette, mert ez elég égő. Mit ír akkor egy sima stratéga? Vagy az írni se tud?!

Gera 2014.01.19. 04:04:46

GFGnek szerintem kivételesen igaza van, de én a helyében nem írogatnék ilyeneket. Két okból:
-az egyik, hogy Karácsony ezek után bármikor kiköthet náluk is, ilyenkor az ilyesmi kellemetlen, mindenféle bloggerek meg újságírók kaparják elő az internet bugyraiból akár tíz év múlva is, kárörvendően kiröhögve a GFGket
-a másik, hogy a fidesznek és a belőle élősködőknek sincs ugye semmiféle ideológiája, akár egy héttel később képesek homlokegyenest szembemenni a korábbi gránit szilárdságú álláspontjukkal, úgyhogy nem túl elegáns másokat ekézni ezért

jogalany 2014.01.19. 05:16:55

Jó a poszt, ezek a politikusok gátlástalanul váltogatják hitüket, meggyőződésüket, feleségeiket, vagy verik Őket, pártjukat stb.
A fontos a pénz, amit lopnak, mert ilyen erkölcsi alappal nem kaphatnának tisztességesen pénzt.

sz_ 2014.01.19. 06:10:07

Karácsony sosem mondta, hogy "Gyurcsánnyal soha".
Hazudsz.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2014.01.19. 06:18:22

Szeretem a Gergőt, csak legyen tőlünk minél távolabb. Egyéni ambícióval és magánakcióival mindennek jól alákever.

kentersturz 2014.01.19. 06:34:22

Az MSZMP-tagságukat
vállalók aránya akkor ugrott meg újra, amikor Medgyessy Pétert Gyurcsány Ferenc
váltotta a kormányfıi poszton, aki korábban többek között a „Merjünk baloldaliak
lenni” címő esszéjével hívta fel magára a baloldali véleményirányítók figyelmét.
www.karacsonygergely.hu/letoltesek/Angeluszkotet_Karacsony_teljes.pdf

Gondolom, most is megugrik.

kentersturz 2014.01.19. 06:58:58

úgy láttam, hogy az általam egyébként sokra tartott harmadik köztársaság morálisan kezd kiürülni, az intézményrendszer mögül elenyészik, elsorvad a kultúra, az egész kezd összeroskadni. Akkor jött az LMP, és ez a kettő elég motiváció volt ahhoz, hogy szerepet váltsak, és odaálljak a színpad túloldalára.

2008-2009 környékén viszont úgy láttam, komoly válságban van a magyar baloldal, és azok a morális alapok, amelyeken a demokratikus köztársaság 1989-90 óta nyugodott, megrendültek.
beszelo.c3.hu/onlinecikk/karacsony-gergely-%E2%80%9Evagy-magukban-csendben-azt-mondjak%E2%80%A6%E2%80%9D

Egész jól megy az említett 'szerepváltás'.:)

Pop40 2014.01.19. 08:31:38

Épp kezdtem hiányolni valami géfodor szösszenetet, hisz már csak 2,5 hónap a választásig, valamivel be kell nyalni Vityának, hogy legyen zsé jövőre is. (biztos, ami biztos, hátha már elfelejtette, mikor géfodor a férfiasságáról nyáladzott egy nyilvános blogbejegyzésben.:D

Akkor leszel csak nagy szarban, kedves géfodor, amikor majd Vitya megbukik, és te kétségbeesve dugnád át a nyelved egy másik seggbe, csak mindenki kiröhög.

Hogy ehhez hozzájárulhassak, természetesen leszavazok az ellenzéki listára (remélhetőleg magára KArácsonyra is), Orbán pincsije meg csak ugasson, amíg lehet.

Pop40 2014.01.19. 08:35:54

Amúgy az külön röhej, mikor olyasvalaki nyáladzik az "eszmék be nem tartásáról", akinek a pártja meg a vezére már arra sem emlékszik, mit hazudott 2 perccel előtte.

Teszi mindezt egy "független" politikai elemző intézet igazgatójaként. (tekintsünk el tőle, hogy kinek a seggét kellett kinyalnia, hogy odajusson.) Amely intézetet közpénz milliárdokból töm ki a narancsbolsi maffia.

Priceless, valóban.

czjanos 2014.01.19. 08:45:14

Be kellene íratni a szerzőt egy közmunkás-tanfolyamra. Ott ötöst kapna a röfögésért.

ob.szerver 2014.01.19. 09:10:55

@Pop40:

"és te kétségbeesve dugnád át a nyelved egy másik seggbe"

Nem lesz rá szüksége. A hatalomra került szervezett bűnözés olyan gazdasági hátországot és több területen dominanciát alakított ki az emútnégyben, amelynek már szinte közömbös, hogy kormányon vannak-e vagy ellenzékben. Törvényi úton alakítottak át és betonoztak be tulajdon- és piaci viszonyokat, és ezeket már senki nem veszi vissza tőlük, ahogy az ellopott százmilliárdokkat sem.

Pop40 2014.01.19. 09:19:13

@ob.szerver:

Ebben valószínűleg igazad van. Sajnos.

Viszont ha ellenzékbe kerülnek, és bomlani kezd a narancsmaffia, óhatatlanul eljön a racionalizálás - nyilván azokat fogják először kidobálni, akik hasznot már nem hozhatnak nekik. És ez a géfodor-féle kritikátlan nyáladzás kötve hiszem, hogy bármilyen szinten produktív lenne számukra.

A kialakult state capture-t pedig megfelelő elhatározással egy erős ellenzék fel tudná számolni, sajnos a jelenlegi ellenzékben én sem látom ezt a potenciált. (és ezzel igen enyhén fogalmaztam...)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.19. 09:30:37

Így egymás mellég rakva tényleg durva egy cv. :)

Lovag Mihály 2014.01.19. 09:39:15

mindig jókat röhögök, amikor a "demokratikus ellenzékieket zavarja az igazság

Hannibal ante portas 2014.01.19. 09:57:54

@storker: szomorú, meg meglehetős vakságra utal, hogy magadat gondolod többségnek. Sok hülye van közöttünk, elég nagy az Isten állatkertje, elférsz benne te is, no de azért mégiscsak van egy határ.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.19. 09:59:53

Tételezzük fel a legjobbat róla: kiforratlan egyéniség, gyakran változik drasztikusan a véleménye.

mement 2014.01.19. 10:06:22

Milyen szép és idilikus, kommunista nyugalmat és biztonságot sugároz az, hogy egy közpénzből fentartott "piaci" elemző cég közpénzből fizetett vezetője (gondolkodója:DDD) személyeskedik a kormány ellenzékével:)

Hannibal ante portas 2014.01.19. 10:08:02

Karácsony Gergely az igazi elvtelen, túlélő, semmihez sem értő, rossz értelemben vett megélhetési politikus. Rá illik Lenin örökbecsű mondása: hasznos idióta. Ezért nem kellene bántani, mindez génhiba. Ha szociálisan érzékenyok vagyunk, akkor gyűjtsün neki és "párt"társainak Unicumra, vagy valami egyéb nyílt szénlácú szeszipari terméket. Szükségük lesz még rá

Masni 2014.01.19. 10:08:14

@Pop40: Ebben igazad van, és tudom, hogy az csak egy álom, hogy egy eseleges kormányváltásnál ezeket a törvényeket egyszerűen eltörlik, felelősöket megtalálják, fához kötözik, a nép pedig kap egy helyes nádpálcát és aztán csak ütögetik az ilyen gfg popsiját is.
Ha gfg valóban politikai elemző lenne, akkor a leítaknál sokkal több információval rendelkezne, tudná, hogy miért alakultak így a tárgyalások, ebben milyen szerepe volt Karácsony Gergelynek. És ha politikai elemző lenne, nem tudná leírni azt a valótlanságot, amit leírt. De mivel ő pusztán a rákosi, upsz, nem, fideszi propagandagépezet egyik csavarkája, hát ezt írta. Ne haragudjunk rá, hát ki tudja, hogy őt mivel zsarolják meg és fizetik le.

trisel 2014.01.19. 10:13:00

ide kattintottam, és alul egyből felugrott egy ablak, hogy "Az Autoprotect fenyegetések feldolgozását végzi."

Természetesen másodperceket se érdemel egy alantas udvari seggnyaló írásait olvasni, dumáit hallgatni főleg nem, mert nem tehetek róla, de még a látványától is émelygek.

De azért jó, ha tudjátok:

az ország kiszolgáltatása: szuverenitás megőrzése
a háború: béke
a szabadság: szolgaság
a tudatlanság: erő

és a nagy SZEM mindent lát

Krisz11 2014.01.19. 10:19:38

Igaz, az ennyire elvtelen, arc nélküli embertől mint karácsony geri tartani kell. Nekem félelmetes, amit ez az ember kanyar nélkül bevállalt. Azért a politikában is vannak az elkurvulásnak szintjei.
Mind egy jelzőt megérdemel: Igazi SZDSZ-es.

Hannibal ante portas 2014.01.19. 10:19:40

@mement: ha jól látom a fejlécet, egy egy magánblog. Egy alapitvány alkalmazottjának magánblogja. Közpénzből fenntartott cég (következésképpen) közpénzből fizetett vezetőjének is lehet magánvéleménye a magánlevelezésében. Főleg ha közszereplőről van szó. Mellesleg a Századvég egy alapítvány, ilyen módon ha pályázaton hozzá is jut közpénzhez, nem elsősorban közpénzen működik. Számtalan alapítvány van ma Magyarországon, amely komoly közpénzeket (támogatásokat) kap, mégis meglehetősen Fidesz-, kormány és Orbán ellenes. Mi köze ennek a kommunizmushoz?

Krisz11 2014.01.19. 10:21:21

Mondjuk ezért sincsenek túl sokan szerencsére, akik még ezt az embert is képesek birkaként követni.

ob.szerver 2014.01.19. 10:24:22

@Hannibal ante portas:

"a Századvég egy alapítvány, ilyen módon ha pályázaton hozzá is jut közpénzhez, nem elsősorban közpénzen működik."

Te most tényleg ennyire ostoba vagy, vagy másokat nézel annak?

(Beleolvastam néhány kommentedbe az utolsók közül, és a én tippem az első verzió.)

csárli hárper 2014.01.19. 10:28:30

felkelek másnaposan és ezt kell látnom? az egyik senki fikázza a másik majdnem senkit?
mi van gfg? ez a karácsony gyerek cibálta a copfodat a macicsoportban? vagy levarrta a nődet? hoppá az neked nem lehet, akkor a fiúkádat? elbaszott egy szar életed lehet neked, még akkor is ha viktorovics elvtárs százmilliókat tol a seggetek alá...közpénzből, ofkorsz!

sirkal13 2014.01.19. 10:30:29

És a jó kis bérlakás támogatás felvétele (eladta a lakását, majd visszabérelte - hogy ne legyen Budapesten lakása és járjon neki támogatás, ez alapján még a FIDESZ-ben is el tudnám képzelni, van affinitása a küzpénz megszerzéséhez

Pop40 2014.01.19. 10:35:05

@Hannibal ante portas:

"Karácsony Gergely az igazi elvtelen, túlélő, semmihez sem értő, rossz értelemben vett megélhetési politikus."

Vitya meg nyilván egy kitűnő politikai érzékkel helyezkedő, eszméihez ragaszkodó, kicsit sem megélhetési politikus, aki mindenhez ért, árvíztől az atomenergiáig. ;D

Rém egyszerű a hülye fideszes világképe. :DDDDDDD

@Masni: Nem lenne szükségszerűen álom, csak ehhez az ellenzéknek meg kéne találnia a tökét és használatba venni. Azzal a töketlen nyomorgással, amit csinálnak, valóban nehéz.

"Ha gfg valóban politikai elemző lenne"

Ez a veszély soha nem fenyegette. Ő a "kortárs politikai seggnyaló" prototípusa. Jó sok közpénzből. Büszkék lehetünk rá, mi tartjuk el.

Az meg, ahogy írod, valóban röhej, hogy a narancsbolsi papagájkommandó azért akarná fikázni az ellenzéket, mert az engedelmeskedik annak a kényszernek, amit a saját vezére megbuherált választási rendszere hozott elő.

@mement: :DDDDDDDDDDDDDDDD +1
Igen, ez egy kis késő-kádári abszurd. :DD
Reméljük, áprilisban a kukába kerül ez a rendszer is, mint az elődje. :)

felcsutisuttyo 2014.01.19. 10:42:05

@Zozi79: Pedig a Schiffer volt az új PETŐ IVÁN aki bólogat amikor beszél ...és körbe van metélve.

Pop40 2014.01.19. 10:42:48

@Hannibal ante portas:

"ilyen módon ha pályázaton hozzá is jut közpénzhez, nem elsősorban közpénzen működik. "

Véleményeznéd ezeket, kedves elvtárs?

hvg.hu/itthon/20121016_A_Szazadveg_az_utolso_fillert_is_elkolti

"Ötször többet költünk a Századvégre, mint a Mentőszolgálatra"

index.hu/belfold/2012/10/16/oldalankent_470_ezerert_dolgozik_a_szazadveg/

Persze én készséggel elhiszem, hogy van a hülyeségnek az a szintje, ahol a fidesztudatú zombi még azt is bedumálja magának, hogy géfodor nyáladzása ötször hasznosabb az országnak, mint az OMSZ.

Masni 2014.01.19. 11:11:08

@Hannibal ante portas: írnál néhány példát a nem kormányközeli civilek óriási támogatásáról?

Masni 2014.01.19. 11:12:35

@Pop40:
és hát biztos mindenki emlékszik még arra, amikor Orbán Viktor liberális volt és nem kedvelte a papokat. Persze, a fene sem akar hasonlíthagni, mert ha Karácsony G valóban köpönyegforgató lenne, engem nem vígasztalna, hogy Viki is az.

2014.01.19. 11:19:41

@Hannibal ante portas: Többségben vannak azok, akik rühellik a Fideszt, csak olyan szegény hülye vagy, hogy összekevered őket az ellenzéki pártok szavazóival. Pedig nem ezt mondtam. Egy alapítvány, ami milliárdokat kap közpénzből és hazudik, mint a vízfolyás, annak vezetője folyamatosan valótlanságokat állít, ahelyett, hogy kussolna, és élvezné a milliárdokat (amíg teheti), számomra nem fér bele a demokráciába. Ez nyílt provokáció, ez a kis seggfej ahelyett, hogy csendben maradna, még nyíltan ki is pécéz magának embereket. Ez betegség, feltűnési zavar, semmiképp sem normális. Ahogy te se nagyon.

mement 2014.01.19. 11:29:23

@Hannibal ante portas:

Ezt nézze elvtárs mit találtam a fejlécnél:
G. Fodor Gábor
Századvég,
stratégiai igazgató
Nem elemző vagyok, hanem politikai gondolkodó. Ennek a szerepnek van hagyománya és előképe, de nincs kortárs kontextusa. Az a cél, hogy legyen.

Ez nem magánblog ahogy Juli néni sajtospogácsa gyüjteménye, hanem a Századvég stratégiai igazgatójának blogja. De gyanitom ahogy ennél nagyobb absurdumok, paradoxonok hazugságok plusz komplett hazárulás sem érinti meg a valóságtól elzárt elmédet, úgy ez a tény se fog zavarni abban hogy lökd tövább az agitpropot:)

mement 2014.01.19. 11:36:46

@Hannibal ante portas:
"Számtalan alapítvány van ma Magyarországon, amely komoly közpénzeket (támogatásokat) kap, mégis meglehetősen Fidesz-, kormány és Orbán ellenes. Mi köze ennek a kommunizmushoz? "

A felfogásotok, abból süt hogy a 90 évek kommunista szerencsefiai vagytok, mert megusztátok a dunávalövetést:)

Egyrészt nem kapnak közpénzeket azok a szervezetek amelyek nem férnek bele a NER szellemiségébe, másrészrők _kurvára_ nem kéne hogy a politikai hovatartozás bármilyen irányba is befolyásolja a közpénzek odaitéléset, vagy torzitsa a szakmai teljesitményt. Ahogy GFG elvtársból, úgy a te megfogalmazásodból is süt, hogy ez nektek természetellenes, nem fér bele a világképetekbe hogy valaki teljesitmény, rátermetség, hatékonyság alapján válogasson, szemben a mostani kizárolag lojalitáson alapuló osztogatással.

Sot GFG elvtárs, még büszkélkedik is vele hogy egy önálló gondolata sincsen, hanem 1:1 be adja a kerényi formát, amiért igen szépen kitömi a fidesz adóforintokkal.

Szúnyog 2014.01.19. 11:54:39

A libero-bolsik a köpködésen kívül érdemben tudnak a poszttal vitatkozni?
Ennyiszer fordult Karácsony mindössze pár év alatt. Ilyen figura.

Pop40 2014.01.19. 12:05:32

@Szúnyog:

Tudod, kedves elvtárs, az ellenzéknek valahogy reagálni kell arra a választási törvény manipulációra, amit a vezéred hozott össze, hogy ellehetetlenítse a leváltását. Karácsony 3 éve egy 7%-os pártban ült, aminek az új törvény alapján esélye nem lenne, hogy leváltsa a bomlott agyú vezéred, meg a söpredék komcsi hordáját. Naná, hogy reagált, el is vártam volna tőle, mint szavazójuk, hogy ne csak üljön, és várja, hogy Orbán elvtárs mikor kegyeskedik majd magától lemondani a hatalomról.

Innentől kezdve szimplán röhejes, mikor a közpénzből kitartott "elemző" fikázza azt az ellenzékit, aki csak reagált az új választási törvényre, amit az a köztörvényes bűnöző alkotott meg, akinek a seggéből az elemző is kilóg. :DD

Te meg, agyatlan fideszbirka, mondod a párt szövegét, ebben nyilván nincs új a nap alatt.

Szúnyog 2014.01.19. 12:07:19

@Pop40: Nem vagyok elvtárs, s vezérem sincs.
A régi választási törvény alapján ezek szerint az LMP győzelemre esélyes volna?
Ha valaki agyatlan, az te vagy.

Pop40 2014.01.19. 12:08:03

@Szúnyog:

Ja, és még valami: Karácsony azért váltott, mert rákényszeríti a választási törvény, amit a megalomán vezéred hozott össze.

Orbán elvtársnak ezzel szemben mi oka is volt minden nap más irányzat képviselőjének hazudni magát?
Mert nála ilyen kényszerítő körülményt valahogy nem látni.

Pop40 2014.01.19. 12:15:41

@Szúnyog:

"Nem vagyok elvtárs, s vezérem sincs."

Muhahahaha.
Tudom, mint géfodornak. Ő se elvtárs, meg te se vagy az, csak egy komcsi diktátor seggéből csüngtök ki mindketten.

Nem, az LMP önmagában nem lett volna győzelemre esélyes, de az új választási törvénnyel, ha egyedül indul, az ellenzék győzelmét lehetetlenítette volna el. Az előző szabályozás alapján ugyanis nyugodtan indulhatott kispárt egyedül is, és utána a szerzett százalékok tudatában egyezkedhettek a nagyobb pártokkal. Most, az egyfordulós rendszerben, hiába szerezne az LMP 7%-ot, az ellenzék meg 42-t, ha a fidesz 43-at szerez. Hiába lenne az ellenzéknek magasabb az aránya, a győzelem a narancskomcsiké, mert az győz az új rendszerben, akinek (akár 1-gyel is) de magasabb a szavazatszáma.

Az meg, hogy Karácsony le akarja váltani a bomlott agyú diktátorod, meg a pincsijeit, nem újdonság, minden értelmes ember így van ezzel.

Szúnyog 2014.01.19. 12:25:57

@Pop40: Buta, arrogáns primitív figura vagy.
Ugyan mondd már el, a 7% meg a 42% ma miért ne állhatna össze?
Neked az egy fordulóval van bajod, s ebből eregeted ki szellemes szóvirágnak hitt bugyutaságaidat. Ennyi.
Ha szerinted az, hogy nem lehet kér forduló között egyezkedni, menti Karácsony sűrű változását, akkor ismét csak kiállítottad a bizonyítványt szellemi és erkölcsi képességeidről.

Pop40 2014.01.19. 12:41:17

@Szúnyog:

"Buta, arrogáns primitív figura vagy. "

Ha te mondod, kedves elvtárs, biztos úgy is van.

"Ugyan mondd már el, a 7% meg a 42% ma miért ne állhatna össze?"

Pontosan ez történt most. Erre nyáladzol felváltva a géfodor nevű bérseggnyalóval, hogy ugyan hogy képzelik ezt.
Legalább az egyik szavaddal ne ütnéd a másikat, te ostobenkó. :D

a PM-esek meg, akiket fikáztok, annyit tettek, hogy kiváltak az LMP-ből, és csatlakoztak Bajnaihoz - nagyon helyesen.

Ennyi "sűrű változás" Viktorkának egy délelőttre is kevés lenne.

Pop40 2014.01.19. 12:44:23

@Szúnyog:

Ja, és a 12:08:03-ra valahogy elfelejtettél válaszolni.
Pedig baromira érdekelne a megfejtés.

Hannibal ante portas 2014.01.19. 12:50:56

@mement: Egyetlen mentséged van, hogy végtelenül hülye vagy, kedves szerencsefiú. És hozzá még tudatlan is. De ez itt többetekre jellemző. Sebaj, fiatalok vagytok még, van időtök bőven tanulni. Azonban ezt is el kellene kezdeni, mert az ídő múltával egyre nehezebb lesz behozni azt, amit elfelejtettetek megtanulni.

Pop40 2014.01.19. 12:54:37

@Hannibal ante portas:

Hogy lemostad az érveit, kedves elvtárs, nem semmi:)
Ez a fordulatos érvtechnika, Habonynál vagy Kubatovnál tanultad?

A seggnyalást tényleg elfelejtette megtanulni, biztos hálás lesz neked, hogy ilyen feketeöves mester létedre tanítgatod. :DDDDD
Még az MSZMP-ben tanultad te is, mint a pártod zöme, vagy saját szorgalom?

Hannibal ante portas 2014.01.19. 13:01:37

@mement: lényegtelen nüansz, segítek megérteni, mert lehet, hogy olvasni tudsz, csakhogy nem érted, hogy mit. A fejléc:
GFG blog
"Az leszek, amivé ti tesztek".

Ezt mottónak hívják, s nem más, mint egy Szabó Lőrinc idézet, érdemes elolvasni az egész verset.

Szabó Lőrinc
Ellenségeimhez

Az leszek, amivé ti tesztek,
ellenségeim, ti neveltek!
A hazugság s gazság, amit
tűrnöm kell, mind csak kitanít:
ti magatok készititek
iszonyú fegyvereimet.

Azaz: ez GFG blogja. Utána, alatta: Rólam...Azaz elmondja, hogy hol dolgozik és mivel foglalkozik.
Tehát a blog nem a Századvég közpénzből készülő blogja.
Ez lehet, hogy neked és a cimboráidnak nem tetszik, de hát sajna, így van. S ezen az sem változtat, hogy sűrűn elvtársozol másokat.

mullerpeti 2014.01.19. 13:08:34

Szerintem ez nem olyan kínos. Az tény, hogy a Gyurcsány egy udvari bolond, Mesterházinak pedig autót sem szabadna vezetnie, nem hogy egy listát. De az embernek néha kompromisszumokat kell kötnie a céljai elérésének érdekében. Mint ahogy azt megtette Orbán Viktor is Torgyánnal kapcsolatban.

Pop40 2014.01.19. 13:12:33

@Hannibal ante portas:

Tényleg szuper, hogy egy közpénz milliárdokból kitömött fideszes seggnyaloncnak ilyen fejlett az ars poeticája.
Majd ha nem lop el a cége ötször annyit, mint a komplett OMSZ költségvetése évente, talán lelkendezni is fogok tőle.

Amúgy neked nem érdekes, hogy ezzel a fene fejlett irodalmi műveltségével valahogy mindig az ellenzéket nyesegeti, és a kenyéradó gazdáit soha?:D

Az meg már a magyar társadalom végtelen ostobaságát tükrözi, hogy ennek a lénynek a közpénzekből kitömött cége közvélemény-kutatásait a valósággal megegyezőnek fogadja el.

mement 2014.01.19. 13:30:53

@Hannibal ante portas: "Tehát a blog nem a Századvég közpénzből készülő blogja"

És ki állitotta az ellenkezőjét:)?

GFG a Századvég stratlgiai igazgatójának minőségében irogat. Nem a blogot viszi közpénzből (aminek motorja ugye az INDEX zrt tulajdona :D), ha nem a századvég stratégiai igazgatói posztját.

Ha magánvéleményt akarna megfogalmazni, akkor nick nevet választana és nem vetné latba a szakmai (:D) tekintélyét.

Social media barátom:) Social media. Izlelgesd ezt a szót.

papaAndy 2014.01.19. 16:44:50

Miféle kormányváltásról álmodoznak ezek a vérkomcsik? :)

Örüljenek, hogy van még 4-8 évük, mielőtt beérik Vona és csapata.

A flúgos "baloldal" (mert minden csak nem baloldal) akkor nyerhetett volna esetleg, ha valami ismeretlen arccal hiteget. Kuncze meg Fodor, meg Fletó? 17,5% és 6-7 egyéni.

Remélem a Shiffer Bandi pártja is bekerül. Na ő akár baloldali is lehetne.

Már a spanyolok is az "összefogáson" röhögnek: you-tube kulcsszó: "Csak Ferit tartsuk távol!" - Cifra Kaloda (ha a linkek tiltva lennének)

www.youtube.com/watch?v=bbTQm1dpEss

FalkaVezér 2014.01.19. 21:48:30

@storker:
Többséget provokálják? Ezzel a cikkel?
El tetszett tévedni! Erős a remény, de csekély a siker az országrontó, rabló bandának!
BE KELL látni végre, megújult baloldalra várunk, nem a régi szipolyokra!!
Hatalmas bukta lesz az április (de nem tréfa) ennek a baloldalnak becézett bandának! Utána lehet majd valóban megújulni!!

Rólam

G. Fodor Gábor Századvég, stratégiai igazgató Nem elemző vagyok, hanem politikai gondolkodó. Ennek a szerepnek van hagyománya és előképe, de nincs kortárs kontextusa. Az a cél, hogy legyen.

Címkék

Alkotmánybíróság (1) államadósság (1) az önbecsülés kultúrája (2) a lebeszélés kultúrája (3) Bajnai (7) Bajnai Gordon (1) baloldal (7) blogok (1) Brüsszel (1) centrális erőtér (1) centrális politikai erőtér (1) DK (1) Együtt 2014 (3) EGYÜTT 2014 (1) ellenzék (1) első ember (2) értelmiség (1) Ertsey Katalin (1) Európa (1) Eurpai Unió (1) EU csúcs (1) fasizmus (3) férfiasság (2) fiatal konzervatívok (1) Fidesz (4) forradalom (2) Gurmai Zita (1) Gyrucsány Ferenc (1) Gyurcsány (6) Gyurcsány-Bajnai Szövetség (2) háború (1) Haha (2) hazafiság (1) Herczog Edit (1) igazság (1) IMF (2) Jávor (1) Jobbik (1) jobboldal (5) Karácsony (1) Karsay Dorottya (1) kommunizmus (1) kormányzás (4) középosztály (1) közmegegyezés (3) kulturkampf (1) kultúrpolitika (1) Kunhalmi Ágnes (1) liberalizmus (3) LMP (5) machiavellizmus (1) Medgyessy (1) megszorító politika (1) Mesterházy Attila (1) Milla (2) módosító indítványok (1) MSZP (6) nagyvonalúság (1) nemzetegyesítés (1) nemzeti érdek (2) nőiesség (1) Orbán Viktor (2) örülünk vincent (1) összefogás (1) ostromlott erőd (1) parlamentarizmus (1) polgári Magyarország (1) Polgár Dóra (1) politikai gondolkodás (1) progresszív blog (1) reformközgazdaságtan (1) regisztráció (1) rendszerváltás (1) rezsicsökkentés (1) sas-kabaré (1) Scheiring (1) szabadságharc (1) szabad ember (1) Szabó Rebeka (1) szakértő (1) SZDSZ (1) szocialisták (1) szocialista hatalompolitika (2) szocialista párt (3) szocializmus (2) Szolidaritás (1) törvényjavaslat (1) Vadai Ágnes (1) választási eljárás (1) válság (3) válságkezelés (1) varánusz (1) Címkefelhő

Kommentek

  • igorx: Régen voltak a fotelpunkuk Utána jöttek a fotelnácik Újabban a fotelkomcsik (Fidesz) Most meg itt ... (2020.05.28. 22:02) Férfiasság
  • Lepo: Mi baja van ennek a ronda, gnóm kis embernek? Kicsit félek, ha tehetné, orsósféreggé válna, hogy m... (2019.04.18. 11:50) Férfiasság
  • TalpigJimmy: Emberek! Ez egy nagyon frusztrált ember :D Van is mire :D Hogy néz ki a szerencsétlen? (2018.05.30. 20:32) Férfiasság
  • szabik: en internet munkat keresek (2016.03.17. 07:25) Férfiasság
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása