GFG Blog

Az leszek, amivé ti tesztek

GFG a Centrális Erőtérben 11.: Majdan

2014.10.27. 09:44, gfg ,

Érdekes látni...

A bejegyzés trackback címe:

https://gfg.blog.hu/api/trackback/id/tr226836477

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egyedül a világ ellen 2014.10.30. 09:20:24

Sajátos irányt vett a centrális erőtér centrumának valóságérzékelése, a politikusok és a szellemi holdudvar is nagyon furcsa jeleit adják annak, mi csapódik le bennük a világból. Lassú, óvatos kihátrálás. Ötödvonalbeli CIA-ügynöközés. Az amerikai ügy...

Trackback: 2006 és 2014 2014.10.27. 09:52:07

Na, letudtuk ezt is. Végre meglett a ballibek saját székházrombolási ügye, mely miatt immár 8 éve irigykednek a Fideszre. A recept profi volt, a ballib agytröszt – követve a 2006-os példát – szélsőjobbos futballhuligánokat szerződtetett. Megvolt a pá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.10.27. 11:22:20

Mindenki csak egyet akart: állítsuk meg az elszabadult diktátort, és töröljük el elmebeteg politikájának egyik őrült ötletét!

In: Hello, Majdan Budapest! www.parameter.sk/blog/csehszlovak-kem/2014/10/27/hello-majdan-budapest

Morfcake 2014.10.27. 11:35:51

magvas gondolatok! ez itten kéremszépen a politikai gondolkodás netovábbja!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.10.27. 11:47:53

kedves fidesz gépontja. ugyan szokj már át a twitterre amolyan dajcstomisan.

Ezekhez a magvas gondolatokhoz simán elég lenne...

==T== 2014.10.27. 11:49:13

A szerzőnek igaza is van, meg nincs is.

Tény, hogy az USA egy globális elnomyó hatalom, senkinek nem a barátja, nekünk kiváltképp nem.

Ugyanakkor a jelenlegi kormányzat (de a 2010 előtti is) és a mögötte álló slepp egy velejéig korrupt, az ország sikeres és a nemzeti érdekeknek megfelelő irányítására erkölcsileg és szakmailag is alkalmatlan társaság.

Szóval tényleg kicsit majdanos a dolog, ahol egyik korrupt sleppet lecserélték egy másik - amúgy korruptabb - sleppre.

tfin 2014.10.27. 11:54:20

Gábor!
Tényleg ér 25 milliárd ennyit...?
Te írtál posztot -egy kiválót- a nagyvonalúságról. Figyelmedbe ajánlom.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2014.10.27. 12:00:15

@Csehszlovák Kém: Az internetadót beteg ötletnek tartom, de téged még betegebbnek, úgyhogy spuri vissza a föld alá, kisvakond, mielőtt ásóval kapsz egy tockost. Előtte pedig tanulmányozd a diktatúra és a diktátor szavak jelentéstartományát, hogy ne válj teljesen nevetségessé és komolytalanná minden hasonló hozászólásoddal. Nem véletlen hogy ilyen terjedelmesen foglalkozom az amúgy nem túl figyelemreméltó hozzászólásod kapcsán a személyiségeddel, mert tipikusan az a partvonalról bekiabáló véleményfasiszta ballibsi vagy, aki a saját blogján pl. kőkeményen cenzúráz, így csak az ilyen "náci" közéleti felületeken lehet ellenvéleményt megfogalmazni a kizárólagosként kihirdetett "igazságaid" ellen.

Egy kis porszem 2014.10.27. 12:16:50

Gabikám!
Biztos a ballibek voltak? Esetleg nem a harmadik pólus???? Vagy a kettő együtt???
A helytartójuk mindenesetre ott figyelt a tömegben.
Figyelemelterelésre (háttérüzlet a ruszkikkal, kitiltások az USA-ból) mindenesetre jó volt :)
A huligánok meg éppen kapóra jöttek. Egy kis "gempa" megér pár napi elzárást, ha már a focimeccsre nem járnak :)

Egy kis porszem 2014.10.27. 12:18:16

Kíváncsi vagyok@Morfcake:

Net továbbja :)

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.10.27. 12:35:52

@Karmadealer: Bizony, aki ennyire kiabál, ott nagyon ég a ház! Tulajdonképpen megértem csalódottságod, mert amikor már tényleg azt hitted elvtársaiddal, hogy mindent megtehettek az általad elővett ásó a te arcodba csapódott vissza. Hagyok időt neked, fel kell ezt a kudarcot dolgozni, velejéig korrupt kedvenc rendszered és miniszterelnököd nemzetközileg de facto megbukott, totálisan elszigetelődött, de iure bukásához pedig a magyar nép, egységesen, politikai hovatartozástól függetlenül, megtette a vasárnapi demonstráción az első lépést a jövő felé. Hozzászólásod egy idejét múlt, letűnt világot és gondolkodást projektál, de hát a valóság csillogó fémes hideg felülete megint relevanciaként csapódik arcodba: ahonnan a pénzt kapjátok, ott a világ már nem így működik. Kellemes gyászmunkát kívánok!

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2014.10.27. 12:46:36

@Csehszlovák Kém: Te ugyanolyan forradalmi magabiztossággal osztod az észt mint a bolsevik történelmi és szellemi elődeid, és ahogy az általad "letűntnek" titulált rendszerben, úgy most is kijár nektek egy kis kardlapozás ha sokat hőzöngtök, mert a társadalom egészséges többsége az ilyen bajkeverőket mindig megleckéztette. :-)

Az meg ahogy egy párhuzamos valóságot vizionálsz megbukott kormánnyal meg hasonló szamárságokkal, az egyenesen a néhai OPNI legvidámabb eseteire emlékeztetheti a szakembereket... Nézd, aki egyetlen szélsőségesen magyarellenes posztodat is olvasta, az tudja, hogy olyan vagy mint az anyja szigora ellen lázadó kiskamasz aki csakazértis a saját szüleinek portájára szarik.

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.10.27. 13:12:36

@Csehszlovák Kém:

Nem. Eleve nincs őrölt diktáror, sőt nem őrült diktátor sincs. Itt most a rothadó nyugat rabsága és a szabadság a két alternatíva.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.10.27. 13:15:12

@Karmadealer: A heterogén magyar társadalom egészséges többségének képviselői vasárnap együtt tüntettek! Te még mindig nem akarod megérteni, hogy a történelem átlépett rajtatok, kész vége. No way out. Az idő, a haladás és a fejlődés kerekét még a Fidesznek sem sikerül visszafordítani.

Nem lehetünk elég hálásak Orbán Viktornak és csapatának, hogy politikai vesszőfutásával és kudarcot kudarcra halmozásával felnyitja a magyarok szemét, akik fokozatosan ráéreznek a valódi demokrácia ízére! Köszi gfg, köszi Viktor!

Urfang 2014.10.27. 13:26:42

Vége van a kényelmes narratívátoknak GFG.
Ez a tömeg már nem a ti kottátokból játszik.
És ez még csak a kezdet...

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2014.10.27. 14:22:42

@Csehszlovák Kém: Pubi, fordítva ülsz a lovon. Pillanatnyilag a magatokfajtáknak köszönhető hogy a példátlanul széles támogatottságú kormánynak még egy normális, komolyan vehető ellenzéke sincs, pedig az jót tenne a kormányzati munka színvonalának. Tehát egyelőre nem a kormányváltás a téma, hanem bármilyen alternatívát felmutatni képes ellenzék felállítása. (Abban ne bízzál hogy mostantól a hipszter meg az ultra kéz a kézben fog "demokráciát védeni".) Még egy szaros főpolgi jelöltet se volt képes ez az "alternatív erő" kiállítani. Komolyan, olyanok vagytok mint a sötét anyag az univerzumban, mindenki szerint kellene hogy létezzetek, de még senki se látott benneteket.

kgonzo 2014.10.27. 15:00:03

@Karmadealer: "a példátlanul széles támogatottságú kormánynak"
Csak hogy tudd:
nem szavazott: 39 %
más pártra szavazott: 34%
a Fideszre szavazott: 27%

Ha ebben az országban normális választójogi törvény lenne, a Fidesznek nem lehetne kétharmada. (Ja, nincs is, mert még házszabályt is módosítottak, hogy a nagyméltóságú házelnök úr is szavazhasson.)

Elismerem, hogy sikerült a választási szabályok megváltoztatásával, a média túlsúllyal, a köztéri plakátok túlnyomó többségének birtokbavételével, a rezsicsökkentés hazugságával, a valódi szakpolitikai viták elkerülésével és természetesen a töketlen ellenzékkel olyan választási eredményt elérni, amely valamely perverz logika alapján kétharmadot eredményezett. De sajnos nem tekintem legitimnek, és mindenek felett állónak sem ezt a kormányt.

Az pedig, hogy a társadalom egészséges többségének tekinted a Fideszre szavazókat egy korábbi hozzászólásodban, pontosan azt a dölyföt testesíti meg, amit a jelenlegi kormány és nagyobbik kormányzó pártja képvisel: Aki nem úgy gondolkodik, ahogyan én, az lenézhető, tulajdonképpen nem is létezik.

Na ezért volt kinn tegnap annyi ember. Számomra inkább csak az a meglepő, hogy ez nem korábban következett be.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.10.27. 15:51:14

@Karmadealer: Lekezelő hangnemed még jobban megmutatja valójában mennyire szorongsz, arról nem is beszélve, hogy “magatokfajtára” és “magunkfajtára” feloszott világképed sajnos a NER elképzelt és vasárnap végleg kipukkadt meseországán kívül nem létezik. Látod, te is már csak a leszerepelt ellenzékkel tudsz foglalkozni, amikor a kormány tetszhalott állapotba került. Az pedig, hogy mennyire volt láthatatlan az a széleskörű és pártokon átívelő felháborodás, ami tegnap vágta pofán Orbán Viktort és diktatórikus rendszerét gondolom alaposan megcáfolja azazóta hallott kapkodó Fidesz-kommunikáció minden végterméke. Foglalkozz inkább azzal, ami manapság mindenkit érdekel, vajon melyik kontinensre utazott el Vida Ildikó?

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2014.10.27. 16:08:07

@kgonzo: Most lehetne tényeken vitatkozni, de mindek? Egy erős jobbszél és egy fragmentált ballib között a jobbközép elfoglalta a politikai centrumot, ez pl. tény. Ebből ered hogy tökmindegy milyen választási részletszabályok vannak, a jelenlegi erőviszonyok mellett ez a politikai centrum nyeri meg, és képviseli a kormányképes többségi akaratot.

Ennek az átrendeződéséhez valakinek ki kellene szorítania a FIdesz-KDNP-t, és újra el kellene foglalnia e blog címadóját, a centrális erőteret. Ahhoz egy megszervezett, hiteles pártszervezet kell, és a társadalom valós problémáira adott érvényes válaszok. Jelenleg ilyenjei senkinek sincsenek.

Egyébként nem gondolom hogy a társadalom többsége kifejezetten aktív fideszista lenne, inkább az alternatívanélküliség vákuuma az ami miatt nincs kormányváltó hangulat, akárhogyan is szeretnék páran egy erősen eltorzított belvárosi perspektívából az ellenkezőjét látni és láttatni. Valójában ezért nem kell a kormánynak jól kormányozni, elég ha csak megúszós, biztonsági focit játszik. Ebből is látható, hogy mindenki jobban járna egy normális ellenzékel.

vNHM 2014.10.27. 16:11:22

Jé, ez a debil kispöcs szloták itt tombol? Mi van kis köcsög, milyen mikor nem tudsz cenzúrázni, kisbuzi?

oszt jónapot 2014.10.27. 16:23:48

@Karmadealer: Jobbközép alatt kit értesz? Ugye nem a festettkomcsikat, mert kiröhöglek.

kgonzo 2014.10.27. 17:16:25

@Karmadealer:
Nem, sajnos a részletszabályok igenis fontosak. Ha figyeltél az elmúlt négy évben, akkor neked is látnod kell, hogy nem mindegy: kétharmad, vagy nem kétharmad. A kétharmad megteheti, hogy az alkotmánybíróság által elmeszelt törvényeket a sokadik alaptörvény módosításba beleírja, így az megszűnik alaptörvény ellenesnek lenni. (erre azért volt bőséggel példa.)

Na ezért nem lehet bagatellizálni a részletszabályokat.

Hiteles válaszokkal, de őszintén szólva programmal is adós maradt a Fidesz is. Az egyetlen programpontjuk a rezsicsökkentés volt.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2014.10.28. 00:00:21

@Csehszlovák Kém: Ami a valóságismereted illeti, tisztára olyan a szöveged mint a Fekete Lovagnak a Gyaloggaloppból, vagy nagyon vicces fiú vagy, vagy az anyag ilyen jó amit tolsz. A "magatokfajta" egy többlet jelentéstartalommal is használt kifejezés a hozzád hasonlóan szociokulturálisan determinált, szélsőségesen doktriner és arrogáns balliberális véleményfasiszta értelmiségi szubkultúra prominens hangadóira, szóval nyugi, én nem Morvai Krisztinai értelemben használom, hanem mert nincs kedvem mindig leírni ezt a bővített mondatot ahányszor ilyenekkel beszélek. És vállalom hogy lekezelő a hangnemem veled szemben mert a blogod hangvétele ezt indokolja.

Most mondhatnám hogy azért dimenzionálod túl a tegnapi tüntetést mert a wishful thinkingtől nem bírsz gondolkozni, de valójában minden apró kis szúnyogcsípés a mostani hatalomnak már kormánybuktatás ígéretét hordozó szenzáció számodra, ami megint csak az ellenzék szegénységi bizonyítványát állítja ki.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2014.10.28. 00:29:15

@kgonzo: Hidd el, nem ezen múlik. A kétharmad az első ciklusban minden lényegeset megoldott amihez kétharmad kellett. Viszont a kétharmad elkényelmesít technikai értelemben is: nincsen rákényszerítve a hatalom hogy egyszerű többségi döntésekhez elengedhetetlen konszenzust kovácsoljon, hanem választhatja az "erőből átnyomom" könnyebb útját.,.
Megint csak azt mondom, hol vagy ellenzék-?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.10.28. 09:42:55

@Karmadealer: Nincs az interneten ma viccesebb, ahogy itt izzadtságszagúan küszködsz minden áron bebizonyítani, hogy az ellenzéket hibáztatod és próbálod besározni az egyébként független rendezvényt. Az van, hogy félsz. Kiestél a szerepedből, kompenzálni próbálsz, amelynek eredménye, hogy egy légüres térben pattogó 19. Századi nacionalista csökevény maradsz. Rossz hírem van, a mai világ – amelyben még a te üvegkalitikád is elfér - már nem így működik, csak sajnos a helyzet az, hogy az egészből életed során annyit érzékelsz, mintha üveglapon keresztül nyalnád a fagyit.

Szép napot és olvass sok dotohot!

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2014.10.28. 12:03:43

@Karmadealer: Uraságod ugye nem a Fideszt méltóztatik jobbközépnek nevezni? Ha már orbitális hülyeségeket kell olvasni, inkább maradjunk GFG magvas gondolatainál, ő legalább vicces.

hamarhamondja (törölt) 2014.10.29. 00:24:01

Nem tudom eldönteni. Segíts.
Te vagy az osztály Mórickája vagy egy a nagy forradalmár Zsebgöbbelse.

hamarhamondja (törölt) 2014.10.29. 00:32:37

@==T==: Ez innen nem pontosan úgy néz ki. Nem az USA ül a macskaasztalnál.
Maga kérem hamis teoriákra építi szarvárat. Az USA nélkül ma ciryl betükkel irnál egy öreg Pravda szélére.
(Szijjártó: "az USA a barátunk"...hehe.)

haec 2015.02.28. 10:35:08

Bejegyzésemet a 2 elhangzott szó motiválja: "okoskodó" - "polgári"

Szerintem mind a két szó visszatükrözi az értékrendek ill. a gondolkodási folyamatok tisztázatlanságát.

Azaz: hogyan gondolkozzunk?

Ezt érzem lényegesebbnek. Ugyanis ha azt mondom "asztal" - Ön 4 lábura, én meg 3 lábura gondolhatok - mindegyikünk a maga belső konnotációjátol motiváltan.

Így az asztal "ügyintézése" során kerül felszinre az eltérés - ld: polgári (termék(azaz következmény) vagy objektíven létező entitás?) Nem pedig az "ügyintézés"-be való belekezdés elött.

Tehát, ha előre (proaktívan) tisztázzuk: minden szóval kapcsolatban kinek mi a konnotációja - kivédhető az "ügyintézés" menete során jelentkező eltérés - ez nem jelent konfliktusmentességet - csak kezelhetőbbséget!

Az "okoskodó" is a gondolkodási folyamat tudatos kezelését hárító (attól megriadt) félelemre utal - lekicsinylésével.

Pillanatnyilag leginkább alkalmazott gondolkodási folyamat a tézis-antitétis-szintézis, a görögök (Szókratész) óta a kulturánkba ivódott módszer: a vita.

Ennek alacsony hatásfokát látjuk a parlamenti munkában, különösen, ha számarányok segítségével akarják a szintézist elérni. Ez mutatják az "ökörhugyozás" (cikkcakkos) jellegü eredmények, a félelem a visszarendeződéstől, stb.

Az alacsony hatásfok köszönhető a fentebb leírt "ügykezelési félreértéseknek", és a kettőséghez való ragaszkodásnak is:vagy tézis, vagy antitézis.

Az alacsony hatásfok következménye a gyors süllyedés: mint a hajónál, ha egy lyuk támad valahol, amig azt foltozzák, nincs idő, kapacitás az újabb lyuk betömésére, és azon ömlik be a víz. Ha oda rohannak, akkor itt ömlik, aztán a harmadik, a negyedik, és máris nyakig gázolnak a vízben.

Pillanatnyilag kezdjük megélni ezt a folyamatot. Jönnek a lyukak egymás után, és egyre gyatrább a foltozgatás.

Lehet-e tenni még valamit? Sosem késő, bár a ráeszmélés lassusága miatt nem igazán bíztató a helyzet

Top 2 down lenne helyes kezelni az ország hajóját.

1 - csökkenteni a duális szituációkat - legalább 6 színt (szempontot) intézményesíteni - (lejebb kifejtem)

2 - ugyankkor 1 fix (Archimédeszi) változtathatalan pontot megalkotni: pl a magyar koronás zászló alakíthatatlanságát, mindenkor, mindenkire kötelező jelenlétét. (ld USA, vagy GB)

Ad 1) Top2down
- a parlamenti dualizmus többszinüvé tehető az árnyék kormány intézményének beveztésével: szócséplést váltsa fel a gyakorlati (ellenzéki) törvényalkotás -

- az kötelező, általános oktatásban tanítani a többszempontú gondolkodást ( ütköztetve a duálissal ):
ennek lényege: ne egyszerre akarjunk minden szempontot kezelni, hanem külön-külön:
- mik az adataink?
- mi a dolog haszna?
- mit lehetne belőle fejleszteni?
- miért szeretjük?
- miért nem kell?
- miképpen kezelhetnénk másképp?

- az önkormányzati hálózatba beintegrálni a lakossági "elemző/értékelő klub"-ok" rendszerét, az állampolgári kötelezettség koncepciója alapján - nemcsak a visszajelzés intézményesítése végett, hanem a politikai érdekeltség fokozása (ld a meghatározó veszprémi 17%) érdekében, a nemtörödöm viselkedésforma kivédésére

Összegezve: az ország hajójának felszínen tartása minden hajózó érdeke. Levegő nélkül mindenki fullad. A lyukak bárhol, bármikor támadnak - a foltozásra mindenkinek, mindenkor készen kell állnia.

A helyes, proaktív gondolkodás olyan polgárságot (legénységet) nevel ki, amelyik a "navigare necesse est" alapján tartja tisztán a fedélzetet, és ápolja hajó minden szegletét. Mindíg jó szélbe fordítja a vitorlát, és a viharok ellenére is sikeres hajózás egybentarja a legénységet. Kapitányt, matrózt egyaránt.

A kapitány tudja: matrózok nélkül nem sokat ér egyedül, a matrózok tudják: a jó kapitány a hajó lelke.

Vigyázniuk kell egymásra!

Rólam

G. Fodor Gábor Századvég, stratégiai igazgató Nem elemző vagyok, hanem politikai gondolkodó. Ennek a szerepnek van hagyománya és előképe, de nincs kortárs kontextusa. Az a cél, hogy legyen.

Címkék

Alkotmánybíróság (1) államadósság (1) az önbecsülés kultúrája (2) a lebeszélés kultúrája (3) Bajnai (7) Bajnai Gordon (1) baloldal (7) blogok (1) Brüsszel (1) centrális erőtér (1) centrális politikai erőtér (1) DK (1) Együtt 2014 (3) EGYÜTT 2014 (1) ellenzék (1) első ember (2) értelmiség (1) Ertsey Katalin (1) Európa (1) Eurpai Unió (1) EU csúcs (1) fasizmus (3) férfiasság (2) fiatal konzervatívok (1) Fidesz (4) forradalom (2) Gurmai Zita (1) Gyrucsány Ferenc (1) Gyurcsány (6) Gyurcsány-Bajnai Szövetség (2) háború (1) Haha (2) hazafiság (1) Herczog Edit (1) igazság (1) IMF (2) Jávor (1) Jobbik (1) jobboldal (5) Karácsony (1) Karsay Dorottya (1) kommunizmus (1) kormányzás (4) középosztály (1) közmegegyezés (3) kulturkampf (1) kultúrpolitika (1) Kunhalmi Ágnes (1) liberalizmus (3) LMP (5) machiavellizmus (1) Medgyessy (1) megszorító politika (1) Mesterházy Attila (1) Milla (2) módosító indítványok (1) MSZP (6) nagyvonalúság (1) nemzetegyesítés (1) nemzeti érdek (2) nőiesség (1) Orbán Viktor (2) örülünk vincent (1) összefogás (1) ostromlott erőd (1) parlamentarizmus (1) polgári Magyarország (1) Polgár Dóra (1) politikai gondolkodás (1) progresszív blog (1) reformközgazdaságtan (1) regisztráció (1) rendszerváltás (1) rezsicsökkentés (1) sas-kabaré (1) Scheiring (1) szabadságharc (1) szabad ember (1) Szabó Rebeka (1) szakértő (1) SZDSZ (1) szocialisták (1) szocialista hatalompolitika (2) szocialista párt (3) szocializmus (2) Szolidaritás (1) törvényjavaslat (1) Vadai Ágnes (1) választási eljárás (1) válság (3) válságkezelés (1) varánusz (1) Címkefelhő

Kommentek

  • igorx: Régen voltak a fotelpunkuk Utána jöttek a fotelnácik Újabban a fotelkomcsik (Fidesz) Most meg itt ... (2020.05.28. 22:02) Férfiasság
  • Lepo: Mi baja van ennek a ronda, gnóm kis embernek? Kicsit félek, ha tehetné, orsósféreggé válna, hogy m... (2019.04.18. 11:50) Férfiasság
  • TalpigJimmy: Emberek! Ez egy nagyon frusztrált ember :D Van is mire :D Hogy néz ki a szerencsétlen? (2018.05.30. 20:32) Férfiasság
  • szabik: en internet munkat keresek (2016.03.17. 07:25) Férfiasság
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása