GFG Blog

Az leszek, amivé ti tesztek

Magyarország jobban teljesít

2013.02.27. 12:28, gfg ,

„Mint kormányrudat használta a reményt és a félelmet; az egyiket, hogy féken tartsa az athéniak önteltségét, a másikat pedig, hogy felemelje és vigasztalja őket, ha kedvüket vesztették.”

(Plutarkhosz: Párhuzamos életrajzok)

 

HAZAFIAS KÖTELESSÉG MARADNI ÉS EMELNI A HAZÁT!

A politikai idegenszívűség szirénhangjai akarják elvenni a reményt, hogy van értelme a küzdésnek, itthon is lehetséges egyről a kettőre jutni, van értelme kitartani, a magyaroknak magyar földön boldogulni.

A politikai idegenszívűség szirénhangjai hazafias kötelességnek hazudják saját morális parancsunkat, hogy mindenki, aki teheti, akinek esze, képzettsége van hozzá, EL KELL HOGY HAGYJA A HAZÁT. Mert mint mondják: „ha maradnánk, akkor teljesítményünk elnyújtaná az agóniát. Ha maradnánk, akkor erőforrásokat adnánk a nép illúzióinak és irreális elvárásainak további fennmaradásához-fenntarthatóságához. Ha maradnánk, akkor megnyúlhatna az az idő, amíg még az elit a maga hasznára működtetheti az országot, és amíg a nép zömének csak egyre kevesebb és kevesebb valós reménye lehet. Aki pedig gyorsítja az önző elit távozását és rövidíti népe szenvedését és segít a népnek megszabadulni  káros illúziótól, az hazafi.

Ha igazuk van a politikai idegenszívűség bajnokainak, hazafias kötelesség rábírni őket hogy menjenek, hagyjanak itt minket. Ha számukra az a hazafi, aki gyorsítja az önző elit távozását és rövidíti ezzel népe szenvedését, mert segít megszabadulni a káros illúzióktól, akkor legyünk hazafiak az idegenszívűek szótára szerint is.

Mert kik is ők valójában?

Ők az ÖNZŐ ELIT TAGJAI, akik a népre hivatkoznak, miközben saját jólétüket tartják csak szem előtt.

Ők az önző elit tagjai, akik ha CSERE van, elmennek New Yorkba, Hong Kongba meg Párizsba tanítani.

Ők az önző elit tagjai, akik azelmúltnyolcévben még maradni akartak, mert haszonélvezői lehettek saját elvbarátaik kormányzásának.

Ők az önző elit tagjai, akik „népet” csak színes albumokban láttak, meg is könnyezik az eredeti angol, francia vagy német képaláírást.

Ők az önző elit tagjai, akik azt hiszik, hogy TELJES KÖRŰ TUDÁSUK magasabbrendű a politikai tudásnál, hogy ők jobban tudnák, őket az ÉRTELEM parancsa vezeti, csak nem engedik őket oda, mert a tehetségtelenek elveszik előlük a levegőt, megméretni viszont nem méretik meg magukat, mert senki se állna mögöttük, senkit se képviselnek önmagukon kívül, ezért undorodnak a standard magyar politikustól, a magyar standardtól meg hánynak, hazafias kötelesség tehát elmenniük.

Senkit se tévesszenek meg a politikai idegenszívűség szirénhangjai! Az önző elit tagjai nem a hazáért, hanem magukért mennek el.

Hazafiúi pátosznak hazudják kényelmüket, a sajttorta iránti engesztelhetetlen vonzódásukat Párizsban, kortyonként ízlelgetni a whiskeyt Glasgowban, „a kortárs nemzeti radikalizmus pusztításai Budapesten” és „neofasizmusok Magyarországon és Magyarországon”  elnevezésű kurzusokat tartani a problémát értő „nyugati” liberális tanszékeken, vagy éppen megtalálni a gyökereiket Braunschweigben vagy éppen Schwarzburg-Rudolstadtban.

Mert azt meg lehet érteni, ha valaki szerencsét akar próbálni valahol máshol, ha azt gondolja máshol sikeresebb lehet, a világ más pontján talán kiegyensúlyozottabb, jobb életet élhet. Ennek a vágynak azonban semmi köze a hazafisághoz. Mert a hazafiság a közösségért érzett felelősség, még akkor is, ha egyénenként áldozatot is kell vállalnunk érte. 

Őket valóban itthon kell marasztalni, mert valóban érdemes azért dolgozni, hogy ők visszajöjjenek. Nekik be kell bizonyítani, hogy élhetőbb lesz Magyarország, mert ez is szép Richmondnak való hely. Nekik kell megmutatni, hogy ugyan nehéz, de az eredmények már láthatóak. Hogy megérte kiállni a magyarok érdekeiért, megérte felvállalni a konfliktusokat, mert MAGYARORSZÁG már egy sor területen JOBBAN TELJESÍT, még mindig nem elég jól, de jobban. S ha a magyarok összeadják az erejüket, érdemes ebben az országban berendezkedni, családot alapítani, gyerekeket nevelni, és ki-ki amivel tud, azzal előmozítani a hazát.

Fennáll tehát egy bizonyítási kényszer: nekik és mindazoknak, akik maradni akarnak,  reményt kell adnunk: Magyarország jobban teljesít, jó magyarnak lenni. Magyarország még sokra hivatott. Csak maradjunk itt, emeljük fel a hazát.

Az önző elitnek viszont üzenjük meg: hiába vártok a „katasztrófára”, hiába várjátok, hogy a romok alól elérkezzen hozzátok a nyöszörgés hangja, hiába akartok majd visszatérni, mert nem lesz itt semmiféle katasztrófa, nem lesz itt nyöszörgés, nem lesz itt nemzethalál, Magyarország emelkedni fog.

Nektek New Yorkban, Párizsban, Hongkongban, Braunschweigben, Schwarzburg-Rudolstadtban emelkednek majd a sírjaitok.

 

Címkék: hazafiság,progresszív blog,Magyarország jobban teljesít

A bejegyzés trackback címe:

https://gfg.blog.hu/api/trackback/id/tr875108048

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.02.28. 11:00:07

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Kiürítési terv 2013.02.28. 08:58:09

Nem lehet nem észrevenni, hogy az utóbbi hónapokban az ország elhagyása a balliberális médiumok és blogok egyik kedvenc témájává vált. (Például itt van ez a förtelem, csak erős gyomrúaknak.) Itt minden rossz. Itt nem lehet se élni, se érvényesülni. Bez...

Trackback: Fegyveresek támadtak Habony Árpádra 2013.02.28. 06:33:39

Egyikük kezében banyatank volt, másikuk zsebében akármi is lehetett. Piacra igyekvő idős párnak álcázta magát két provokátor, akik Habony terepjárója elé ugorva kényszerítették kiszállásra a miniszterelnöki kommunikációs tanácsadót. Az eset még 2006 ő...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nincs1itt 2013.02.28. 13:57:51

@Lencsés István: Pityuka, Pityuka... Nem szokásom kommunikálni, beszélget, eszmét cserélek, vitatkozom, de semmiképpen NEM KOMMUNIKÁLOK! Írni, hellyel-közzel, hejesen irok. Nekem megfelel, ha szerénytelenségednek nem, akkor magasról teszek rá. Hibákkal, helytelenül írsz. Magyartalanul újbeszélsz, rád fokozottan igaz: A tudatlanság=erő!!!
Csókpuszi máshonnan.

Lasombra 2013.02.28. 14:17:02

@Lencsés István: látom, vannak még hiányosságok, de rajtam ne múljon.

- attól, hogy egy szövegből csak az oda tartozó, releváns részt veszem ki, attól még idézhetek pontosan. tudod, lehet idézni pontosan az Ember tragédiájából a teljes mű bemásolása nélkül is. a pontosság kritériuma nem ez.

- látom, a mellékmondatok még mindig nem mennek.
"Ilyen nincs hogy..." na, mit teszünk a "hogy" szó elé?

- ilyen szó nincs, hogy "pontodan"

- Amúgy is, a rövidítésed szint alatti. Ha idézel, pontosan tedd, köszönöm szépen. (ld. "... nyelvtannáci...")

de nem ironizáltam.
trollkodni csak pontosan, szépen.
hajrá! menni fog ez.

Melchi Zadok 2013.02.28. 14:52:04

@Lencsés István: jaj pityu, már megint tátott szájjal rohangálsz a faszerdőben.

Melchi Zadok 2013.02.28. 14:52:58

@bőrmók: nem, csak az a személy az, aki írta.

Ultracivil 2013.02.28. 15:29:58

Nagyon nagyon örülj Mocsok, hogy kiment az a félmillió.
Ha itt maradtak völna, már régen a földbe lennétek gyalulva!

Mellesleg remekötlet volt ez a blog arra, hogy a TEK összegyűjthesse az infromációkat a más gondolkodásúakról.

Orwell forog a sírjában!

bőrmók 2013.02.28. 15:54:56

"Századvég, stratégiai igazgató"?????????????????? STRATÉGIAI IGAZGATÓ?!

Lencsés István 2013.02.28. 15:57:34

@Lasombra: Sajnos mivel most sem írtad nagy kezdőbetűvel a mondatodat , így utoljára reagálok rád , ha nem tanulod meg ezt az alapdolgot . Idézni így kell . : " .... idézett szöveg .... " . Szívesen . :) Én nem trollkodom , épp te csinálod ezt ráadásul névtelenül , mert fosol .

bőrmók 2013.02.28. 16:16:01

Íme az igazi önző elit, a befolyásosok legbefolyásosabbika, Habony Árpád:

hvg.hu/itthon/20130227_Garazdasagert_eliteltek_Orban_bizalmasat

bőrmók 2013.02.28. 16:22:05

"Közel egymilliárd forintot keresett pár hónap leforgása alatt a Fidesz-közeli Századvég-csoport – derült ki egy októberi bírósági tárgyaláson."

hvg.hu/itthon/20121029_szazadveg_kiterjedt_megbizasok_kormany

darthvad 2013.02.28. 16:28:34

Döbbenetes.

Bekapcsolom az m1 híradót: Sikerisztán
Beszélek ismerősökkel: Abszurdisztán

10-15 éve úgy voltam vele semmi pénzért nem mennék el innen. Most úgy vagyok vele a szívem szakadna meg és nekem anyagilag bár jobb lenne lelkileg biztosan nem, mégis egyre többször eszembe jut hogy na ezt már nem.

m1 híradó: bővült a foglalkoztatás
A munkahelyemen: tucajával építik le az embereket.

Az elmúlt 15 év alatt annyi adót fizettem be amiből fel lehetne húzni egy 2 szintes luxusházat.
Amiben lakom az egy 50 éves ócska épület és örülnöm kell neki hogy egyáltalán ez is van és saját.
Nem sajnáltam volna a sok adót ha azok akik kapják értelmes munkát végeznek érte cserébe.

Így viszont szívem szerint én is pofán b*sznám az összes mosolyogva engem hülyének néző, lekezelő politikust beleértve gyurcsányferit, gordonkát, viktorkát, selmecigabikát, hoffmannrózsikát, szíjjártópetikét, lázár"sokmilliósAudi"janikát és az egész államszervezetből azokat akik egyszerűen nem értik honnan kapják a fizetésüket. (Tisztelet a kivételnek, mert ilyenek is vannak azért sokan - már az államigazgatásban, de nem a politikusok között)

Ami a legnagyobb dilemma: a gyerekeimet hagyjam itt felnőni vagy vigyem el őket olyan helyre ahol talán egyszerűen csak nem olyan mint itt?

Tényleg nem vagyunk elegen olyanok akik azt látjuk hogy ezt az országot min. 12-13 évvel ezelőtt beletették egy lefelé menő spirálba amiből évről évre nehezebb lesz kiszállni?

graycivil 2013.02.28. 16:30:42

@Lencsés István: "ORBÁN nem vett fel hitelt . "

Beszarok! A MANYUP megtakarítások elvétele nem ugyanaz, mint a hitel felvétele? Meg az államkötvény kibocsátás nem hitelfelvétel?

No comment!

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.28. 16:56:57

@graycivil: a MANYUP elvétele az a tövényesített rablás minősített esete.

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.28. 16:57:54

@Ultracivil: nem a TEK, hanem a fideszes adatrablók. Remélhetőleg még nem egy cég a kettő.

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2013.02.28. 17:53:45

@graycivil: "A MANYUP megtakarítások elvétele nem ugyanaz, mint a hitel felvétele? Meg az államkötvény kibocsátás nem hitelfelvétel? "

Az államkötvény kibocsátás tényleg olyan, mint a hitelfelvétel.

A manyup elvétel viszont nem olyan: nem okos dolog egyszerre betéttel rendelkezned egy bankban, és ezzel párhuzamosan hitelt törlesztened. A betétnek alacsony a kamata, a hitelé magas, nem jársz jól. Ki kell venni a betétet, és csökkenteni belőle a hitelt. Van még kérdésed?

bőrmók 2013.02.28. 18:05:51

@Vértes László: a manyup elvétel csak azért nem olyan mint a hitel, mert az állam ezt már nem fizeti vissza (nyugdíjként sem)

Mérges 1234 2013.02.28. 18:18:12

@Lencsés István:

" A Gdp emelkedett"

A KSH adatai szerint csökkent.

De mindegy, élj csak a kis álomvilgodban.

A bruttó minimálbér nőt, a nettó meg csökkent az adójóváírás eltörlése miatt, de ettől függetlenül is csökkentek a reálbérek.

Mindemelett persze vannak dolgok, amiket a Fidesz jól csinál, de a valóságot letagadni paraszt dolog.

Fényezett Rézlábos 2013.02.28. 18:33:32

A rólam szekciót korábban javasoltam átírni, hogy az ideérkezők tudják, hogy mi ez a blog:
'(...) arra jutottam - kizárólag elvi alapon -, hogy a "Rólam" szekciót az alábbiak szerint javaslom átírni: "Nem elemző vagyok, hanem egy felkapaszkodott politikai seggnyaló. Ennek a szerepnek van hagyománya és előképe, de nincs kortárs kontextusa. Az a cél, hogy legyen."'
De már nem kell, elolvassa az ember ezt az írást, és rögtön tudja pozicionálni az íróját, Orbán Viktor _alá_. Esetleg még a "Férfiasság" címűt tudom a publikum figyelmébe ajánlani, hogy sokat sejtetően mosolyoghasson egyet, és kimondhassa, "most már mindent értek!" :).

Szerintem az biztató, hogy nem habzanak itt tömegével a retardáltak, csak egy-kettő, meg a poszter... lehet, hogy egyre égőbb támogatni a macskajancsikat?

Amúgy szóljatok, ha kezdődik a köteles program, esztit bevállalom. Meg a lézert, bár arra gondolom sok jelentkező van... :)

Lencsés István 2013.02.28. 20:24:15

@Mérges 1234: Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) Akik meg dolgoznak rajta azok szerint nőtt , ez a lényeg . Nem álom világ , hanem tény . A nettó minimálbér is nőtt . Nem kell hazudni . A valóságot pont te tagadod , ráadásul anoniman ami még szánalmasabbá tesz téged .

@graycivil: Szarjál be , nem érdekel . Nem vették el , állami alá lett vonva ami jobb . Nem hitelfelvételt jelent . Az államkötvénykibocsátás is jó az országnak és az sem hitel .

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.28. 20:57:36

@Lencsés István: kezdem elhinni, hogy te tényleg akkora állat vagy, amekkorának mutatod magad.
Önkéntes pénztár az elmúlt évben valami 12% körüli hozamot hozott össze. A fidesz állam meg szimplán lenyelte a manyupból elrabolt pénzeket. Nemhogy hozama nincs, de egyszerűen eltűnt az a sokmilliárd...

Sea-you 2013.02.28. 21:04:16

Rettento demagog leszek. Elloptatok az elmult 20 evunket, most megporbaljatok a kovetkezo 20at is?

nem megfelelő 2013.02.28. 21:19:00

@Lencsés István:
"Kötvény
Fogalma: olyan értékpapír, amelynek kibocsátója arra vállal kötelezettséget, hogy a kötvényben megjelölt pénzösszeget, annak előre meghatározott kamatát a kötvény jogosultjának adott időben és módon megfizeti. Lejárattal bíró, hitelviszonyt kifejező értékpapír."

Ez a 2012 évi érettségi tétel (bár már 2010 áprilisában is így volt, ezt azért a fidesz se definiálta át.)
penzugy.erettsegi.org/2010/04/kotveny-es-reszveny-nevertek-es-az-arfolyam-kozti-kulonbseg-ertekpapirokkal-kapcsolatos-penzugyi-dontesek/

De biztos igazad van, a kötvény nem hitel, csak a viszonya ... De ezt beszéld meg a PSZÁF-fal is:

"Az állampapír az állam által kibocsátott hitelviszonyt megtestesítő értékpapír. Állampapír vásárlásával tulajdonképpen AZ ÁLLAMNAK ADUNK KÖLCSÖNT, előre meghatározott kamatra és előre meghatározott időre. Ez utóbbi – azaz az állampapír futamideje – alapján megkülönböztetünk kincstárjegyet (1 évnél rövidebb lejáratú) és államkötvényt (1 évnél hosszabb lejáratú)."
(Kiemelés tőlem.) Forrás:
www.pszaf.hu/fogyasztoknak/befektetesek/allampapirok_kotvenyek2

Mo. adóssága érdemben nem változott. Ez csak úgy volt lehetséges, hogy a lejárt hiteleket kötvény és állampapír kibocsátással felvett új hitelekkel törlesztettük. Ill. idefolyt még a magánnyugdíjpénz nagy része is, viszont akkor tényleg felmerül a kérdés, mit csináltak rosszul, hogy még mindig ugyanannyira vagyunk adósok, mint két éve:

"A GDP-arányos államadósság 2011 végén még mindig a GDP 78,9 százalékán állt[..]"
( index.hu/gazdasag/2012/11/06/adossag/ )
Ehhez képest 2013:
"Az összesített GDP-arányos államadósság jelenleg 78,98%"
www.kormany.hu/hu/nemzetgazdasagi-miniszterium/hirek/adossagnyomas-mero

Mit mondjak? Szép volt fiúk? :)

nem megfelelő 2013.02.28. 21:24:18

@nem megfelelő: bmeg, persze, egy éve már el volt tapsolva a nyugdíjpénz. Ebből viszont az következik, ha nem találnak újra valami ezzel összevethető forrást, egyszerűen nem fog csökkeni az államadósság.

Remélem, most nem adtam tippet.

Poszt Olok 2013.02.28. 21:36:10

@Lencsés István:
Az agyad valószínűleg hasonló szinten áll értelmi szempontból, mint a segglyukad. Ezt folyamatosan bizonyítod. A helyesírásról annyit,h HA akarok valamit helyesen írni, akkor úgy is teszek. Szánalmas ebbe belekötni, mikor akkora segg vagy,h a tényekre nem tudsz mit írni. Te isten barma, szerinted évi 2-300ezer kivándorlóval (aktív munkavállalóval), csökken a népesség,akkor nem csökken a foglalkoztatottság? Hidd el uradnak és gazdádnak ezt a hülyeséget. Vedd már észre,h a "növekvő" foglalkoztatottság csupán a közmunkások miatt tűnik annak. Régen egy közmunkás 6-8 órában dolgozott, most 4 órában, azaz ugyanazon költség mellett dupla akkora a foglalkoztatás, DE a pénz fele annyi, kb. nettó 43000Ft. Élj meg abból te és az urad. Mellesleg ezen statisztikai húzás mellett is folyamatosan csökken az aktív munkavállalók száma. Olyan segg vagy,h mielőtt a szenny folyik a szádból, nem gondolkozol el, mert ahhoz ész kéne. Annak a fél neuronnak ami a fejedben van leírom, hátha szájbarágósan megérted: VIKTOR+DIKTÁTOR =VIKTÁTOR...ezt hívják szójátéknak, hátha a silány és szánalmasan egyszerű szókészletedet bővíteni tudod kicsit. Megkérnélek,ha nincs tényszerű információd valamiről (csak a vezéred hazug szava), ne égesd magad mert csak viccet csinálsz magadból te biomassza. Tudod miből épül fel az infláció? HA tudnád, akkor azt is tudnád,h a nettó bérek bár nőttek, de az adók miatt a vásárlóérték rengeteget csökkent. Ha nem tudod, akkor meg ebben a témában is csak egy Viagra nélküli lankadt fasz vagy.

Melchi Zadok 2013.03.01. 06:27:35

Jotunder posztja errol a patkanyrol:                                                                                                              G.Fodor Gábor
    G.Fodor Gábort kutya nem hívja New Yorkba, Hong Kongba, Párizsba tanítani. Mert senkit sem érdekel, hogy mit mond a rezsicsökkentés ideológusa. Főnökével Lánczi Andrással együtt, egyetlen értékelhető mondatot nem írtak le az életükben. Nem marad utánuk semmi, csak a szaguk. Az a szag, ami miatt olyan sok fiatal tehetség valóban elmegy New Yorkba, Hong Kongba és Párizsba. Nem tudom, hogy egy nap megkapják-e azt a büntetést, amit érdemelnek. A legborzalmasabb, legkegyetlenebb büntetést, amit egy ilyen bérgyilkos megérdemel. Azt a pillanatot, amikor megérzik a saját szaguk elviselhetetlenségét. 

    Lehet, hogy ez a nap soha nem jön el, lehet, hogy az egész életüket az ország nyakán fogják tölteni Orbán Viktorral együtt. Ha egy országnak az orbánviktorok és a géfodorgáborok kellenek, akkor annak az országnak meg kell kapnia a maga orbánviktor és géfodorgábor adagját, minden egyes nap, szép nagy kanállal. 

    Hogy engem mennyire nem érdekel, hogy ezek ma reggel éppen minek hazudják magukat, konzervatívnak, vagy valami másnak. A történet egyszerű. Egy politikai csoport kinevezte magát konzervatívnak, és megszerezte a hatalmat. Ha marxistának nevezték volna ki magukat, akkor géfodorgábor ma azt magyarázná, hogy milyen szexi kísértet járja be Európát. Ezek mindig egyformák voltak. Csak a szaguk volt ugyanaz. 

    Itt már régen nincsenek gondolatok, nincs értelme a minőségnek, csak az oldalaknak. Ötvenszer játsszuk le ugyanazt a partit, hibátlanul. Igen, lehet, hogy én meg ötvenszer írom meg ugyanazt a posztot. Tegnap, délelőtt egy angol kisváros főutcáján bementem a lengyel boltba. A kislány, aki kiszolgált, ma még lengyel, alig beszél angolul, de tudom, hogy pár év és ő is angol lesz, s bár lengyel füstölt makrélát fog enni, és akkor is elmondja majd a wegrypolskidvebratankit annak a magyarnak, akivel találkozik, de angol lesz. Angolnak lenni, ebben a posztban annyit jelent, hogy olyan messzire mész a szag forrásától, hogy már nem is érzed.

    Ez az ország a Nádasdy Ádámot küldi nyugdíjba, mert hiányzik pármillió forint. A géfodorgáboroknak mindig jut pár milliárd. És édes hazám, ne kezdj el mutogatni senkire, ez te vagy, a kezedben volt a sorsod, nem kötelezett senki arra, hogy a géfodort válaszd a Nádasdy helyett, ez a te választásod volt, van és lesz. Hogy téged is zavar a szag? Hát nagyon sajnálom, de ez mostantól már a te szagod is egy kicsit. 

   Én egy liberális Magyarországtól is megőrülnék, egy baloldali Magyarországtól is. Minden olyan országtól meg kell őrülni, amelyik elhiszi, hogy a jóba elég valamely megfelelően kiválasztott oldalon  beleülni.  És ez az ország elhitte, hogy ez így van. Ha egy nap, Orbán Viktor rossz lapot húz, megkapja a Lee Harvey Oswald emlékérmet, vagy egyszerűen csak elsöpri valami kósza válság, édes hazám, te halálos biztonsággal fogsz valami hasonlót választani a helyére. Az új Nagy Ő géfodorgáborjait is imádni fogod, akik majd a liberalizmusról fognak ökölcsapás szerű blogokat írni. Édes hazám, valld be, te megszeretted ezt a szagot. 

  Feltétlenül szólj, ha egyszer rájössz, hogy mégis inkább a füstölt makréla szagát szereted. 

    

   

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2013.03.01. 07:24:24

@bőrmók: A manyup hosszú téma, semmi köze a hitelhez, attól kezdve, hogy 2006 táján deficitessé vált a nyugdíjrendszer, meg kellett volna szüntetni. Jó dolog, hogy megszüntették, mert a manyup pénz a havi nyugdíjak kifizetéséhez hiányzott.

Ha belegondolsz, a nemzedékek közötti szolidaritásnak nincs valódi alternatívája. Az öngondoskodás szép és helyes, de nem államilag előírt formában, és nem deficites nyugdíjrendszer mellett, hiszen ha hitelből fizetjük a nyugdíjat, akkor nő az adósság.

Ha nő az adósság, akkor nem ésszerű abban reménykedni, hogy párhuzamosan megtakarítunk. Azt mondhatnánk gyerekeinknek: van tízmillió örökséged, és ez fantasztikus, mert részben kifizetheted belőle a harmincmilliós tartozást, amit szintén örökölsz. Józan eszű ember elkövetne ilyet?

graycivil 2013.03.01. 08:53:08

@Lencsés István: " Szarjál be , nem érdekel . Nem vették el , állami alá lett vonva ami jobb ."

Ne röhögtesd ki magad! Ha én állampapírt veszek, akkor a pénzemet "állami alá vonják", vagy kölcsönadok az államnak? Ilyen alapon akkor az "emúttnyócév kormánya" nem eladósította az országot, hanem "készenléti hitelt" vett fel- hiszen a felvett pénzt "betétben tartotta" - amit most a FIDESZ fel is használt.

@Vértes László: "Jó dolog, hogy megszüntették, mert a manyup pénz a havi nyugdíjak kifizetéséhez hiányzott."

Tipikus csúsztatás. Lehet vitatkozni, hogy a MANYUP-ot mikor kellett volna bevezetni, de hogy hosszú távon szükségszerű, az számomra egyértelmű. Amúgy a bevezetése egyrészt növelte az adósságot, másrészt azonban növelte a bizalmat, ami a külföldi finanszírozás költségeit is csökkentette. (Illetve "tartalékot" képzett a jövendő kormány számára) Másrészt bizonyos mértékig "garantálta", hogy a jelen nyugdíjbefizetései alapján a mai dolgozó valaha "részesülhet-e a nemzedékek közötti szolidaritás" áldásából.

Tehát vagy a MANYUP rész nem számít hitelfelvételnek, vagy mostani eltapsolása számít hitelfelvételnek. Csak az "egységsugarú gondolkodás" (átvett) próbálja meg kifordítani a gazdasági tényeket.

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2013.03.01. 09:07:43

@graycivil: "Tipikus csúsztatás. Lehet vitatkozni, hogy a MANYUP-ot mikor kellett volna bevezetni, de hogy hosszú távon szükségszerű, az számomra egyértelmű."

Lehet, hogy terminológiai zavar keletkezett: ha az önkéntes magánnyugdíjpénztárakról beszélsz, azokra tényleg szükség van, de azokat nem is vette el senki.

A kötelező manyupokat szokás "manyup"-ként emlegetni, azokat elvették, de azokat deficites nyugdíjrendszer mellett el kellett venni.

A nemzedékek közötti szolidaritás azt jelenti, hogy unokád fizeti a nyugdíjadat, és nem a te felhalmozásod. Ez a szolidaritáson alapuló komponens nem nélkülözhető. A saját megtakarítás okos dolog, maximálisan helyeslem. Csakhogy kötelezően előírni fából vaskarika, pedagógiailag rendben van, amíg a havi nyugdíjak folyósítása nem deficites, nem kell rá hitelt felvenni. Ez a pont 2006 táján következett be. Ekkor kellett volna véget vetni a pedagógiának, és kijelenteni, hogy mostantól magadnak kell fedezned az eddigi kötelezőt. Nem történt meg, nyílt vita sem volt róla, mert azt gondolták, a primkó társadalom úgysem érti meg. A mai utóvédharcok bizonyítják, hogy tényleg nem...

Viszont a társadalom nem maradhat ebben a ködös tájékozatlanságban, mert a demokrácia működését veszélyezteti, ha a lényegi ügyekre ennyire nincs rálátása. Egyetértesz?

Lencsés István 2013.03.01. 09:15:34

@graycivil: Ha idézel pontosan tedd , köszönöm szépen . :) A magánnyugdíj pénz állami alá lett vonva mert így jobb , ha nem érted , nem az én bajom .... 2002 - 2010 között az országot pusztította az akkori regnáló kormány .

@Poszt Olok: A sértegetésed lepereg mert anoniman írod . A rövidítés IS szint alatti . Nem belekötöttem , csak alaphiányosággal rendelkező emberszerű lény ( mert egy anonim nem ember .... ) - el nem lehet beszélgetni ( Alaphiányosság : Lásd amiket írtam ) . Isten nagy kezdőbetű , ez a a legnagyobb hiba te anonim geci . Aki kimegy az gyáva . A népesség most nőtt , ezt is mondták .... A foglalkoztatottság nőtt , a munkanélküliség csökkent , aki mást állít az hazudik . Nincs uram , se gazdám . A közmunka is munka . Aki a kis pénzt nem becsüli , nagyot nem érdemli . Bátyám annyiból él és nem sír ,pláne anoniman . Az hogy ti gyenge szójátékokkal próbálkoztok fosva névtelenül , attól még a tény nem változik ha nincs ORBÁN VIKTOR csődbe ment volna az ország , és ők maradnak kormányon 2014 - ben is szóval csak sírjál tovább , de akkor az még szánalmasabb lesz . :) ;) :D Én csak akkor írok ha tényem van , ha véleményem van oda írom hogy szerintem . Nincs vezérem . Nem érdekel a sok anonim geci véleménye . Az infláció is csökkent . A bérek nőttek , a vásásrló érték is nőtt .

@nem megfelelő: A link nem tény . A rövidítés szint alatti . Az államadósság csökkent , én annak hiszek aki dolgozik rajta és nem egy anonim gecinek . :) ;) :D

@fidesz = népirtó csőcselék: Mondatkezdés nagybetű . Egy állat nem tud internetezni . Ilyen nincs hogy " .... fidesz állam .... " . A rövidítés IS szint alatti . Nem elrabolták a pénzeket , hanem az állami jobb .

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2013.03.01. 09:23:57

@melchi zadok: "A kislány, aki kiszolgált, ma még lengyel, alig beszél angolul, de tudom, hogy pár év és ő is angol lesz, s bár lengyel füstölt makrélát fog enni, és akkor is elmondja majd a wegrypolskidvebratankit annak a magyarnak, akivel találkozik, de angol lesz."

Lehet, hogy szerinted, sőt akár szerinte is már angol, az angolok szerint talán a gyereke lesz többé-kevésbé az, de ez másodlagos. Téged felháborít, ha valaki Debrecenből Sopronba költözik? Engem nem.

Mi van akkor, ha egy magyar nyugatra költözik, és pár év múlva tér haza, vagy akár végleg letelepedik nyugaton? Szerintem semmi. Európa egységes.

A poszt arról szól, hogy pl. Debrecen jobban jár, ha a helyi ügyeket hátramozdítók nem csak mondják, hogy Sopronba mennek, hanem meg is teszik. Ekkor derül ki, mi lesz Debrecennel, és Sopronban mennyire örülnek azoknak, akik szokásuk szerint hátramozdítják a helyi ügyeket. Kiderülhet, hogy Debrecen tényleg rossz hely, és lassan mindenki kiköltözik? Kiderülhet, de az ellenkezője is. Kiderülhet, hogy Sopronban nincs kolbászból a kerítés? Kiderülhet, ahogy az ellenkezője is. Kiderülhet, hogy a debreceniek másképp viselkednek Sopronban, és ha Debrecenben is úgy viselkednének, nem kéne költözniük? Akár ez is kiderülhet.

A puding próbája nem a szájalás, hanem az evés.

graycivil 2013.03.01. 09:29:42

@Vértes László: "Lehet, hogy terminológiai zavar keletkezett: ha az önkéntes magánnyugdíjpénztárakról beszélsz,..."

Nincs terminológiai zavarom. A MANYUP pénz utáni hitelfelvétel "fedezete" megvolt, tehát nem "valódi, hanem készenléti" hitelnek számít. Egyszer valakinek ki kell(ene) fizetnie ezt a pénzt, mert "ez jár". Más kérdés, hogy akkor majd jut-e?

Abban egyetértünk, hogy a MANYUP körüli pro-és kontra hisztéria megzavarta a társadalmat, amely nem szereti a "bizonytalanságot". Szakmailag azonban láthatólag többségében "hit" kérdése, hogy ez ÍGY jó volt-e. Most már nem kérdés, szívni fognak a jövő "nyugdíjasai". (Ha lesz nyugdíjuk).

Amúgy meg felteszem a kérdést: Ha már a jelenben a jövő - valószínűleg messze szigorúbb - nyugdíjszabályait alkalmaznák, akkor is deficites lenne a nyugdíjkassza? Tehát elmondhatjuk, hogy a nyugdíjkassza deficitje a "jövő generációk terhére történő jelenidejű luxusköltség". Ne próbáljunk meg a rendszerben verbálisan "pénzt eltüntetni vagy előállítani".

graycivil 2013.03.01. 09:47:37

@Lencsés István: " 2002 - 2010 között az országot pusztította az akkori regnáló kormány ."

Látom, ennél ütősebb és szakmaibb érvet egyetlen hozzászólásoddal sem sikerült produkálni. Köszönöm, hogy vitázhattunk! :-)

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.01. 09:50:11

@Lencsés István: egy anonim féreg ne adjon nyelvtan leckét. Ezen felül, ha nem látnád, a mondat kezdetét a "@" karakter jelenti.
Sajnos van pár állat, amelyik megtanult írni... (olvasni már nem) :D
Ezek egyike vagy te, kis anonímand!

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.01. 09:52:00

Nem tudom, csak engem zavar, hogy ez, meg a Géczy(?) csak idehánynak valami posztot, azt az index szerkesztője kibassza a címlapra, utána meg a "kedves" szerzők hallgatnak, mint szar a fűben?
Sem ennek, sem a geczynek nem volt soha, egyetlen hozzászólása sem (saját néven! :D) a blog.hu-n... Érdekes, nem?

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2013.03.01. 09:52:57

@graycivil: "Amúgy meg felteszem a kérdést: Ha már a jelenben a jövő - valószínűleg messze szigorúbb - nyugdíjszabályait alkalmaznák, akkor is deficites lenne a nyugdíjkassza? Tehát elmondhatjuk, hogy a nyugdíjkassza deficitje a "jövő generációk terhére történő jelenidejű luxusköltség". "

A kérdés jó, a válasz egyszerű: a nyugdíjrendszerben minimum 10, de inkább 20 év az átfutási idő. Annál rövidebb értesítéssel nem lehet változtatni a szabályokat. Tehát nem luxusköltség, hogy a nyugdíjasok nagyjából annyit kapnak, amennyit 10-20 éve reméltek, hiszen ebben a tudatban fizették az akkori idősek nyugdíját.

Ha továbbviszed a saját logikádat, akár azonnal meg is felezheted a nyugdíjakat. Nem javaslom, nagyobb butaság lenne belőle, mint ami szerinted a (kötelező) manyup lenyúlása volt. (Érdekes filozófiai vita lenne eldönteni, félre rakhatod-e magadnak az adód egy részét, hogy öregen majd feléld. És ha félretetted, nem nyúlhat-e hozzá szabadon egy jövőbeni kormány anélkül, hogy egy jogos szavad lehetne ellene?)

Úgy gondolom, sokkal barátságosabb, ha a kormány kommunikációja értesít róla, hogy gyermeket kell vállalnod a jövőd érdekében, mint ha a szüleid nyomora és éhezése kézbesíti számodra ezt a tanulságot.

Poszt Olok 2013.03.01. 09:55:28

@Vértes László:
Ezzel nem értek egyet. A manyup "államosításának" valóban messzebb menő okai vannak. Az egyik,h a magánkasszák megtakarításainak nagy részét állampapírba kellett rakni. Azaz ez egyfajta kötelezettség (vagy adósság) az állam részéről. Amikor ezt "megvédték" a mocskos tőzsdéző kasszáktól, akkor két dolgot értek el. 1. Csökkent az állampapírban fennálló kötelezettség.
2. Olyan ingyen pénzhez jutottak, amit (tegyük hozzá nagyon profin) elkölthettek.

Csökkent a kiadásuk ezzel és egy egyszeri bevételi forrás is keletkezett. Ez az egyik oka,h az államadósság csökkent hirtelen, majd visszakúszott a régi szintre.. A tartós csökkenéshez sokkal több dolog kell, amit ez a dilettáns banda sem felfogni, sem alkalmazni nem tud.Másik érdekesség,h jött a fidesz és az EURO sokszor volt 300 fölött. A gyenge forint miatt a devizában nyilvántartott adósság sokkal több. Viszont amikor nem szólt be "akasszafelmagátakineknemtetszik" bajuszkirály vagy szíjgyártó, esetleg szőke3.14csagabika, akkor eléggé visszaerősödhetett a forint egy átszámításhoz. Láss csodát, máris jobbak a mutatók. Ezek olyan látszateredmények, amelyek megvezethetik azt aki nem ért a közgazdaságtanhoz, de aki kicsit is konyít hozzá, az röhög a sok idiótán..vagy sír. Az állami nyugdíjkassza valóban deficites, de ez az öregedő társadalom miatt van, illetve az alacsony foglalkoztatás, a feketegazdaság és a jogi kiskapuk miatt, de ez egy pár száz oldalas tanulmány témája lehetne.

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2013.03.01. 10:00:59

@Poszt Olok: "A tartós csökkenéshez sokkal több dolog kell, amit ez a dilettáns banda sem felfogni, sem alkalmazni nem tud."

Ez már hasonlít egy szakszerű vitára. Segít, ha levezeted, pontosan mi az, amitől nem fenntartható egy 3% alatti deficittel működő államháztartás.

Szintén segít, ha a fenntarthatatlan tényezőkről levezeted, hogy van jobb jelölted, aki képes ezeket kezelni, mert olyan a programja, és nem csak mondja, hanem csinálja is. Kíváncsian várom.

Lencsés István 2013.03.01. 10:05:44

@graycivil: Ez nem érv , hanem tény , a tényt meg nem kell érvelni . Vita akkor van ha érvek ütköznek , de én csak akkor írok mikor tényem van , tehát erről IS ennyit . :) ;)

@fidesz = népirtó csőcselék: Utoljára reagálok rád , ha még egyszer kis betűvel kezded a mondatot te anonim geci . Én nem vagyok anonim , ez mutatja hogy olvasni SE tudsz . Nem adtam nyelvtan leckét , csak kértem az alapdolgokat amihez jogom van . Nem az jelenti , de hazudj csak . Ismételni meg nem fogom magam , ez nem az általános ....

Poszt Olok 2013.03.01. 10:07:08

@Lencsés István:
Jól van fiacskám, kocka vagy..simi-simi..ülj a helyedre...egyes. Eleget minősítetted az agyi fekete lyukadat. Nyalogasd a gazdáid talpát és csaholj tovább lelkesen. Megérdemled a sorsod. Értelmetlen bármit számokkal írni neked, mert tényleg csak arra vagy képes,h nyitott szájjal, üveges, üres szemmel rohangálj a faszerdőben. :)
Mellesleg te kezdted a sértegetést. A nyelvtanod csapnivaló és igen sűrűn elfelejted tagolni a mondataidat. Mielőtt mást kritizálsz (nem a témába illő területen), előbb a te helyesírásodat javítsd, mert csak a fenti megjegyzésedben sikerült megbuknod a magyar érettségin..vagyis mit mondok..... elnézést,h olyan fogalmat használok amit nem értesz. Nem akartalak sértegetni az érettségivel. Te az a gyümölcs vagy, ami már a fán rohad megérés előtt. Kicsit kukacos, kicsit savanyú, kicsit ocsmány, de a vezíredé... :) Jaaa.. és létezik más szó is a gecin kívül. Na csüccs le és húzogasd a nyakadon a bőrt, hátha elsül a kis oktondi buksid.:DDDDD
A többi témára nem reagálok, mert akkora satu vagy,h esztergapadra lehetne téged szerelni. Jaa.. és istened kb. annyit ér számomra mint ahogy írom, így helyes a kis betű is.

Lencsés István 2013.03.01. 10:19:44

@Poszt Olok: Nem vagyok a fiad . Nem tudsz sem olvasni , sem írni , sajnálom , így többet nem reagálok rád . :( A kutyák szoktak csaholni egy EMBER nem tud , igaz ezt te nem tudhatod hisz te nem vagy ember csak egy emberszerű fosós lény . A számokat nekem azok írják , akiknek hiszek , akik dolgoznak az ország jobbá tételén . Azaz a FIDESZ kormány , és nem te te anonim geci . Én direkt írok így . Nem kritizáltam , alapdolgot vártam el . Már rég megvan az érettségim , meg a diplomám is , erről is ennyit .... Minek írjak más szót ha ezt sem érted meg , mert ehhez is hülye vagy ? :D Nem reagálsz , persze mert tudod hogy igazam van , a tényekkel pedig senki nem tud vitatkozni , pláne egy névtelen félő senki . :) ;) :D Aki nem Isten hívő , annak föld alatt a helye azon nyomban .

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.01. 10:25:28

@Lencsés István: anonímand, még ahhoz is buta vagy, hogy ezt az ígéreted betartsd! :DDD
Egy anonim kutya véleménye különben sem érdekel! :D

Poszt Olok 2013.03.01. 10:27:53

@Vértes László:
Ez igen hosszú "szakmai" beszélgetés lenne. Én csak azt tudom,h a jelenlegi helyzet miért rossz és mi a csúsztatás benne.
A deficit fogalmával Te is tisztában vagy szerintem. A bevételeket meghaladják a kiadások. Célszerű lenne a bevételt növelni, de ez nem megy gyorsan, pláne nem azzal a sarccal, ami jelenleg az országban tapasztalható. A 3% alatti hiány megtartásának ebben a formában nagy ára van. Nem lehet a terheket végtelenségig növelni. Ez fogyasztáscsökkenést eredményez, ami újabb bevételkieséshez vezet, ami újabb adókat igényel......a spirál hosszú és a végén robbanásszerű hiányhoz vezet.
Első körben a foglalkoztatás színvonalának emelését kéne kitűzni. Olyan törvényeket hozni, amelyek nem teszik lehetővé vagy szükségessé a vállalkozók számára a fekete és szürke gazdaság támogatását. Élni és élni hagyni. Valós piaci versenyt kéne indítani és megvédeni a hazai és EU-s piacot a harmadik országból érkező termékek értékcsökkentő hatásaitól (pl. védővám). Ösztönözni a hazai termelést olyan ágazatokban amiben erősek vagyunk (természeti kincs, termőföld).....stb. Amint ez megvan, elég gyorsan jelentkezik egy viszonylag stabil fogyasztásemelkedés, ami bevételnövekedéshez vezet. Arányos közteherviselés visszahozása is fontos lépcső lenne. NE értsd félre. Otthon én viszonylag jól kerestem az átlaghoz képest, nem utálom a gazdagokat, de ez a rendszer igazságtalan.

Amúgy (véleményem szerint) az utolsó értelmes, az ország érdekeit szolgáló döntés Bokros csomagja volt. Előtte is mindenki elbaszta és utána is (nem csak a fidesz). Viszont itt a hatalom megszerzése és megtartása a fő irányvonal és ez káros. Jó jelölt?? Jelenleg?? Nincs!! Viszont ennél csak jobb lehet mindenki, aki tényleg az ország érdekeit nézi és megpróbál tenni valamit, mert ugye egyetértünk,h simicska és a lányom vőlegényének, fogorvosomnak, audikirály jobb kezemnek, a versenyképtelen magyar futball-nak a támogatásával nem lép előre a kormány. Az pedig kifejezetten siralmas,h viktátor megkaparintja a jegybank erőforrásait is egy olyan emberrel, akinek a közgazdasági ténykedése felér egy hazaárulással.

bőrmók 2013.03.01. 10:34:09

@Vértes László:
De Magyarországon NINCS nemzedékek közötti szolidaritás. Pont ez a baj. Amíg minimálbérre van mindenki bejelentve, addig úgysem lesz miből fizetni a nyugdíjakat. Az én generációm a nyugdíjat már saját megtakarításból fogja fizetni.

De a probléma még ennél is súlyosabb. Kevés a fiatal, kevés a munka, sok az adó- és járulékcsaló, egyre több a nyugdíjas. A mi havi járadékunk már harmincezer forint lesz, mert többre nem lesz pénz.
Sajnos ez van, számlát kell nyitni egy önkéntes nyugdíjpénztárban, vagy nagyon nagy bajban leszünk, mire megöregszünk.

Péter 2 2013.03.01. 10:36:00

@Lencsés István: Mit keresnek a szóközök az írásjeleid előtt? Ha már helyesírásról papolsz...

Poszt Olok 2013.03.01. 10:40:21

@Lencsés István: Remélem ólomkoporsóban temetnek el, mert te tényleg felérsz egy környezeti katasztrófával. Olcsó volt az ecserin a diplomád???
"...és nem te te anonim...." látom,h tudsz írni, csak nem értem,h miért hiszed ezt helyesnek.. :)

Na csüccs le a padba fiam és húzogasd tovább a bőrt a nyakadon amíg nem spriccel a fejed. :DDDD

Örülök,h kitaláltad melyik állat szokott csaholni..elismerem,h tévedtem. Nem fél neuronod van,hanem 2.. elvégre valami találkozott a fejedben.:)

"..Nem reagálsz , persze mert tudod hogy igazam van , a tényekkel pedig senki nem tud vitatkozni , pláne egy névtelen félő senki . :) ;)..."

Te gyökér... milyen tényekkel támasztottad alá egyszer is a fröcsögésed?? Csak azt tudod szajkózni, amit a szádba adnak. Egy önálló gondolatod sincs, sem érved, számolásra is képtelen vagy és az öntudatod is megállt egy fakocka szintjén. Amíg nincs benned igény,h utánaszámolj annak amit mondanak neked, nem leszel más csak egy droid báb. Ilyen baromnak a legelőn kéne kérődzni, majd húslevessé válni. Legalább lenne értelme a létednek. Apát inkább a falra vert volna téged, amikor anyába sikerültél. Kellemes további vegetálást.

Poszt Olok 2013.03.01. 10:43:42

@bőrmók: Valójában amíg nincs jogbiztonság, addig nyithatsz Te számlát bárhol... nem marad semmid, ha a hatalom úgy dönt,h elveszi. Nem tudom,h hány éves vagy, de az általad említett rendszer tönkremenetelét (ha jól emlékszem), akkor 2015-2020 körülire saccolták.

Lencsés István 2013.03.01. 11:01:13

@Péter 2: Én direkt írok így . Nem a helyesírásról szóltam , hanem az alapdolgokról , a kettő nem ugyanaz ....

Poszt Olok 2013.03.01. 11:05:53

@Lencsés István: Nem? Pedig igenis köze van a kettőnek egymáshoz, pláne, ha helyesírást emlegetsz..vagy csak a fogalmakkal nem vagy tisztában.
Ezek szerint direkt nem tartod be a helyesírási szabályokat és vétesz ellenük?? Hmmm... érdekes megközelítés.

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.01. 11:06:29

@bőrmók: milyen megtakarítás? Az ország lakosságának lassan semmiféle megtakarítása nem marad (leszámítva a felső kb. 5-max. 10%-ot).
És mi lesz, ha beindul egy a mostaninál is durvább infláció? Kitörölheted majd a segged a húsz év alatt esetleg összegyűjtött megtakarítással... :-(

Lencsés István 2013.03.01. 11:16:00

@Poszt Olok: Nem ismétlem magam , nem az általánosban vagyunk .... Én tudom hogy vannak hibák a hozzászólásaim során , viszont valaki nincs tisztában ezekkel , ezért szólok .

Poszt Olok 2013.03.01. 11:20:56

@Lencsés István:
Mint ahogy te is hibázol írás közben, úgy más is. Viszont addig nincs jogod kritizálni senkit, amíg te nem küszöbölöd ki ezt a hibát saját magadban, mert másnak is jogos elvárása lehet veled szemben, hogy helyes mondatszerkezetekkel és helyesírással oszd meg vele az észrevételeidet. Arról nem is beszélek, hogy a témába (a fentiek figyelembevételével) nem illő "érveknek" nincs helyük.

bőrmók 2013.03.01. 11:28:24

@Poszt Olok: van más választás? Kockáztatni kell. Az állami nyugdíjfolyósítás véd az infláció ellen, de azért a havi harmincezerér tökmindegy.
Egyébként meg lehet nyitni külföldi bankszámlát, állampapírt vásárolni, aranyba fektetni stbstb.

bőrmók 2013.03.01. 11:29:11

@fidesz = népirtó csőcselék:
Bocs, ez neked szól:
van más választás? Kockáztatni kell. Az állami nyugdíjfolyósítás véd az infláció ellen, de azért a havi harmincezerér tökmindegy.
Egyébként meg lehet nyitni külföldi bankszámlát, állampapírt vásárolni, aranyba fektetni stbstb.

bőrmók 2013.03.01. 11:30:25

@Poszt Olok: külföldi
az előbbit nem neked írtam.
Ha külföldi bankszámlát nyitsz, akkor is?

nem megfelelő 2013.03.01. 11:30:38

@Lencsés István: Milyen rövidítést kritizálsz?

Különben ott a forrás, mindenki elolvashatja a teljes anyagot is. Azért raktam oda a forrást, mert nem várom el, hogy nekem higgy, hisz én is csak azt tudhatom, amit a források állítanak.

Apropos: A források közül melyiket tartod anonim gecinek?

1. Az egyik link egy 2012 évi érettségi tétel volt, feltételezem, hogy a fidesz kormány hivatalos oktatáspolitikai illetékeseinek jóváhagyásával. Nem tudom a nevüket. Rájuk gondolsz?

2. A másik link a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének véleménye. Vezetök: Dr. Szász Károly - elnök; Dr. Sáray Éva - alelnök;Balogh László - alelnök . Nem anonimok.

3. A harmadik linkelt cikk a Nemzetgazdasági Minisztérium honlapján van. A cikk írásának idején ennek vezetöje Dr. Matolcsy György.

Mivelhogy ezeket az embereket, vagy ezek közül valamelyiket,ha jól értem, anonim gecinek tartod, azt hiszem, komoly tévedésben vannak azok, akik téged fidesz szimpatizánsnak tartanak :)

Lencsés István 2013.03.01. 11:37:01

@nem megfelelő: Nézz , ne csak láss . A link nem tény ( Nem tudom hányszor kell még leírni .... ) Te vagy az anonim geci , nem a forrás ....

@Poszt Olok: Az alaphiba meg más hiba között óriási a különbség .... Nem kritizáltam , kértem . Nem érvem van , hanem tényem .

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.01. 11:56:47

@bőrmók: kell valami, amit kockáztatsz. A többség máról holnapra kényszerül élni, esélyük sincs félretenni.
Jelen körülmények között nem találok olyan lehetőséget, ahol a kockázat és a várható nyereség legalább közelítőleg arányosak lennének.
Gondolok itt részben a manyup rablásra (mert akárhogy szépítjük, ez rablás volt, bár a bíróságon valószínűleg sohasem fogják elítélni ezért az elvtársakat, ahogy azért sem, ahogy az a pénz felszívódott), részben az olyan, demokráciát, jogbiztonságot semmibe vevő intézkedésekre, mint pl. anno a "pofátlan végkielégítések" utólagos és évekre visszamenőleges hatályú 90%-os megadóztatása, amit sürgősen eltöröltek, amint a fideszes elvtársak is érintetté váltak - persze ezt már nem visszamenőlegesen...
Szóval itt bármit tervezni, felelőtlenség. Szerintem.

Poszt Olok 2013.03.01. 11:57:06

@Lencsés István:
A tény az tény... Azok leírt szabályok, konkrét (valós), számokon alapuló statisztikák. Viszont neked, kötelességed nem elfogadni minden eléd tolt "tényt". Köteles vagy ellenőrizni a forrás valóságtartalmát. Amennyiben ezt nem teszed meg, nem értelmezhető a helyesség és tényszerűség fogalma nálad. Én nem kérem és nem kritizálom mások helyesírását, mert az enyém sem tökéletes. Ezt hívom önkritikának, illetve élek az ártatlanság vélelmével, hogy valaki véletlenül rontott...mint ahogy én is elvárom ugyanezt az írásom megítélésekor.

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.01. 11:57:28

@Lencsés István: anonímand! Semmid sincs! Még eszed se! :D

bőrmók 2013.03.01. 12:06:20

@fidesz = népirtó csőcselék: Igen, most, hogy eszembe juttattad ezt a végkielégítéses dolgot, igazat kell hogy adjak. Itt semmit nem lehet. Nemhiába maradnak el a befektetők. Aki mégis jött, az még a maszop alatt szerződött.

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.01. 12:28:51

@bőrmók: az a baj, hogy az emberek nagyon feledékenyek. Szerintem a többség erről már rég megfeledkezett. Meg még sok egyéb, aljas húzásáról is a narancsos komcsiknak. :(
Pedig szép hosszú listát lehetne írni a voltaképp Btk-ba ütköző, alkotmány(hahh... hol van már olyan? De van helyette AVH!)sértő húzásaikról. Egy kisebb lexikont megtöltenének, ha kinyomtatnák az összes olyan bűnt, amit a fideszesek az elmúlt két év alatt követtek el a demokrácia és a jogbiztonság ellen.

nem megfelelő 2013.03.01. 12:46:08

@Lencsés István: Hát, szerintem látni fontosabb. De jól adod.´:)

Ha engem tartasz anonim gecinek, akkor semmi probléma. Én nem állítottam semmit, csak felhívtam a figyelmedet egypár - kormányzati - forrásra, amik igen. Nekem emiatt nem is kell elhinned semmit.

Azt sem mondtam soha, hogy egy link tény lenne. Söt, azt sem állítottam, hogy egy kormányzati állítás (amire pl. egy link mutat) tény lenne. Söt, tudtommal a kritikusoknak épp az a baja, hogy szerintük a kormányzati linkeken található állítások nem tények. Ezek szerint egyetértesz velük. :)

A fentiek miatt kicsit kilóg a lóláb. Provokátor vagy, hogy melyik oldalról, az végül is nem lényeg. A stílusod természetesen árt a fidesznek. Sértegetsz, ha valamilyen állításba nem tudsz belekötni, a helyesíráson lovagolsz, közben tudatosan kerülöd a helyesírás szabályait, hogy megtestesíts az arrogáns, buta és szemellenzös kormánypárti prototípusát. Szerintem túljátszod. Biztos van pár ilyen is, de azért a többség nem annyira sötét, mint amennyire te tetteted magad. Viszont a célodat elérted, normális fideszes nem kommentelt ide, csak hogy ne kelljen veled közösséget vállalnia. (Persze erröl valószínüleg a seggnyalásban elszállt posztoló is tehet.)

Mindegy.

Melchi Zadok 2013.03.01. 13:29:09

könyörgöm emberek, ne etessétek már ezt a szerencsétlen idiótát.
lencsés pityu a blogszféra elismert hülyéje, wmiki felett éppen egy hajszállal.

mi értelem van ennek?

Melchi Zadok 2013.03.01. 13:32:04

@Vértes László: esetleg kezdjük el ezt a beszélgetést akkor, ha sikerült megértened miről is szólt a poszt.

bőrmók 2013.03.01. 13:59:51

@fidesz = népirtó csőcselék: nagyon jellemző az egészre, hogy melyen alakok irányítják a Pártot. Ott van pl. ez a verekedő trágytolvaj Hogyori vagy hogyhívják. Sötét alak, Orbán erkölcsi támasza. Nomeg a B-közép.
Ezt kéne az ellenzéknek reklámozni.

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.01. 14:24:12

@bőrmók:
index.hu/belfold/2013/03/01/kozigazgatasi_egyeztetesen_a_meteorologiai_torvenytervezet/

Itt van pl. ez. Amolyan "kit érdekel" kategória lehetne, de ha belegondolsz, hogy mit is jelent mindez... Persze itt nincs diktatúra, szabad országban élünk, épp csak szinte mindent kötelezően állami kézbe vesznek.
Dohányboltok, meteorológia, nyugdíjakra félretett milliárdok, oktatás és egészségügy, takarékbank... és szépen, sorban tesznek is tönkre mindent, ami a ragadós mancsukba kerül...

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.01. 14:25:25

@melchi zadok: ez legalább szórakoztatóan hülye. A fajtársa egy elmebeteg, azzal tényleg nincs mit kezdeni. Erről még mindig nem tudtam eldönteni, hogy szórakozik-e vagy tényleg ennyire kretén... :D

bőrmók 2013.03.01. 14:33:49

@fidesz = népirtó csőcselék: Jaja. És még valami következik mindebből. Jövőre, amikor választunk, nagyon sok vesztenivalójuk lesz. Nagyon-nagyon sok. Mindent vagy semmit fognak játszni, akármit is jelentsen ez.

Lencsés István 2013.03.01. 14:47:14

@nem megfelelő: Ha nem érted , nem az én bajom .... A link nem forrás , és nem tény . Kritikusnak kit nevezünk ? Mert anonimokat és anonim blogírók azok nem kritikusok . Kritikus az lehet aki szintén benne dolgozik .... Nem vagyok provokátor , csak akkor írok mikor tényem van , illetve ha hazudnak egy anonim vagy nem anonim blogon . Fidesz nagy lezdőbetű . Én nem ártok a Fidesznek , én csak a tagja vagyok . Fölényesen vezetnek , és nyernek is 2014 - ben és akkor megint jönnek a sírások névtelenül , de az még szánalmasabb lesz . :) ;) :D ( Már így is az . ) Az állítás nem egyenlő a ténnyel . Én tényt írok csak , ha véleményt akkor oda írom hogy szerintem . Neten nem lehet lovagolni ( Értem a szóviccet , csak nem való komoly dolgokhoz . ) Én direkt írok így , ha hibázom vállalom . A sértegedtésed lepereg , mert lőben , névvel . arccal már nem mernéd vállalni a hazugásgaid .

@Poszt Olok: Már mutattak számon alapuló statisztikát ( amit nem kellene ténynél .... ) de mégis sok anonim , és anonim blogíró azt is meg akarja magyarázni .... Pedig azt már nem lehet .... Elém nem tolnak tényeket . A link nem forrás . Önkritikám pedig nekem is van .

Poszt Olok 2013.03.01. 15:24:04

@bőrmók:
Külföldinél nem teheti rá a kezét, de az már bonyolultabb dolog. Ott az odautalás drága.

dicey 2013.03.01. 17:48:35

GFG blogot olvasni olyan mint Bruce Willis filmet nézni: a végkifejlet az erőviszonyoktól, a fizika törvényeitől és a világ eseményeitől függetlenül mindig egyesélyes, mindig Orbán Viktor győz. De mégis, ennek ellenére vegyük most komolyan.

GFG gondolatmenete azon a feltevésen alapszik, hogy a politikai közösséghez tartozás valami primordiális kapcsolaton alapul, s egészen más természetű, mint az egyéb intézményekhez fűződő viszonyunk. Míg ez utóbbiaknál helye van az előnyök és a hátrányok mérlegelésének, addig a politikai közösség iránti morális kötelezettségeink érzéketlennek kell lennie az ilyenfajta mérlegelésre, s majdhogynem feltétlenek. E hitében nincs egyedül. (Áldjon vagy verjen sors keze, itt élned halnod kell.) De lófaszt Gábor (és Mihály)! mondhatnánk egy klasszikussal. Először, nincsen ilyen morális kötelezettség. Másodszor, a szülőföld othonossága és az intézmények igazságossága között bonyolult összjáték van, ezek nem két különböző dimenzióban mozognak. Az intézmények igazságtalansága egy adott ponton felülírhatja az otthonosság által teremtett lojalitásokat. Másfelől az igazságosabb intézmények újfajta lojalitásokat teremthetnek. A transzparens közbeszerzési eljárások, a teljesítményelvű előmenetel lehetősége, vagy az ésszerű adórendszer kiválthatja egy másik politikai rendszer intézményei iránti lojalitást. Az ebben való együttműködés új emberi kapcsolatokat teremt a befogadó országban, és idővel ez újfajta otthonosságot szül. És a végén azt is leszarom, ha a sírom nem Mo-on van. Ennek a folyamatnak a megértése, a különböző jellegű lojalitások ütközésből fakadó dilemmák elemzése valóban politikai gondolkodót igényelne. Ehelyett GFG dogmatikusan feltételezi, hogy a szülőföldet elhagyók csakis önérdekkövetők lehetnek.

A cikk másik aljas csúsztatása, ahogy GFG mitizálja a politikai tudást. A kivándorlók nagy része nem a politikai tudás sajátszerűségét kérdőjelezi meg (bármit is jelentsen ez), hanem éppenséggel avval van tele a tökük, hogy a Fidesz a politikai racionalitást érvényesíti olyan helyeken, ahol nem azt kellene. Akik elmennek New Yorkba tanítani, a legritkább esetben állítják azt, hogy ők valamilyen magasabbrendű politikai racionalitást képviselnének, sokkal inkább azzal van gondjuk, hogy a tudományos életben is a politikai érdemek és elkötelezettségek írják felül a tudományos teljesítményt.

HaCS 2013.03.01. 18:32:01

"S ha jő az ellen, vért miért ont?
Kardot miért foga?
Hogy védje a hazát?... valóban!...
Haza csak ott van, hol jog is van,
S a népnek nincs joga."

(Petőfi Sándor)

Melchi Zadok 2013.03.02. 09:46:02

@dicey: szép összefoglaló, de naivitás feltételezni, hogy gfg ebből bármit is megértene, mivel a második mondat után már elveszítené a fonalat.
ezért el sem olvassa, mert kommenteket nem olvas, azokkal nem vitatkozik.
ő amolyan tipikusan fideszes; hatalmasat fingik egy zsúfolt szobában, majd angolosan távozik.

jól írta jótündér az örülünkvincent blogon, ezek után nem marad semmi, csak a szaguk.

dicey 2013.03.02. 10:42:34

@melchi zadok: Légy biztos benne hogy érti. Nagyon intelligens ember.

nem megfelelő 2013.03.02. 10:52:39

@Lencsés István: Még minig nem értettem, hogy szerinted mit állítottam.

Csak linkeltem pár kormányzati forrást, amik mást mondtak pl. a kötvényről, mint hitelről, mint amit te. Isten ments, hogy bele akarjak avatkozni a közted és Matolcsy közti vitába.

"mert lőben , névvel . arccal már nem mernéd vállalni" [sic] - Mit kellene vállalnom? Pláne úgy, hogy te se vállalod magad a saját neveddel. :)

Milyen sértegetésem pereg le rólad? Érdekelne, mert szerintem nem használtam sértő szavakat. Ellentétben veled.

Az, hogy álnevet használsz, nem változtat azon, hogy anonim módon vagy itt te is. És ez szerintem nem baj, mert valószínűleg nem állnék szóba veled, ha tényleg tudnám, ki vagy.

Lencsés István 2013.03.02. 12:09:44

@nem megfelelő: A link nem tény . Köztem és Matolcsy között nincs vita , mert még nem találkoztunk . Ha idézel , pontosan tedd . Nekem ez a nevem , az hogy nem hiszed el az nem az én problémám .... Nem veszed észre hogy sértegetsz ? :O Szánalmasabbá tesz még inkább téged .... Nem vagyok , anonim , nem tudsz olvasni .

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.02. 12:12:23

@Lencsés István: de, anonim vagy, mint bárki más. Egy névtelen senki a tömegből.

nem megfelelő 2013.03.02. 12:42:59

@Lencsés István: "A link nem tény." Szerintem ezzel nem vitatkoztam.
"Köztem és Matolcsy között nincs vita , mert még nem találkoztunk ." Velem sem találkoztál, tehát velem sincs vitád.
Szerinted a kötvény nem hitel, Matolcsy minisztériuma szerint igen. :)

Eddig csak te használtál sértő szavakat, te kis mimózalelkű :)

Azt már tudjuk, hogy szerinted mi minden nem tény, de hogy szerinted mi az, azt még nem mondtad.
Ill. azt sem, hogy milyen alapon akarsz egy forrást megadni, ha a linkeket nem fogadod el. De ez legyen a te bajod.

A Lencsés István csak egy nick.

Baldrick68 2013.03.02. 12:46:04

Kedves Gábor!

Megértem a problémátokat.
Mindenről a komcsik tehetnek.
Ha a rohadt Hornék 90 környékén nem bontják le azt a francos vasfüggönyt, ha a Megyó, Gyurcsány csapat nem léptet be minket az EU -ba.
Sokkal jobb lenne most minden.
Ott lenne az a szép műszaki határzár, aknákkal szögesdróttal kutyákkal.
Nem menne senki sehová mint a régi szép elvtársi időkben. Ugye milyen jó is volt?

Máig él bennem a szép emlék valamikor a 80-as évek elejéről. Meglátogattam egy szombathelyi lányt, lehettem olyan 15 éves.
Még messze szombathelytől a határőrök igazoltattak a vonaton, hogy hová megyek, kihez megyek miért megyek.
Még jó hogy nálam volt egy levél a lánytól, amivel tudtam bizonyítani hogy tényleg létezik egy ilyen személy, különben már elő is állítottak volna, tiltott határátlépés kísérletének gyanúja miatt.
Jaj de szép is volt.......

Lencsés István 2013.03.02. 12:50:33

@Lencsés István: most akkor én is lencsés istván vagyok? Vagy csak a hasamra ütöttem és beírtam egy nevet a nick helyére?

raydo (törölt) 2013.03.03. 06:16:52

A franc tudja. Én mindkettőt feltételezem, de most már elhúzhatnál az önértékelési zavaroddal New Yorkba, Párizsba, Hongkongba, Braunschweigbe, vagy Schwarzburg-Rudolstadtba!

Lencsés István 2013.03.03. 09:25:31

@nem megfelelő: Nem tudsz pontosan idézni , ha ez nem változik , sajnos nem lesz miről kommunikálnunk . A link nem tény , te is ezt mondod tehát amit linkeltél az hazugság . A kötvény nem hitel , Matolcsynak meg nincsen minisztériuma . Tehát ezzel meg megint azt állítanád hogy a link tény szóval ismét ( mindig ) hazudsz . Amit írok az a tény , én csak akkor írok , ha tényem van . Oda írom hogy szerintem vagy véleményem szerint ha nem tényt írok , de ez nem történt meg , ezt is írtam már sokszor csak nem jutott el , úgy néz ki nincs hova .... A rövidítés szint alatti . Nekem ez a nevem , ha nem hiszed el az nem az én bajom . Te viszont csak egy anonim emberszerű lény vagy . Ja meg geci is , meg hazug , meg írni nem tudó, meg stb .

@Lencsés István: Nem vagy az , csak csináltál egy nicket a nevemmel . Biztos hogy van más Lencsés istván is az országban de te nem vagy az . Ez az egy hozzászólásod van ( lehet lesz több , nem nagyon izgat ) , mert velem szórakozol csak , de nem érdekel , csak egy anonim geci maradsz . Én nekem ez a nevem , ha nem hiszed el se te se más az nem érdekel , attól még a tény nem változik . :) ;) Ráadásul ha ez lenne a neved , akkor megtisztelnéd saját magad , de nem tetted , mondjuk nem csodálkozom hisz csak egy emberszerű lény vagy , mert az embertől nagyon messze vagy ....

Lencsés István 2013.03.03. 10:05:04

@Lencsés István: nem a te neveddel! Miért ne használhatnám én is a Lencsés István nicket a neten, te anonim foskupac?
Egyébként nem áll szándékomban használni, mert a végén még valaki összetévesztene azzal, ami vagy, pusztán a demonstráció kedvéért regisztráltam, hogy lásd, mennyire anonim itt még az ember is, nem csak az a rakás szar, ami a te nickeden ír.

Lencsés István 2013.03.03. 10:06:23

@Lencsés István: egyébként nem tudom, mondták-e már, de jó lenne, ha a kurvaanyádat hazugoznád, nem a vitapartnereidet, akik leereszkednek hozzád, te tetű!

Lencsés István 2013.03.03. 10:43:14

@Lencsés István: Mondatkezdés nagybetű , ha ez nem változik , nem reagálok rád te anonim geci . Használhatod , de te még attól nem leszel az , csak egy anonim senki maradsz . :) ;) :D Én nem vagyok anonim , nekem tényleg ez a nevem , de mondom nem kell elhinni .... Anyázás is mindent elmond rólad hogy mennyire nem vagy ember .... Hazug vagy , és ez tény . Vitázni akkor lehet mikor érvek ütköznek , de nekem tényem van . :) ;) :D Pont hogy én ereszekdem le , mert én IGAZ MAGYAR EMBER vagyok , az itt hozzászólók többsége ( tisztelet a kivételnek ) pedig csak emberszerű lény , aki ráadásul fosós anonim geci is , meg hazug is , ja és divatmagyar . Ennyi .

Lencsés István 2013.03.03. 11:39:34

@Lencsés István: anonim vagy, voltál, leszel. Ráadásul egy nulla. Nulla a szavaid értéke, tartalma, ahogy az IQ-d is.
És nehogy már te híg fosban úszkáló amőbaszerű véglény akard megmondani, hogy ki az ember, mert még lehuggyozlak a röhögéstől!

sorhajóhadnagy 2013.03.06. 17:23:28

@Prado:

Igaz, európai kultúrember tudja a különbséget whiskey és whisky között. Bár lehet, hogy ezt a maga idejében Wass Albert is tudta.

Egyébként én még sokadik olvasásra sem értettem meg, hogy a posztoló mit akar mondani. Azon túl persze, hogy ripacsként túljátssza az ÉVÉRTÉKELŐ RÍTUS kinyilatkoztatásainak felzengését.

Végképp nem értem, hogy ezzel mi a cél. A Fidesz hívei ezt nem olvassák, mert nincs rá szükségük. Aki viszont kritikusan tekint a rezsimre, cáfolhatatlan bizonyítékát leli GFG publicisztikájában mindannak, amiért utálja az Orbán-rendszert. Legalább hébe-hóba lenne egy-két kikacsintás a politikai gondolkodótól, hogy talán mégsincs kolbászból a kerítés, vagy "vannak még hibák, elvtársak."

sirwalter 2013.03.06. 21:30:41

Én nagyra tartom GFG-t, de ezt a posztot szerintem elszúrta... Mert tkp. leereszkedett annak a blogbejegyzésnek a szintjére, amire reflektál... Ha az egy +/-10-es skálán -10 volt, akkor az övé mondjuk -6 -5. És ez baj. A pozitív tartományban kellene maradni, mert a negatív negatívot vonz... Bejegyzése ide is vonzotta az internet pöcegödör-lakóit..., pardon

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.07. 08:06:20

@sirwalter:
"Én nagyra tartom GFG-t"
Ez téged minősít. :D

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.07. 08:08:04

@sirwalter:
"ide is vonzotta az internet pöcegödör-lakóit..., pardon "
Példáuld téged.
Eleve nem értem, mit lehet nagyra tartani egy gyáva férgen, aki kiböfög valami ökörséget egy blogra és arra nem képes, hogy legalább reagáljon a förmedvényére írt kommentekre. (A'la másik gerincbajnok: Geczy zsótti)

sirwalter 2013.03.07. 09:31:02

@fidesz = népirtó csőcselék:
Lehet, hogy minősít engem, lehet, hogy nem. De ha igen: nagyra tartani valakit általában pozitív dolog. Nyilván függ attól, hogy kiről van szó, de ebben aaz esetben szerintem az.
A Te szavaid (és nick-ed) pedig téged minősítenek. Ez már csak így megy.
A kommenteket végigfutva alig találtam olyat, amit ne a zsigeri gyűlölet és primitívség, hanem értelmes érvek és kulturált, emberi stílus jellemzene. Hogy ez utóbbiakra nem reagál, azon egyáltalán nem csodálkozom, sőt, helyesen teszi, szerintem.

sirwalter 2013.03.07. 09:35:33

@sirwalter:
De amivel kezdtem: azt viszont szerintem nem teszi helyesen, hogy olyan posztot ír, ami ilyen magas labda sokaknak. Persze az is valószínű, hogy ha csak fele ilyen provokatív lenne az írás (pl. kihagyogatta volna a "jobban teljesít"-eket), akkor is ráugranának azok, akiknek erre van igénye... egy jó zaftos fröcsögésre... káromkodásra, anyázásra, stb...

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.07. 10:02:05

@sirwalter: nem provokatív az írás, hanem primitív. Egy tipikus fidesznyik förmedvény.
Amikor már a Financial Times írója emlegeti, hogy Orbanisztántól meg kellene vonni az EU Parlamenti szavazati jogot, akkor már elég komoly gáz van a vezetéssel és a seggnyaloncaikkal, nem gondolod? (persze, hogy nem, hiszen te is lelkesen csápolsz a viktátornak :D)

sirwalter 2013.03.07. 11:23:33

@fidesz = népirtó csőcselék:
Más a véleményünk arról, hogy mi a primitív. De hát ez nem baj.

Azt pedig jól sejted; veled ellentétben én nem gondolom, hogy amit a FN megír, az "úgy is van", tehát hogy "gáz" lenne...

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.07. 11:37:22

@sirwalter: hm... no igen. Neked az eddigiek alapján a MaNem a szentírás, amely már annyi pert vesztett a hazugságai miatt. :D

sirwalter 2013.03.07. 13:18:41

@fidesz = népirtó csőcselék:
OK, ha látod, hát látod.
Én meg úgy látom 0 vagy 1 -ben gondolkodsz. Vagy fekete-fehérben, ahogy jobban tetszik.
Viszonylag ritkán olvasok egyébként blogbejegyzéseket, még ritkábban kommentelek, és a legritkább esetben kezdek el vitatkozni más kommentelőkkel, és mindezt azért, mert teljesen fölösleges időtöltésnek tartom. Tehát én a magam részéről kiszállok, de mindenkinek további remek napot! ;)

Rólam

G. Fodor Gábor Századvég, stratégiai igazgató Nem elemző vagyok, hanem politikai gondolkodó. Ennek a szerepnek van hagyománya és előképe, de nincs kortárs kontextusa. Az a cél, hogy legyen.

Címkék

Alkotmánybíróság (1) államadósság (1) az önbecsülés kultúrája (2) a lebeszélés kultúrája (3) Bajnai (7) Bajnai Gordon (1) baloldal (7) blogok (1) Brüsszel (1) centrális erőtér (1) centrális politikai erőtér (1) DK (1) Együtt 2014 (3) EGYÜTT 2014 (1) ellenzék (1) első ember (2) értelmiség (1) Ertsey Katalin (1) Európa (1) Eurpai Unió (1) EU csúcs (1) fasizmus (3) férfiasság (2) fiatal konzervatívok (1) Fidesz (4) forradalom (2) Gurmai Zita (1) Gyrucsány Ferenc (1) Gyurcsány (6) Gyurcsány-Bajnai Szövetség (2) háború (1) Haha (2) hazafiság (1) Herczog Edit (1) igazság (1) IMF (2) Jávor (1) Jobbik (1) jobboldal (5) Karácsony (1) Karsay Dorottya (1) kommunizmus (1) kormányzás (4) középosztály (1) közmegegyezés (3) kulturkampf (1) kultúrpolitika (1) Kunhalmi Ágnes (1) liberalizmus (3) LMP (5) machiavellizmus (1) Medgyessy (1) megszorító politika (1) Mesterházy Attila (1) Milla (2) módosító indítványok (1) MSZP (6) nagyvonalúság (1) nemzetegyesítés (1) nemzeti érdek (2) nőiesség (1) Orbán Viktor (2) örülünk vincent (1) összefogás (1) ostromlott erőd (1) parlamentarizmus (1) polgári Magyarország (1) Polgár Dóra (1) politikai gondolkodás (1) progresszív blog (1) reformközgazdaságtan (1) regisztráció (1) rendszerváltás (1) rezsicsökkentés (1) sas-kabaré (1) Scheiring (1) szabadságharc (1) szabad ember (1) Szabó Rebeka (1) szakértő (1) SZDSZ (1) szocialisták (1) szocialista hatalompolitika (2) szocialista párt (3) szocializmus (2) Szolidaritás (1) törvényjavaslat (1) Vadai Ágnes (1) választási eljárás (1) válság (3) válságkezelés (1) varánusz (1) Címkefelhő

Kommentek

  • igorx: Régen voltak a fotelpunkuk Utána jöttek a fotelnácik Újabban a fotelkomcsik (Fidesz) Most meg itt ... (2020.05.28. 22:02) Férfiasság
  • Lepo: Mi baja van ennek a ronda, gnóm kis embernek? Kicsit félek, ha tehetné, orsósféreggé válna, hogy m... (2019.04.18. 11:50) Férfiasság
  • TalpigJimmy: Emberek! Ez egy nagyon frusztrált ember :D Van is mire :D Hogy néz ki a szerencsétlen? (2018.05.30. 20:32) Férfiasság
  • szabik: en internet munkat keresek (2016.03.17. 07:25) Férfiasság
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása