GFG Blog

Az leszek, amivé ti tesztek

Együtt?...És össze?...Miért?

2013.02.12. 10:50, gfg ,

„Őrültek ezek? Töprengő agyam / zúgott, bűvölten, gyáván, lázasan. / Együtt... És össze? ...Miért? Miért teszi, / mért tenné bárki, ami rossz neki? Vagy a rossz nem rossz?...”

(Szabó Lőrinc: Hősök, őrültek?)

 

Nincs kétség: ezek össze fognak állni.

Még akkor is, ha most őrültek házának néz ki az egész baloldali politikai erőtér.

Szakadnak, újak alakulnak, menetelnek, foglalnak, tárgyalnak, fenyegetnek, zsarolnak. Hahások, menetelő proletárok, bajnaimilliárdosok, ökobalosok, kónyademagógok, Bokros kísértetei, gyurcsányparódiák, mesterházyrealisták.

Őrültek ezek?

Inkább csak a forgatókönyv változott.

Kiderült, hogy az csak úgy nem fog menni, hogy összeállnak. Bajnai ehhez kevésnek bizonyult. Hiába láttak bele mindent a baloldalon ebbe a figurába, kiderült, hogy Bajnai túl gyenge ahhoz, hogy egységet teremtsen. Nem új, hanem régi, nem tiszta, hanem sáros, nincs egyedül, vele van az egész régi gyurcsányista hóbelebanc. Bajnai önmagában gyenge a baloldal reményeinek valóra váltásához.

Ezért változott a dramaturgia.

Ha nem megy együtt, akkor talán sikeresebb lesz külön.

Ezért osztották le a szerepeket. Messziről nézve így olyan sokfélének tűnnek. A fiatalok elégedetlenségét becsatornázni akaró tiszta szemű diákforradalmárok (talán mind a harmincan). A mélyszegénység kérdését napirendre tűző, jelképeikben is a legszebb proletáridőket idéző PR-éhségmenet résztvevői. A szocialistáktól idegenkedő, középnek nevezett liberálisokat megcélzó Bajnai és a Karácsony-féle segédcsapatok. A szociális demagógia csimborasszóját képviselő kónyizmus. Az akadémiai ultraliberalizmust a gyakorlatba átültető, „fogalmam sincs milyen ország Magyarország” Bokros Lajosa. A baloldal igazi szándékait rendre megvalló Gyurcsány. A régi keménymagot, a hard-szocialista szavazókat megszólító, Bajnaival szkanderozó Mesterházy-féle szocialista párt.

A sokfélének tűnő baloldali szereplők között azonban nem tartalmi, hanem hatalmi vita van. Hatalmi versengés osztja meg a fő kérdésekben egyébként egyetértő baloldali erőket. Ezért zajlik díszletháború a baloldali közlekedőedények között. De senkinek se legyen kétsége. Ezek egy pillanat össze fognak állni, és lesz egy jelölt (Bajnai vagy más, végül is mindegy).

Együtt?... És össze? ...Miért?

Mert közelebbről nézve ezek mind ugyanazok, a régi baloldal emberei, és ugyanazt, a múltat képviselik. Mert a lényegi kérdésekben nincs köztük igazi különbség: munka helyett újra segélyre szoktatnák vissza az embereket, újra az IMF-hez fordulnának, nem akarnak bankadót, ők a rezsiemelés és a minimálbércsökkentés koalíciója. Mert ugyanazokat is veszik célba: a régi baloldali szavazókat (jól  mutatja mindezt, hogy Bajnai támogattságának csökkenéséből az MSZP profitál). Mert itt apák tárgyalnak saját fiukkal, mert itt életutak keresztezik egymást, mert itt ugyanannak a körnek az üzleti érdekeiről van szó, mert ez a kultúrájuk.

Nem hősök, nem őrültek, ezek ilyenek.

Címkék: baloldal,összefogás,MSZP,Gyurcsány,Bajnai,Együtt 2014,Haha

A bejegyzés trackback címe:

https://gfg.blog.hu/api/trackback/id/tr85076139

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.02.13. 11:39:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: A bajnai-expressz kifutott termék, cunami veszély 2013.02.12. 15:03:14

Magyarország viccország. Egy pusztító vírus tombol a nyugati civilizáció gazdaságaiban (lásd, hogyan ment tönkre Írország, és „néhány” másik ország, évek alatt), ez pont olyan, mint egy komputer-vírus, ami szoftveresen teszi tönkre a hardvert, rossz ...

Trackback: Együtt?...És össze?...Miért? 2013.02.12. 11:39:01

Hatalmi versengés osztja meg a fő kérdésekben egyébként egyetértő baloldali erőket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnight coder 2013.02.13. 07:34:14

@Behajtó70: Most nem teljesen mindegy, hogy beszopja-e vagy nem ? Érdemben Orbánék sem csináltak túl sok hasznosat, ha pedig az új csapat leváltja őket, pont ugyanolyan mozgásképtelenek lesznek mint az előző két ciklus volt. Nagyjából teljesen mindegy melyik csapat kormányoz. Szerintem a legjobb lenne egy csapat majmot hozni az állatkertből, azok egy fürt banánért pont ennyire jól vezetnék az országot mint a jelenlegi politikai elit, oldaltól függetlenül, illetve az új versenyzők ugyancsak oldaltól függetlenül.

midnight coder 2013.02.13. 07:39:46

@czjanos: Igen, nagyjából ez a két nagyobb beruházás volt - ami 10 év alatt édeskevés. Ráadásul ebből a Hankook Pl. azért jött ide, mert a szlovákoknak nem kellettek. Az EU-s csatlakozás pedig erősen kétélű fegyver. Egyrészt van egy rakás jó oldala (támogatások, ide bejött pár kisebb multi) másrészt van egy rakás árnyoldala - értékes, fiatal polgárok kivándorlása, szuverenitás csökkenése. A mérleg szvsz nem biztos hogy pozitív.

kormányzó 2013.02.13. 07:54:38

gfg, századvég igazgató!"Nem elemző vagyok..."
Konkrétan ugyan akkora rakás fos vagy,mint "ezek",meg "azok".

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.13. 08:15:00

ugyanmár...
nem fognak ezek a libbantak összefogni
bármennyire is kínozza őket a hataloméhség engedni egyik sem akar
meg aztán 2 dologban sem tudnak egyetérteni

szóval úgy 2048-ig simán marad a fidesz

apanna 2013.02.13. 08:16:06

@Behajtó70: "Egykutya ez mind, " Pont!

BitPork 2013.02.13. 08:25:03

Remélem igaza lesz a post-tolónak, mert én már vettem pár száz méter kötelet :)

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.02.13. 08:30:22

Világ Proletárjai Egyesüljetek!

Előre! Ma a baloldalt az proletárok ellenségei irányítják! Farkasok vannak a Bárányok közt!

Még nincs minden veszve! Meg lehet tisztítani a szocialista pártokat az oda alantas módon, hazugságokkal beszivárgó nagytőkés kapitalista burzsóá elemektől, akik a dolgos munkásnépet félrevezetve, imperialista burzsóá egyeduralomra törnek, az emberek vad nacionalista érzelmeit felkorbácsolva és egymás ellen uszítva az elvtársakat!

Ki a szoci pártokból a gyártulajdonosokat, a bankárokat a kereskedő élősködőket! Ma ezeket a pártokat a dekadencia és protekcionizmus posványos mételye fertőzi! A tisztességes dolgos verejtékből élő munkásembernek érdekeit elnyomó népirtó terroristák, foglalják el az őket megillető helyeket a parlamentben!

Világ Proletárjai egyesüljetek! Ne hagyjátok, hogy az érdek-képviseleti egyesületeitekbe olyanok szivárogjanak be, akiknek az az érdeke, hogy minél jobban kihasználjanak benneteket!

Előre! Rendületlenül! Elő a sarlót és kalapácsot!

Munkásököl vasököl, oda csap, ahova köll!

Ezek az anti szociális elemek, társadalmunkra bomlasztóan hatnak! A politikai hulliganizmus biztosítja a korrupció melegágyát és az erkölcstelenség elharapózását!

Nincs más megoldás! Fel kell számolni az imperialista törekvésekre törő fasiszta nézeteket valló szubcensziákat a szocialista életben!

Társadalmunk szociális létbiztonságának megőrzése érdekében, érvényesíteni kell a proletár testvériség szellemét, a társadalmi egyenlőséget!

Bolsevik nép! Egyesüljetek a mensevik burzsoá elnyomók ellen!

Idézem dicső nagy vezetőinket! Ez a harc lesz a végsőőő!

Mindenkinek joga van a munkához! Ezért a kapitalista szempontú automatizáció ellensúlyozni kell, ezért társadalmi létbiztonságú munkaelosztást ki kell eszközölni!

A szükségletek állandóak, de a munka mennyisége lecsökkent a termelés felgyorsulásával!

Újra internacionálé kell! Már nem elég a 3x8 óra! Mától proletár testvéreim, a 4x6 órát kell bevezetni, hogy eltűnjenek az éhező munkanélküli naplopó tömegek!

Testvéreim! A megoldás a kezetekben van! Munkás ököl vas ököl, oda sújt ahova köll! Nincs más megoldás jövőnk és jogaink biztosítása érdekében, mint a munkás osztály hatalmát visszaállítani!

Előre! Rendületlenül és rettenthetetlenül!

Pomegájcse...

MACISAJT 2013.02.13. 08:32:17

"De senkinek se legyen kétsége. Ezek egy pillanat össze fognak állni, és lesz egy jelölt (Bajnai vagy más, végül is mindegy).
Együtt?... És össze? ...Miért?"

Én bizony , bármilyen meglepőnek tűnhet, kezdettől fogva támogatom ezt a fajta összeállást.
Majd jól gúzsba-láncra kötik egymást , mint 2006 őszén mikor Orbán ravasz "ultimátumára" ész nélkül rohantak fel a böszme hajójára hűségesküt tenni és nagy igyekezetükben még azt sem vették észre hogy az van ráfestve az oldalára hogy Titanic- a következmény 2010-ben ismert...
szóval hadd láncolják csak egymáshoz magukat és úgy süllyedjenek a mélybe...
Akkor jó néhány évig(évtizedig) nem térnek magukhoz, abból kiindulva hogy a 2010-es méretes zakó óta ennyit voltak képesek kiizzadni, a böszme gazdasági sameszét meg pár bohócforradalmárt...

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.02.13. 08:33:59

Korrekt poszt.
Korrekt észrvételek.

Ezért aztán a Bajnai rajongóknak nem is fog tetszeni.

Exploiter 2013.02.13. 08:36:53

@midnight coder:

A baj az, hogy ezekre a kérdésekre nem is kell választ adni. A kormánynak nem feladata kitalálni milyen adminisztratív eszközökkel lehet itt tartani a hallgatókat.
Fordítva ülsz a lovon.
A kormánynak az a dolga, h olyan országot építsen, ahonnan nem akarnak elmenni a fiatalok. Ez csak egy példa a sok közül.
A kormánynak nem dolga a rezsit csökkenteni. Nem dolga kultúrharcot folytatni.
Ezzel szemben ezer meg egy dolga lenne, amit nem képes ellátni már két évtizede.
Az mszp el tudta látni? Nem. A fidesz el tudja látni? Nem.
Tehát miért nincsenek még kibaszva a történelem szemétdombjára, ahová valók? Ez az egyetlen releváns kérdés, a többi bullshit.

2013.02.13. 08:52:36

Van egy biztos érzésem 2014-el kapcsolatban. Akár a jobb, akár a baloldal nyer, a többség (akinek akarata dönti ezt el) szopóágon marad. Ezekkel a politikai szereplőkkel mindenképpen.
Nem kéne már egy új casting?

harmincas 2013.02.13. 08:55:38

Előző kommentem kiegészítése: igen, az ellenzék valóban töredezett. Igen, vannak benne a korábbi kormányok figurái. De Orbán álszent, totálisan inkompetens, antidemokratikus és agresszív rendszerét le kell váltani. Ezért nem szabad a tökéletes, fehér lovon érkező politikus-kirányfi hiányán siránkozni, hanem józan ésszel, jól tájékozottan végig kell gondolni, hogy mi lenne a legjobb ennek az országnak, és meg kell nézni, hogy ki képviseli leginkább azt. Ezért szavazok jövőre (minden bizonnyal) Bajnaira.

Totof 2013.02.13. 08:55:50

Ha a kormány tanácsadó cégének igazgatója ilyen bejegyzést ír, nem csoda, ha a Századvég által adott tanácsokkal a kormány egyre mélyebbre süllyeszti az országot.

Totof 2013.02.13. 09:02:59

@apanna: Tényleg nem változott semmi. Kommunisták kormányoznak most is.

Szevasztok 2013.02.13. 09:12:35

Erről a következő jutott eszembe:

“A bölcsek eszmékről beszélnek, az átlagemberek eseményekről, az ostobák pedig személyekről.” (E. Roosevelt)

Ez a poszt kizárólag a 3. kategóriáról szól. GFG önmagát minősíti...

2013.02.13. 09:13:29

@harmincas:

"Előző kommentem kiegészítése: igen, az ellenzék valóban töredezett. Igen, vannak benne a korábbi kormányok figurái."

És innen hiteltelenné válik, úgy, ahogy van. Naivitás azt feltételezni, hogy nem fogják ugyanúgy bedarálni, ahogy Gyurcsánnyal is tették.

Szélmalomharcos 2013.02.13. 09:21:53

Az utolsó bekezdés ugyanúgy igaz a baloldali választókra is, mint a politikusaikra. Nem tudom megállni mosoly nélkül, amikor a tipikus szoci szavazó 65 év feletti nénikék ott csápolnak a rablómenedzser felfogású Bajnai meg a narkóbódulatban habogó Juhász beszédén

Szélmalomharcos 2013.02.13. 09:24:00

@harmincas:
Mennyit fizet neked egy ilyen kommentért?

Totof 2013.02.13. 09:32:24

@Szélmalomharcos: Bár a többségük a békemenetben lófrál.

harmincas 2013.02.13. 09:33:23

@Szélmalomharcos: na megjött a szokásos baromság. Vedd már észre, hogy nem a kommentelőknek fizetnek, hanem ennek a blog szerzőjének.

harmincas 2013.02.13. 09:34:57

@...elmúlik...: Nem értünk egyet. Számomra Bajnai egyáltalán nem hiteltelen, és hazugság összemosni őt az előző időszakkal. (Mellékesen pedig azt gondolom, hogy még Gyurcsány is jobb volt, mint Orbán.)

nnnnnnnn 2013.02.13. 09:38:38

végre nem egy balliberális seggnyaló fosblog.

@rockjano: munkám során hány ilyen hülyével találkozom mint te vagy... nyújtózkodtál volna addig míg a takaród ért.

ekat 2013.02.13. 09:39:09

@harmincas: Egyetértek. Bár amúgy a nézeteim határozottan jobboldaliak - de sajnos ettől még egy percig sem bírtam azonosulni a Fidesszel.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.02.13. 09:47:55

@harmincas: Persze. Bajnai nem vett részt az elmúlt szoc/liberál időszak kormányzásában! Teljesen ártatlan, most jött a marsról.

nnnnnnnn 2013.02.13. 09:49:51

@harmincas: "jól tájékozottan végig kell gondolni, hogy mi lenne a legjobb ennek az országnak, és meg kell nézni, hogy ki képviseli leginkább azt. Ezért szavazok jövőre (minden bizonnyal) Bajnaira. "

nem ezért. hanem azért mert maszopnyik vagy.

Lencsés István 2013.02.13. 09:50:34

Nem fognak össze állni .

nnnnnnnn 2013.02.13. 09:53:26

@Lencsés István: akár össze is állhatnak, kit érdekel?

avanivi/ 2013.02.13. 10:06:36

Kedves GFG

Képzeld , ebben az országban ahogy neked jogod van jobboldalinak lenni, másnak pedig ugyanannyi joga van baloldalinak lenni.
Összeállnak vagy sem ,nem ez a kérdés, de a velük szimpatizálók nem fognak a Vitorotokra és bandájára szavazni az biztos.

2013.02.13. 10:07:13

@harmincas: Nem szeretnék senkit semmivel összemosni. Bajnai 2006-tól a kormány tagja, különböző pozíciókat tölt be. Ez tény, nem összemosás, bárhol utána nézhetsz.

A tény, miszerint Gyurcsányt jobbnak tartod, mint Orbánt, szerintem információhiányon alapszik. Nálunk nem személyeken, hanem érdekcsoportokon alapuló politizálás folyik. Csupán sokan nem látják a fától az erdőt.

Amennyiben az egyéni szimpátiád Gyurcsány felé billen, úgy ez a te szubjektív véleményed, amit tiszteletben tartok, bár egyet nem értek vele, valóban.

bobbafet 2013.02.13. 10:08:28

Ha ez a jobboldali értelmiségi holdudvar, akkor szellemi hatalomátvételtől legalább nem kell tartani. Óvoda.

Pas de probleme 2013.02.13. 10:10:51

A próféta szóljon a posztíróból.

Mert eredeti gondolat az sajnos nem szólt.
Egyre kínosabb lehet azoknak, akik az Orbán brancstól egy "konzervatív" értékrend képvieseletét várták.

Ehhelyett van egy gátlástalan populistájuk, egy az többség gondjai iránt tökéletesen érzéketlen molinóhuszárjuk, egy vacak Berlusconi paródia, akin a "keresztény Európa" már röhögni sem tud.

Ideje Fideszéknek házon belül körülnézni, és nem a baloldalt csesztetni. Minden marháskodásuk ellenére előrébb tartanak. Fejben úgy kb. 100 évvel.

is 2013.02.13. 10:11:52

"ha most őrültek házának néz ki az egész baloldali politikai erőtér."

A FIDESZ-KDNP Semjénnel, Pozsgayval, Kerényivel, Bayerrel, Széles Gáborral, Szíjjártóval, Hofmannal és napestig sorolható társaival immár intézményes kereteket is teremtett ehhez, az már nem csak úgy néz ki, de az is. és GFG, te nem ápoló, hanem szintén lakó vagy ott.

is 2013.02.13. 10:13:13

@Szevasztok: jaj, ez a mondás nagyon jó, meg is jegyzem.

hmmmovo 2013.02.13. 10:16:15

Egyszerűen nem létezik a fideszes kormánynál alkalmatlanabb társaság az ország vezetésére! Megkockáztatnám, hogy náluk még a jobbik is többre lenne képes, bár Isten óvjon minket tőlük is! Orbán és kompániája nem csak pusztán szarul kormányoznak, mint pl a szocik, hanem egyenesen tönkre teszik Magyarországot. Nagy szégyene ez a jobb oldalnak, és nem lennék a helyükben, mikor számot kell vetniük magukkal. Az értelmes, jóindulatú jobboldaliakra gondolok, talán még akad köztük ilyen is...

is 2013.02.13. 10:21:15

@...elmúlik...: "A tény, miszerint Gyurcsányt jobbnak tartod, mint Orbánt, szerintem információhiányon alapszik."

Mondj egy-két olyan információt, amit eddig nem lehetett tudni, és megváltoztatja azt a véleményt, mely szerint Gyurcsány érti a közgazdaságtant, Orbán meg komolyan elhiszi, amit Matolcsy összekavar; Gyurcsány be tudja kapcsolni a számítógépet, és Orbán ... ja, most már Orbán is; Gyurcsányt mások csinálták ki, Orbán maga csinál ki bárkit, ha olyanja van, akár személyeket, akár pártokat, és vagy 20 éve az a stratégiája, hogy nem maga lesz jobb, hanem másokat gyilkolászik le maga alá. Mondjuk én mondom ezt a névsort: Fodor Gábor, Tirtsch Tamás, Urbán László, KDNP, FkGP, MDF, Mádi László, Magyar Vizsla, CÖF, Bajnai-Gyurcsány plakátsorozat. Na most te jössz egy listával, akiket Gyurcsány csinált ki. Aztán a listák alapján megítéljük, hogy ki milyen erkölcsi szintű ember is.

nnnnnnnn 2013.02.13. 10:21:17

@hmmmovo: azon gondolkodom hogy a hozzád hasonló komcsik direkt írogatnak ilyeneket vagy egyszerűen annyira tudatlan és primitív vagy, hogy így is gondolod valójában?

DezInf 2013.02.13. 10:21:19

Becsináltál poszttoló? Belerúgsz a diákokba,bárkibe mérgedben,mert el fogod veszteni a zsíros állásod?
Szar érzés lehet pénzért eladni az eszméidet ,gondolataidat:)))) .....már ha vannak önállóak...

is 2013.02.13. 10:23:05

@Szélmalomharcos: "a rablómenedzser felfogású Bajnai meg a narkóbódulatban habogó Juhász "

Ja, ha megvan az ítélet Szélmalomharcos elvtárs, akkor már mindegy. Láthatóan nem menne neked ez a mondat a melléknevek nélkül, muszáj ilyenekt írogatnod, tikkelés alapon.

DezInf 2013.02.13. 10:23:18

@$$$=$$$:

Meglep,hogy vannak emberek saját gondolatokkal?
Meglep,hogy nem papírról másolják a véleményüket?
A megszokásod nagy úr,nem lehet mindenki olyan tökéletes mint te :))

is 2013.02.13. 10:24:07

@$$$=$$$: tehát aki maszopnyik, az nem az MSZP-re, hanem másra szavaz. ühüm.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.02.13. 10:24:45

Tegye fel a kezét aki nem tudja:
A "jobb" és "bal" oldali pártok külföldről pénzelt érdekcsoportok bábjai. Nem létezik bal- és jobb oldal ma magyarországon! Nézzük meg pl. a jobbik nevű mű-hiszti pártot, ami szintén egy kívülről mestesrségesen létrehozott valami, tele zsidókkal.

DezInf 2013.02.13. 10:24:48

@Lencsés István:

Pistike,összeállnak,de csak azért ,hogy téged bosszanccsanak:))))))))

nnnnnnnn 2013.02.13. 10:27:13

@DezInf: az lep meg hogy valaki ennyire tudatlan primitív legyen. az nem lepne meg, ha rosszindulatú lenne. te melyik vagy amúgy? primitív gyökér vagy rosszindulatú?

HomicideWatch (törölt) 2013.02.13. 10:27:54

Fos vagy sem, sajnos igaz.

Aki változást akar az nem államadósság összefog a szocikkal, ezért hiteltelen a sok gittegylet. Persze a fidesszel sem, mert aki változást akar a indkettőt elutasítja, elutasítja a két rezsim vâltakozását, hisz látjuk mire képesek.

Együtt 2014 különítmény 2013.02.13. 10:28:11

@harmincas:
"nem szabad a tökéletes, fehér lovon érkező politikus-kirányfi hiányán siránkozni"

Tegnap írtam valami ilyet Bajnairól Holoda Attilának a blogjába, ahol hozzád hasonlóan igyekszik jó mélyen benyalintani a reménybeli új gazdájának, hát persze hogy kimoderálta. Ott még ő a fehér lovon stb stb.

karchasz 2013.02.13. 10:29:35

A századvég kapott némi lovét, meg kell dolgozni érte mindenütt:)

Együtt 2014 különítmény 2013.02.13. 10:36:22

@harmincas:
"Számomra Bajnai egyáltalán nem hiteltelen"

Nem is, hiszem csak euróban felvett vagy 30 milliárdot

2013.02.13. 10:37:06

@is: Az erkölcsöt ebben a kérdésben talán hagyjuk. Mármint az ő erkölcseiket, mert azok nagyban különböznek az átlagétól.

A kiragadott mondathoz szorosan kapcsolódik a bekezdés második mondata is. Ehhez ők egy személyben kevesek lennének. És ez a lényeg. Nem szeretnék beállni azok mögé, akik egy személyben tesznek felelőssé bárkit is, bármilyen intézkedésért. Az intézkedések mögött különböző csoportok érdekei húzódnak. Az, hogy éppen ki olvassa fel - nos mondhatnám azt is, hogy szinte irreleváns.

Szomorúnak azt tartom, hogy csupán ennyi a választási lehetőségünk.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.02.13. 10:38:55

Feltehetek egy kérdést?!

Mitől mondják magukat szocinak a döbrögi libás Gordonka, vagy a Böszme Fletó?!

Volt valaha egyetlen szociális intézkedésük?! Tud valaki csak egyet mondani?!

Már a párt neve is átvágás!

DezInf 2013.02.13. 10:40:03

@Együtt 2014 különítmény:

Viszont nem nyúlta le mint a mostani kormány. Szóval a most felvett pármilliárd dollár hová is fog kerülni?

Te biztosan tudod,tudjuk,hogy tudod:)

DezInf 2013.02.13. 10:41:38

@$$$=$$$:

Sajnos ezek a jelzők téged illetnek,csakis ratad mutatnak igazán jól :)
Viseld büszkén, húzd ki magad :)))))

Cubase 2013.02.13. 10:43:22

T. posztoló!

"Politikai gondolkodó"-nak lenni nehéz feladat, mert megkívánja a "gondolkodást".

Függetlenül, tényszerűen, netán objektíven.
Ez Önnek láthatóan nem megy, ezért nyugodtan hívja csak magát "Politikai egyoldalúan gondolkodó"-nak.

És nagy figyelemmel várom Zsiga Marcellről szóló bejegyzését, különös figyelemmel a jelenlegi kormányzó erők erkölcsi magasságának és feddhetetlenségének kidomborításával.

ob.szerver 2013.02.13. 10:43:36

Az lenne a kérdésem, hogy a gazdasági nehézségek hatására

index.hu/gazdasag/2013/02/13/elbukta_a_kormany_az_adossag_elleni_harcot/

index.hu/gazdasag/2013/02/13/komolyan_visszaeshetett_tavaly_a_gazdasag/

aminek az oka, ne is mondd, tudom, az emúttizenegymínuszháromév, lemondtok-e a 3 milliárd Ft közpénz legalább egy kis részéről amit ajándékba kaptok Orbán Viktortól?

kentersturz 2013.02.13. 10:45:53

"Ahogyan szövetségesekhez illik" Az ATV-ben vitázna Gyurcsány Ferenc Bajnaival

atv.hu/belfold/20130212_gyurcsany_interju_dk_virrasztas

Kúlság van. :)

hmmmovo 2013.02.13. 10:52:30

@$$$=$$$: Biztos vagyok benne, hogy nem csak értelmesebb, de szebb, és erősebb is vagyok nálad! :) Egyébként nem vagyok komcsi, ami szerintem a kommentemből is kiviláglik, de a magadfajta primitív, agymosott fideszbérenctől nem várható el a szövegértelmezés képessége. De ne aggódj, fáradozásaid így sem maradnak "jutalom" nélkül!

nnnnnnnn 2013.02.13. 10:57:34

@hmmmovo: értem. ezekszerint akkor a tudatlan primitív kategóriát képviseled. nem ártana tanulmányoznod a számokat, tényeket mielőtt hülyeségeket beszélsz. bár ahogy nézem olyan gyökszi vagy hogy fel sem fogod mit dumálsz.

Együtt 2014 különítmény 2013.02.13. 11:01:04

@kentersturz:
Együtt hárman lennének a nürnbergi mesterházi dalnokok

DezInf 2013.02.13. 11:02:53

@$$$=$$$:

Azért kezd meglátszani rajtad a fidesztrolltovábbképző hatása. Néha már képes vagy félmondatokat is leírni. Hajrá !
Egy-két év , akkor talán már lesznek önálló gondolataid is :)))

m s e 2013.02.13. 11:03:54

Olyan szó nincs, hogy "hóbelebanc", ez csak valami félrehallás lehet.

Olyan van, hogy hóbelevanc, csomag, batyu jelentéssel.

nnnnnnnn 2013.02.13. 11:09:30

@DezInf: neugassál gyökérkomcsi.

czjanos 2013.02.13. 11:13:09

@DezInf: Nem csak az a kérdés, hogy ki fogja felvenni, hanem az is, hogy ki fogja vissza fizetni. A következő kormányok, az adófizetők pénzéből.

DezInf 2013.02.13. 11:14:00

@$$$=$$$:

Látom eddig tartott az a sok fidesztanítás.
Már tőmondatokban vartyogsz megint.
Kitartás,tanulgass,figyelj,aztán igyál még egy felest:)
Ja,és gyakorolj a tükör előtt-az átjön a hozzászólásaidban:D
A nagybetűk a shift egyidejű lenyomásával jönnek elő-csak szólok,ha netán cizellálni szeretnéd nagybecsű beszólásaidat:D..... ezt Lencsés István is szokta volt emlegetni....egyem a lelkét.. :)))

Balt 2013.02.13. 11:15:20

@parandroid: "ez az egész összefogáskényszer nem lenne, ha a maga (hihetetlenül nagyvonalú) kenyéradó gazdái nem alakították volna olyan abszurdra a pályát"

Dehogynem lenne, csak akkor ráérnének a két forduló között előjönni a farbával. Így most terített betlit kell játszani. Zöld a talon. :)

Myrath 2013.02.13. 11:17:39

@Együtt 2014 különítmény:

Csak tennap 2,5 mrd €-nyi kötvényt adott el az állam.
Ez kb. 725 mrd Ft új hitel!!

nnnnnnnn 2013.02.13. 11:19:28

@DezInf: ne erőlködj gyurcsánymajma.

czjanos 2013.02.13. 11:19:49

@dr. Kóser Malac: A magyar származású Nobel-díjasok társasága is "tele van zsidókkal".

Balt 2013.02.13. 11:20:34

@Vinnie Jones: "az index rengeteg olvasot veszitett amiota nyiltan szelsobalos eszmeknek adnak folyamatosan eletteret a fooldalukon."

Ez mindig is így volt a szélsőbalos-anarchista, Che-istenítő, jobbára írástudatlan hangadók között (aminek a selejtje maradt mára - tisztelet a kivételnek), legfeljebb Gyurcsányt már ők is cikinek érezték.

Avenar 2013.02.13. 11:29:17

Manapság a jobb/baloldali blogok/újságírók elsődleges feladata a bal/jobboldal lejáratása, szapulása. Ezzel a jobb/baloldaliakat lelkesítik, a bal/jobboldaliakat felhergelik. A lényeg az árokásás, a permanens háború. Ez a cikk is kiválóan sikerült.

Balt 2013.02.13. 11:29:33

@czjanos: "Arról pedig nem Európa tehet, hanem a mi szerencsétlenkedésünk, hogy ennek a pénzek egy jó részét nem tudtuk felhasználni."

Gondolom, meg tudod nevezni a fejlesztési pénzek kormányzati felelősét a most záruló EU költségvetési időszak időarányosan nagyobbik felében...

DezInf 2013.02.13. 11:32:02

@$$$=$$$:

Talán: jodeobolsevikkommunistamensevikanarchista
bajnaigyurcsányhornantallborosmesterházy bérenc:)

Ezeket gyorsan leírom helyetted,mert ha rád várok akkor ez neked órákba telik:)

Balt 2013.02.13. 11:32:33

@MACISAJT: Ez úgy hangzik, mintha esélyesnek látnád őket a kormányalakításra. :)

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.02.13. 11:33:26

@czjanos: Hamisítvány! A családunk nem volt izraelita... Sem a Bőlyai, sem a Neuman... Azért tartják zsidónak, mert volt anyai ágon egy beházasodott! De az is megkeresztelkedett! És számukra anyai ágon öröklődik...

Balt 2013.02.13. 11:34:08

@...elmúlik...: "Nem kéne már egy új casting?"

Olyan mókás, aminek a végén megtalálták Baynaut? :)

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.02.13. 11:35:08

@dr. Kóser Malac: Ehe... tudod miért nem kóser a malac? Mert a Jocó a légiót belezavarta egy kondába.. és a démonikus ördögfattyak félnek a kannibalizmustól!

DezInf 2013.02.13. 11:36:24

@Balt:

A felelős a felelős azért,hogy az önrészhez nem volt pénz. Igaz,csak a támogatás 15 %-a. A lehíváshoz nem csak felelős,hanem az önrész is szükséges.
Ugye rosszul tudom? Most hogy is állunk az önrésszel?
Ez persze nem növelte az önkormányzatok hitelállományát,ugye?

Balt 2013.02.13. 11:42:23

@avanivi/: Fogjatok. De még pusztán szigorúan algebrai alapon is kisebbség vagytok, resztli, maradék. Ebből hogy lesz kormányzás?

blah 2013.02.13. 11:43:09

ideje lenne akkor egy posztot írni az eredményekről is ha már mindenki más alkalmatlan és csak a fidesz a frankó... ha már úgyis nevetség tárgy akar lenni a posztoló az tuti bomba siker lenne

Fatal Error! System Halted! 2013.02.13. 11:44:14

"Ezek"?

Te büdösparaszt.

Örülök azért, hogy a pszeudo-keresztyén-jobber fidesz a megújulást, a frissességet, a fiatalos lendületet képviseli, a maguk 50-es átlagéletkorával, és feddhetetlen, a pártállamhoz véletlenül sem köthető tagjaival.

De nem baj, mert "azok" ilyenek. Nektek megfelel.

Lencsés István 2013.02.13. 11:50:10

@DezInf: Utoljára írom itt IS hogy nem vagyok " Pistike .... " . Ha nem jut el , nem reagálok .... Ja és tanulj meg írni IS , ugyanis bosszantasanak . :) ;)

czjanos 2013.02.13. 11:50:22

@Con Storm: Bolyai valóban nem volt zsidó származású. Nem is azt írtam, hogy valamennyi, hanem azt, hogy túlnyomó többségük. Neumann János pl. galiciai zsidó család leszármazottja.

ob.szerver 2013.02.13. 12:00:52

A hétvégén láttalak a Duna televízióban, ahol azt fejtegetted, hogy a rezsicsökkentést a kormány eredményei teszik lehetővé.

Szívesen olvasnék egy posztot arról, hogy:

1. miben is állnak a kormány sikerei
2. hogyan függ össze a rezsicsökkentés, amelyek a magán (vagy önkormányzati) kézben levő szolgáltatókat és a nagyfogyasztókat terhelik, a kormány sikereivel, amely ezúttal is más faszával veri a csalánt?

dogbakszi 2013.02.13. 12:11:26

T. G. Fodor Gábor!
Ön ugyanúgy hazudozik, mint a hajdan önöktől szóvivővé avanzsált Gíró-Szász úr, és ahogyan hazudozik a regnáló nagyvezér Orbán is. (hogy ezt mennyiért csinálja a Századvégnél, arról már hallottunk.)
Nem véletlen, hogy Bajnai vitára hívta Orbánt ezügyben, hiszen azt a hazugságot, amit ön és a fideszes média is megpróbál nyomni, hogy
"Mert a lényegi kérdésekben nincs köztük igazi különbség: munka helyett újra segélyre szoktatnák vissza az embereket, újra az IMF-hez fordulnának, nem akarnak bankadót, ők a rezsiemelés és a minimálbércsökkentés koalíciója." , azt csak úgy lehet cáfolni, hogy az illető hazug embert szembesítik az állítása és a valóság közti külömbséggel. Ha már annyi pénzt vesz fel a mi adóforintjainkból,akkor legalább mutassa már be T. G. Fodor Gábor, hogy honnan, és miből olvasta már ki ezeket az ön által szajkózott ordenáré nagy hazugságokat!
És hogy válaszoljak a címben megfogalmazott "Együtt?...És össze?...Miért?" kérdésére, csak röviden annyit, hogy
- Együtt, hogy minél többen kiáltsák egyszerre, hogy Orbán takarodj!
- Összefogjanak azért, hogy a valódi demokratikus rendszert visszaállítsák e félputyini orbánrendszer helyett.
- Mert a rendszerváltás óta nem volt még kártékonyabb vezetése az országnak, mint most Orbán.

DezInf 2013.02.13. 12:18:43

@Lencsés István:

Te pistike,ne hergejjj ! A fene azt a nyelvtannáci mindenedet:)))) bebebe

DezInf 2013.02.13. 12:19:35

@ob.szerver:

Ezért fizetik. Én is láttam,hát.......túl van fizetve:)))

Balt 2013.02.13. 12:20:32

@Együtt 2014 különítmény: Nézem éppen: az én kommentem bennmaradt.

Nem tudod, a nevezett azonos a nemrég bukott/lemondott államtitkárral? Gyanús, hogy igen.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.02.13. 12:35:03

@czjanos: Jó lenne ha nem zsidóznád a felmenőimet...

Balt 2013.02.13. 13:12:48

@kentersturz: :)) Pedig már Böhm bácsi is elküldte a selyemzsinórt:
hvg.hu/velemeny/20130208_Aki_nem_birja_abbahagyni

Pop40 2013.02.13. 14:20:09

Drága Gfodor elvtárs, ez még tőled is igencsak gyenguska poszt volt. Bele kéne húzni, mert ilyen színvonalú írásokkal nem túl sok új szavazót fogsz hozni a gazdáidnak, azok nélkül meg jövőre igencsak bajban lesznek.

S velük együtt sajnos te is, ha nem lesz, aki utalja a közpénzt. Piaci viszonyok között az Orbán seggétől szaros nyelvű spicliket nem túl kiemelkedően fizetik... :)

Együtt 2014 különítmény 2013.02.13. 18:26:59

@Balt:
Kiszórta a kommentemet a geci, aztán kitiltott, de ahogy látom lezárta az egész kommentelést. Biztos ajándéknak szánta a blogját Gordonka számára, hogy majd megsimogatja a buksiját érte, aztán nem elég tisztelettudó hangnemben írtak a ficsúrka kilátásairól

Két Holoda Attila Bajnai holdudvarában nem valószínű, de ahogy a Bárándy családot nézem már semmin se lepődik meg az ember

dr yetee 69 2013.02.13. 19:32:05

@MACISAJT: Bérbloggerek egymás közt,aranyos....

gus 2013.04.25. 11:49:19

1. Egy politikai gondolgodót miért lep meg az, hogy a politika célja a hatalom megszerzese és megtartása?
2. Talán a tiszta szemű fideszesek nem a hatalmat akarják?
3. Amikor azt írja a baloldalra, hogy "ezek ilyenek", akkor nem kéne a Fidesz környékén is körülnézni abból a szempontból, hogy miért minden hatalmi pozícióban volt fideszes ül, miért módosították az előző alkotmányt és a jelenlegi alaptörtvényt bármikor, amikor azzal valamilyen hatalmi érdeket szolgálni lehetett, és hogy miért a fidesz és a cba-körüli emberek nyerik a dohánykoncessziók jelentős részét és a földbérleti pályázatok szintén nem kis részét, gyakran a helybeliekkel szemben?
Szerintem az jó dolog, ha egy politikai gondolkodó értékalapon alkot, de a pártok mellett nem kell lecövekelni, mert ha egy párt például vállalhatatlan dolgot csinál, akkor annak sara a túl közel álló gondolkodókra is ráfröccsen.

Rólam

G. Fodor Gábor Századvég, stratégiai igazgató Nem elemző vagyok, hanem politikai gondolkodó. Ennek a szerepnek van hagyománya és előképe, de nincs kortárs kontextusa. Az a cél, hogy legyen.

Címkék

Alkotmánybíróság (1) államadósság (1) az önbecsülés kultúrája (2) a lebeszélés kultúrája (3) Bajnai (7) Bajnai Gordon (1) baloldal (7) blogok (1) Brüsszel (1) centrális erőtér (1) centrális politikai erőtér (1) DK (1) Együtt 2014 (3) EGYÜTT 2014 (1) ellenzék (1) első ember (2) értelmiség (1) Ertsey Katalin (1) Európa (1) Eurpai Unió (1) EU csúcs (1) fasizmus (3) férfiasság (2) fiatal konzervatívok (1) Fidesz (4) forradalom (2) Gurmai Zita (1) Gyrucsány Ferenc (1) Gyurcsány (6) Gyurcsány-Bajnai Szövetség (2) háború (1) Haha (2) hazafiság (1) Herczog Edit (1) igazság (1) IMF (2) Jávor (1) Jobbik (1) jobboldal (5) Karácsony (1) Karsay Dorottya (1) kommunizmus (1) kormányzás (4) középosztály (1) közmegegyezés (3) kulturkampf (1) kultúrpolitika (1) Kunhalmi Ágnes (1) liberalizmus (3) LMP (5) machiavellizmus (1) Medgyessy (1) megszorító politika (1) Mesterházy Attila (1) Milla (2) módosító indítványok (1) MSZP (6) nagyvonalúság (1) nemzetegyesítés (1) nemzeti érdek (2) nőiesség (1) Orbán Viktor (2) örülünk vincent (1) összefogás (1) ostromlott erőd (1) parlamentarizmus (1) polgári Magyarország (1) Polgár Dóra (1) politikai gondolkodás (1) progresszív blog (1) reformközgazdaságtan (1) regisztráció (1) rendszerváltás (1) rezsicsökkentés (1) sas-kabaré (1) Scheiring (1) szabadságharc (1) szabad ember (1) Szabó Rebeka (1) szakértő (1) SZDSZ (1) szocialisták (1) szocialista hatalompolitika (2) szocialista párt (3) szocializmus (2) Szolidaritás (1) törvényjavaslat (1) Vadai Ágnes (1) választási eljárás (1) válság (3) válságkezelés (1) varánusz (1) Címkefelhő

Kommentek

  • igorx: Régen voltak a fotelpunkuk Utána jöttek a fotelnácik Újabban a fotelkomcsik (Fidesz) Most meg itt ... (2020.05.28. 22:02) Férfiasság
  • Lepo: Mi baja van ennek a ronda, gnóm kis embernek? Kicsit félek, ha tehetné, orsósféreggé válna, hogy m... (2019.04.18. 11:50) Férfiasság
  • TalpigJimmy: Emberek! Ez egy nagyon frusztrált ember :D Van is mire :D Hogy néz ki a szerencsétlen? (2018.05.30. 20:32) Férfiasság
  • szabik: en internet munkat keresek (2016.03.17. 07:25) Férfiasság
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása